Jump to content

Rocket Launcher


gta_sa_gamer

Recommended Posts

Weet iemand waar ik rocket launchers kan kopen/vinden?

heb al op een paar plaatsen gezocht waar ze volges wikigta liggen maar vind ze nerges :duh:

kan iemand helpen? :D

je kan ze in de gewone wapenshop kopen :dans:

Link to comment
Delen op andere websites

Rocket Launcher Lokaties

1. Alderney 1 - Op een gezonken schip zuid/west van de kust van het eiland.

2. Alderney 2 - Myung terrein, boven het water oppervlakte, boven op een platform van een water toren, boven op het Kakagawa gebouw. Alleen bereikbaar met een helicopter.

3. Algonquin 1 - In Northwood in de Humboldt River, op een rots die uitsteekt in het water van de rivier.

4. Algonquin 2 - In Castle Gardens, binnenin een loods voor boten. Alleen bereikbaar met een boot.

Bewerkt: door Farynthane
Link to comment
Delen op andere websites

Rocket Launchers zijn erg duur. Waar je die kan vinden, dat weet ik helaas niet. Maar ik weet wel, dat je ze kan kopen in de Wapenshop. Alle wapenshops verkopen de Rocket Launcher na de missie To Live and Die in Alderney. Deze Rocket launcher's zijn erg duur. Alleen de Rocket Launcher zelf is al $15.000,- en dan moeten de 'kogels' nog komen van $5.000,- per stuk. Ga dus wel verstandig met je geld om, zo raak je niet zoveel geld kwijt. Ik weet niet of er vindplaatsen van de Rocket Launcher zijn, maar als dat er is dan raadt ik je aan om er zoveel mogelijk te vinden. Dat is natuurlijk lekker goedkoop:P En als je andere wapens wilt kopen, dan moet je daar ook slim mee zijn. Het goedkoopst zijn ze bij 'Little Jacob', als je vaak met hem uitgaat, dan vertelt hij tegen Nico, dat hij in wapens handelt. Vervolgens kun je altijd bij Little Jacob wapens kopen, en ze zijn nog een stuk goedkoper ook!

Succes met je Rocket Launcher...;)

DSgregor :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Rocket Launchers zijn erg duur. Waar je die kan vinden, dat weet ik helaas niet. Maar ik weet wel, dat je ze kan kopen in de Wapenshop. Alle wapenshops verkopen de Rocket Launcher na de missie To Live and Die in Alderney. Deze Rocket launcher's zijn erg duur. Alleen de Rocket Launcher zelf is al $15.000,- en dan moeten de 'kogels' nog komen van $5.000,- per stuk. Ga dus wel verstandig met je geld om, zo raak je niet zoveel geld kwijt. Ik weet niet of er vindplaatsen van de Rocket Launcher zijn, maar als dat er is dan raadt ik je aan om er zoveel mogelijk te vinden. Dat is natuurlijk lekker goedkoop:P En als je andere wapens wilt kopen, dan moet je daar ook slim mee zijn. Het goedkoopst zijn ze bij 'Little Jacob', als je vaak met hem uitgaat, dan vertelt hij tegen Nico, dat hij in wapens handelt. Vervolgens kun je altijd bij Little Jacob wapens kopen, en ze zijn nog een stuk goedkoper ook!

Succes met je Rocket Launcher...;)

DSgregor :cya:

En anders lees je de posts van THE_HYBRID en Farynthane even die boven jouw bericht staan notabene... :duh:

Link to comment
Delen op andere websites

Rocket Launchers zijn erg duur. Waar je die kan vinden, dat weet ik helaas niet. Maar ik weet wel, dat je ze kan kopen in de Wapenshop. Alle wapenshops verkopen de Rocket Launcher na de missie To Live and Die in Alderney. Deze Rocket launcher's zijn erg duur. Alleen de Rocket Launcher zelf is al $15.000,- en dan moeten de 'kogels' nog komen van $5.000,- per stuk. Ga dus wel verstandig met je geld om, zo raak je niet zoveel geld kwijt. Ik weet niet of er vindplaatsen van de Rocket Launcher zijn, maar als dat er is dan raadt ik je aan om er zoveel mogelijk te vinden. Dat is natuurlijk lekker goedkoop:P En als je andere wapens wilt kopen, dan moet je daar ook slim mee zijn. Het goedkoopst zijn ze bij 'Little Jacob', als je vaak met hem uitgaat, dan vertelt hij tegen Nico, dat hij in wapens handelt. Vervolgens kun je altijd bij Little Jacob wapens kopen, en ze zijn nog een stuk goedkoper ook!

Succes met je Rocket Launcher...;)

DSgregor :cya:

En anders lees je de posts van THE_HYBRID en Farynthane even die boven jouw bericht staan notabene... :duh:

Ik heb één duidelijk verslag bij elkaar. De andere mensen geven een link van een SnapMap, en de RocketLauncher plaats die moet iemand anders weer zeggen. Ik heb het allemaal in één, zodat de topic starter niet overal hoeft te kijken voor zijn antwoordt. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Je kan er ook voor kiezen om ff een cheat te doen

voor wapencheat doe je in je telefoon: 486-555-0100

werkt op de ps3 en Xbox 360

k doe het zelf ook op de xbox 360

gelijk van alle andere moeite af

en je krijgt er ook nog een M4 bij Etc.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...