Hanneswasco Geplaatst: 2 juni 2008 Rapport Geplaatst: 2 juni 2008 Hey iedereen, na een lange periode van inactiviteit heb ik weeral eens een nieuw signaturetje gemaakt. Nu zou ik graag eens weten wat jullie ervan vinden. Jessica Alba krijgt weeral de eer, maar ze moet maar niet zo een lekker ding zijn. Versie 1 Versie 2 Reageren
Big Playahh Geplaatst: 2 juni 2008 Rapport Geplaatst: 2 juni 2008 (bewerkt) ik kan versie 2 niet zien!!! ik zie het al versie 1 is beter trouwens! Bewerkt: 2 juni 2008 door Big Playahh Reageren
Bossinkje Geplaatst: 2 juni 2008 Rapport Geplaatst: 2 juni 2008 Versie een vind ik beter.Het lichteffect op versie twee over Jessica vind ik niet mooi. Reageren
KJF Geplaatst: 2 juni 2008 Rapport Geplaatst: 2 juni 2008 (bewerkt) Een mooie sig, een ZEER mooie render. je render is goed ingeblend, goed geplaatst. Het effect eromheen is ook mooi. ik vind de 2e versie mooier die geeft een warmer effect de achtergrond heb ik niks om aan te merken. V1: 80% V2: 90% Bewerkt: 2 juni 2008 door KJF Reageren
Jay; Geplaatst: 3 juni 2008 Rapport Geplaatst: 3 juni 2008 Wel Hannes, je hebt je zelf alweer overtroffen. Dit is serieus een prachtige signature en ik ben blij om weer een sig van jouw te zien. Eigenlijk kan ik niet kiezen tussen beide versies, ze zijn namelijk beide erg mooi. Ik ga toch voor Versie 2 ook al zijn daar voor mij toch wat min puntjes te herkennen. Het is in eerste instantie kleurrijker en donkerder dan de eerste versie en dat vind ik positief. Het enige wat ik er op aan te merken heb is de donkerheid van Jessica zelf, de render dus. In Versie 1 ziet ze er bijvoorbeeld veel mooier uit. Ik zou dus Versie 2 gebruiken op voorwaarde dat je alleen de achtergrond donkerder maakt en niet de render meeneemt. Laat Jessica dus gewoon zoals ze bij Versie 1 is. Voor de rest een mooie font en een geweldige passende achtergrond. Je kleurgebruik en effecten zijn echt optimaal. Vooral het kleurgebruik is iets wat ik waardeer in bijna elke signature van jouw. Ook de border ziet er prima uit maar als je voor Versie 2 gaat zou ik de border toch wat meer spectaculair maken. Denk aan een 3 pixel border met oranje en wit bijvoorbeeld. Verder heb ik er gewoon niks op aan te merken, ga vooral zo door. Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 3 juni 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 3 juni 2008 Bedankt allemaal voor jullie tips, daar kan ik wel wat mee doen. Vooral bedankt Jay. Meer tips 'n rates zijn natuurlijk altijd welkom. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.