RS-modder Geplaatst: 2 juni 2008 Rapport Geplaatst: 2 juni 2008 Hey mijn oom heeft een nieuwe laptop maar nu heeft hij de verkeerde taal erop kan hij dit veranderen? >>> Door Thundercover: Verplaatst van Hardware naar Software.<<< Reageren
Gangsta Geplaatst: 2 juni 2008 Rapport Geplaatst: 2 juni 2008 Start > Configuratiescherm > Landinstellingen. Als je het hebt verandert klik je eerst op 'Toepassen' en daarna op 'OK'. Reageren
RS-modder Geplaatst: 2 juni 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 2 juni 2008 Weet ik maar dat taal verander staat er niet bij en bij mij ook niet! Reageren
Gangsta Geplaatst: 2 juni 2008 Rapport Geplaatst: 2 juni 2008 Ik denk en hoop dat ik begrijp wat je bedoelt: het kleine icoontje wat je normaal gesproken rechts onderaan moet zien? Als je dit wilt: Klik met je rechtermuisknop op een lege plek (op je taakbalk, rechts naast start, waar die vensters komen te staan). Klik daarna op ''Werkbalken'' en vink ''Taalbalk'' aan. Nu zie je het kleine icoontje met 'NL' of 'ENG' (of dergelijke). Reageren
Thundercover Geplaatst: 2 juni 2008 Rapport Geplaatst: 2 juni 2008 Welk besturingssysteem heeft je oom? Windows XP, Vista of een andere? Reageren
Thundercover Geplaatst: 2 juni 2008 Rapport Geplaatst: 2 juni 2008 Bij Vista moet je eerst het Configuratiescherm op Klassieke weergave zetten. Dan zie je ergens een pictogram van een wereldbol met een klokje (in het Nederlands Landinstellingen). Dubbelklik daarop en waarschijnlijk moet je eerst naar het laatste tabblad gaan om je land te wijzigen. Daarna kan je de informatie op de andere tabbladen wijzigen. Succes! @ Gangsta: Dat toetsenbordicoontje wat je waarschijnlijk bedoelt, hoeft er niet altijd te staan. Ik heb het er bijvoorbeeld niet staan, maar waarschijnlijk is dat omdat ik het daar zelf weggehaald heb. Reageren
T@rget Geplaatst: 3 juni 2008 Rapport Geplaatst: 3 juni 2008 (bewerkt) Vista Start>Configuration Screen (3e van onderen)>Show Classic>Language Settings (denk ik)>Current Settings op Nederlands zetten Staat Nederlands er niet bij ga je naar Start>All Programs>Windows Update>Show available updates en dan Dutch Language Pack selecteren en downloaden. Succes! Bewerkt: 3 juni 2008 door T@rget Reageren
RS-modder Geplaatst: 3 juni 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 3 juni 2008 Hey bedankt allemaal!Ik zal het hem zeggen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.