Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Hey iedereen, na een lange periode van inactiviteit heb ik weeral eens een nieuw signaturetje gemaakt. Nu zou ik graag eens weten wat jullie ervan vinden.

Jessica Alba krijgt weeral de eer, maar ze moet maar niet zo een lekker ding zijn. :D

Versie 1

jessicaalbapngtn7.png

Versie 2

jessicaalbapng2ww1.png

Geplaatst: (bewerkt)

ik kan versie 2 niet zien!!!

ik zie het al versie 1 is beter trouwens!

Bewerkt: door Big Playahh
Geplaatst: (bewerkt)

Een mooie sig, een ZEER mooie render.

je render is goed ingeblend, goed geplaatst.

Het effect eromheen is ook mooi.

ik vind de 2e versie mooier die geeft een warmer effect :D

de achtergrond heb ik niks om aan te merken.

V1: 80%

V2: 90%

Bewerkt: door KJF
Geplaatst:

Wel Hannes, je hebt je zelf alweer overtroffen. Dit is serieus een prachtige signature en ik ben blij om weer een sig van jouw te zien. Eigenlijk kan ik niet kiezen tussen beide versies, ze zijn namelijk beide erg mooi. Ik ga toch voor Versie 2 ook al zijn daar voor mij toch wat min puntjes te herkennen. Het is in eerste instantie kleurrijker en donkerder dan de eerste versie en dat vind ik positief. Het enige wat ik er op aan te merken heb is de donkerheid van Jessica zelf, de render dus. In Versie 1 ziet ze er bijvoorbeeld veel mooier uit. Ik zou dus Versie 2 gebruiken op voorwaarde dat je alleen de achtergrond donkerder maakt en niet de render meeneemt. Laat Jessica dus gewoon zoals ze bij Versie 1 is.

Voor de rest een mooie font en een geweldige passende achtergrond. Je kleurgebruik en effecten zijn echt optimaal. Vooral het kleurgebruik is iets wat ik waardeer in bijna elke signature van jouw. Ook de border ziet er prima uit maar als je voor Versie 2 gaat zou ik de border toch wat meer spectaculair maken. Denk aan een 3 pixel border met oranje en wit bijvoorbeeld.

Verder heb ik er gewoon niks op aan te merken, ga vooral zo door. ;)

Geplaatst:

Bedankt allemaal voor jullie tips, daar kan ik wel wat mee doen. Vooral bedankt Jay. :D

Meer tips 'n rates zijn natuurlijk altijd welkom. :)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...