tjippie Geplaatst: 2 juni 2008 Rapport Geplaatst: 2 juni 2008 (bewerkt) beste mensen die gta IV spelen, ik reed wat rond op me freeway, totdat ik opeens een gebouw tegenkom in bohan waar op staat: ARS natuurlijk spreek je dit uit als arse en dat betekent aars in het engels/amerikaans. ik heb gekeken in dit forum, nix gevonden... ik kijk morgen nog ff op me map en update hem morgen dan zet ik op de snap-map waar je het kan vinden (Y) nog veel plezier UPDATEJUHH ik had nie veel te doen, dus ik dacht: ik update hem nu wel' Klik hier om het gebouw te bekijken Bewerkt: 2 juni 2008 door tjippie Reageren
tjippie Geplaatst: 4 juni 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 4 juni 2008 FOTO FOTO FOTO FOTO FOTO srry man, maar ik heb nie zo'n apparaat die ss kan maken (A) maar het is echt waar i swear Reageren
criminalmind Geplaatst: 4 juni 2008 Rapport Geplaatst: 4 juni 2008 klopt ik heb het ook gezien, ik zal hier morgen een foto van maken Reageren
General Romanov Geplaatst: 4 juni 2008 Rapport Geplaatst: 4 juni 2008 Is dit er niet weer een voor het grapjes en verwijzingen topic? Of ben ik nou heel erg aan het zeuren? Reageren
tjippie Geplaatst: 5 juni 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 5 juni 2008 Is dit er niet weer een voor het grapjes en verwijzingen topic?Of ben ik nou heel erg aan het zeuren? naajjaa... het is geen verwijzing, en een grapje... dat is elke easter egg, dus dan hadden ze net zogoed niet een button kunnen maken met onderwerp maken maar je niet aant zeuren hoor Reageren
TaartJJ~! Geplaatst: 5 juni 2008 Rapport Geplaatst: 5 juni 2008 Foto Locatie: Click here to view the SnapMap Reageren
tjippie Geplaatst: 6 juni 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 6 juni 2008 Foto Locatie: Click here to view the SnapMap hartstikke bedankt gast w00t voor jou Reageren
vercetti-pd Geplaatst: 20 juni 2008 Rapport Geplaatst: 20 juni 2008 Heel toevalig dat die R er meer uit springt Reageren
tjippie Geplaatst: 21 juni 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 21 juni 2008 Heel toevalig dat die R er meer uit springt jaa das waar.... maar goed ;P het gaat om de LOL Reageren
discocars Geplaatst: 22 juni 2008 Rapport Geplaatst: 22 juni 2008 (bewerkt) Heel toevalig dat die R er meer uit springt meschien staat de R wel gewoon voor Rockstar Bewerkt: 22 juni 2008 door discocars Reageren
Jericho Geplaatst: 22 juni 2008 Rapport Geplaatst: 22 juni 2008 Heel toevalig dat die R er meer uit springt meschien staat de R wel gewoon voor Rockstar Dat bedoelt hij volgens mij ook met: wel toevallig dat die R er meer uit springt Reageren
tjippie Geplaatst: 24 juni 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 24 juni 2008 Heel toevalig dat die R er meer uit springt meschien staat de R wel gewoon voor Rockstar zoo er is er 1 wakker Reageren
Iscariah Geplaatst: 30 juni 2008 Rapport Geplaatst: 30 juni 2008 Ik heb een TV-Kaart en ben ook even zo aardig geweest om een plaatje te schieten, al realiseer ik me dat ik het beter op een andere ingame tijd had kunnen schieten aangezien de lucht er nu een beetje te wit uitziet. Dat vind ik zelf oerlelijk namelijk... Maargoed, de screenshot: Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.