Jump to content

saints row 2

Recommended Posts

Geplaatst:
kijk als je kijkt naar de sfeer en de graphics van saints row, die ik persoonlijk meer op gta sa vind lijken :Y , dan heb ik toch het idee dat GTA IV veel beter is en zonder GTA had Saints Row nooit bestaan uberhaupt het speltype Zandbak-games niet :dans::D

en waarom denk je dat Saints Row 100 keer beter word dan GTA IV?

dat wil ik dan wel weten....

en hoe kun je je mening bouwen op een previeuw? :duh: zonder dat je het zelf hebt gespeeld :duh:

ik wacht met smacht op je antwoord :eten:

want toen ze een preview van gta iv gaven had ik al een beeld hoe het ongeveer was en hij was prescies zoals ik me had voorgesteld.

en bij saints row 2 heb ik ook al een beeld en die is stukken beter dan gta bijv:

5000 kledingstukken!

meer wapens

huizen kopen/inrichten

Geplaatst:
kijk als je kijkt naar de sfeer en de graphics van saints row, die ik persoonlijk meer op gta sa vind lijken :Y , dan heb ik toch het idee dat GTA IV veel beter is en zonder GTA had Saints Row nooit bestaan uberhaupt het speltype Zandbak-games niet :dans::D

en waarom denk je dat Saints Row 100 keer beter word dan GTA IV?

dat wil ik dan wel weten....

en hoe kun je je mening bouwen op een previeuw? :duh: zonder dat je het zelf hebt gespeeld :duh:

ik wacht met smacht op je antwoord :eten:

want toen ze een preview van gta iv gaven had ik al een beeld hoe het ongeveer was en hij was prescies zoals ik me had voorgesteld.

en bij saints row 2 heb ik ook al een beeld en die is stukken beter dan gta bijv:

5000 kledingstukken!

meer wapens

huizen kopen/inrichten

wtf huizen kopen en inrichten?

is het sims of saints row?

GTA blijft gewoon beter (vind ik), veel realistischer, er gebeuren weinig on-echte dingen (behalve bugs en glitches), maar ik denk wel dat ik Saints Row ga kopen, maar beter dan GTA, dat weet ik nog niet...

Geplaatst:
Nieuwe trailer, waarin ze GTA IV onderuit halen. Ik ben bang dat het een beetje té 'over the top' word.

Click it

Deze game zal ongetwijfeld leuk worden met veel activiteiten en functies, alleen zal het GTA niet overtreffen.

Kijk naar de graphics, dat ziet er toch niet uit.. :N

Geplaatst:
Nieuwe trailer, waarin ze GTA IV onderuit halen. Ik ben bang dat het een beetje té 'over the top' word.

Click it

Deze game zal ongetwijfeld leuk worden met veel activiteiten en functies, alleen zal het GTA niet overtreffen.

Kijk naar de graphics, dat ziet er toch niet uit.. :N

die graphics zien er idd uit als of ze uit de middeleeuwen komen :kots:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...