Jump to content

Taal veranderen

Recommended Posts

Geplaatst:

Hey mijn oom heeft een nieuwe laptop maar nu heeft hij de verkeerde taal erop kan hij dit veranderen?

>>> Door Thundercover: Verplaatst van Hardware naar Software.<<<

Geplaatst:

Start > Configuratiescherm > Landinstellingen. ;)

Als je het hebt verandert klik je eerst op 'Toepassen' en daarna op 'OK'.

Geplaatst:

Ik denk en hoop dat ik begrijp wat je bedoelt: het kleine icoontje wat je normaal gesproken rechts onderaan moet zien?

Als je dit wilt:

Klik met je rechtermuisknop op een lege plek (op je taakbalk, rechts naast start, waar die vensters komen te staan).

Klik daarna op ''Werkbalken'' en vink ''Taalbalk'' aan.

Nu zie je het kleine icoontje met 'NL' of 'ENG' (of dergelijke).

Geplaatst:

Bij Vista moet je eerst het Configuratiescherm op Klassieke weergave zetten. Dan zie je ergens een pictogram van een wereldbol met een klokje (in het Nederlands Landinstellingen). Dubbelklik daarop en waarschijnlijk moet je eerst naar het laatste tabblad gaan om je land te wijzigen. Daarna kan je de informatie op de andere tabbladen wijzigen. Succes! :)

@ Gangsta: Dat toetsenbordicoontje wat je waarschijnlijk bedoelt, hoeft er niet altijd te staan. Ik heb het er bijvoorbeeld niet staan, maar waarschijnlijk is dat omdat ik het daar zelf weggehaald heb. :puh:

Geplaatst: (bewerkt)
Vista

Start>Configuration Screen (3e van onderen)>Show Classic>Language Settings (denk ik)>Current Settings op Nederlands zetten

Staat Nederlands er niet bij ga je naar Start>All Programs>Windows Update>Show available updates en dan Dutch Language Pack selecteren en downloaden. Succes!

Bewerkt: door T@rget

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...