Metiz Geplaatst: 2 juni 2008 Rapport Geplaatst: 2 juni 2008 Sorry als dit al bekend was dan mag er een slotje op .. Ik was me dus aan het vervelen en was mijn kleren allemaal aan het bekijken en als je gewoon naar hats gaat en je duwt naar rechts dan kan je je bivak muts aandoen .. dus het kan dus niet enkel in die ene missie met de mcreary's Ff melduh Grtz Reageren
ScarPacino Geplaatst: 2 juni 2008 Rapport Geplaatst: 2 juni 2008 Sorry als dit al bekend was dan mag er een slotje op .. Ik was me dus aan het vervelen en was mijn kleren allemaal aan het bekijken en als je gewoon naar hats gaat en je duwt naar rechts dan kan je je bivak muts aandoen .. dus het kan dus niet enkel in die ene missie met de mcreary's Ff melduh Grtz is al bekend Reageren
Jasper_ Geplaatst: 3 juni 2008 Rapport Geplaatst: 3 juni 2008 Sorry als dit al bekend was dan mag er een slotje op .. Ik was me dus aan het vervelen en was mijn kleren allemaal aan het bekijken en als je gewoon naar hats gaat en je duwt naar rechts dan kan je je bivak muts aandoen .. dus het kan dus niet enkel in die ene missie met de mcreary's Ff melduh Grtz is al bekend ja maar wel vet ik wist het nog niet Reageren
Valto Geplaatst: 3 juni 2008 Rapport Geplaatst: 3 juni 2008 Sorry als dit al bekend was dan mag er een slotje op .. Ik was me dus aan het vervelen en was mijn kleren allemaal aan het bekijken en als je gewoon naar hats gaat en je duwt naar rechts dan kan je je bivak muts aandoen .. dus het kan dus niet enkel in die ene missie met de mcreary's Ff melduh Grtz Oh chill thnx wist ik nog niet worden mensen ook bang van je als je zo een winkel in loopt met die muts op? Reageren
danielb Geplaatst: 3 juni 2008 Rapport Geplaatst: 3 juni 2008 Sorry als dit al bekend was dan mag er een slotje op .. Ik was me dus aan het vervelen en was mijn kleren allemaal aan het bekijken en als je gewoon naar hats gaat en je duwt naar rechts dan kan je je bivak muts aandoen .. dus het kan dus niet enkel in die ene missie met de mcreary's Ff melduh Grtz Oh chill thnx wist ik nog niet worden mensen ook bang van je als je zo een winkel in loopt met die muts op? gewoon proberen, maar t lijkt me niet Reageren
Little Jacob Geplaatst: 3 juni 2008 Rapport Geplaatst: 3 juni 2008 Ik had hem laatst op en toen liep ik over Star Junction, en de mensen schreewde soms wel en rende weg. Reageren
Swiggers Geplaatst: 3 juni 2008 Rapport Geplaatst: 3 juni 2008 Dat is nieuw voor mij. Zo kun je zeker gemakkelijk de Burger Shot overvallen, of de Kledingzaak Modo Die muts is zeker van de Bank Overval die je met de McRaery's [/font] moet doen. Beetje met een bivakmuts op straat lopen Haha, het zal maar in het echt gebeuren, ik zal me dan dood schrikken DSgregor Reageren
gamerz1o1 Geplaatst: 3 juni 2008 Rapport Geplaatst: 3 juni 2008 Heb ik altijd aan als ik winkels ga "overvallen" via de kassa's. Reageren
joranluth Geplaatst: 17 september 2008 Rapport Geplaatst: 17 september 2008 bij welke winkel haal je die muts? Reageren
Platypus Geplaatst: 17 september 2008 Rapport Geplaatst: 17 september 2008 bij welke winkel haal je die muts? De muts kan je niet kopen, maar je krijgt het na de bankoverval[/font]missie van Packie. Reageren
Miami-Vice Geplaatst: 17 september 2008 Rapport Geplaatst: 17 september 2008 Dit is superstoer. Goed ontdekt :thumbsup: Dank jullie wel. Ik ga het dus gelijk proberen, vanavond Reageren
Jay; Geplaatst: 17 september 2008 Rapport Geplaatst: 17 september 2008 bij welke winkel haal je die muts? De bivakmuts is niet te koop in een winkel. In de missie Three Leaf Clover zul je een bank moeten overvallen samen met Derrick, Packie en Michael. Tijdens deze missie krijg je vanzelf een bivakmuts voorgeschoteld, die na de missie altijd in je klerenkast terug te vinden is. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.