Jump to content

0.2.5

Recommended Posts

Geplaatst:

hallo,

ik weet niet zeker of dit mag, anders mag tie verwijderd worde;)

ik heb via een vriend van mij sa mp client/server 0.2.5 gekregen. dat werkt allemaal maar ik heb gelezen dat je ook bots kan plaatsen daar. weet iemand hoe die commands zijn? want ik heb gegoogled maar niks gevonde.

met vriendelijke groet,

Jos Vink

Geplaatst:

WTF?!?! hoe kun je aan 0.2.5 komen? die versie is nog niet eens uit...

Hoe je bots kunt plaatsen e.d. zal (nog) niemand weten waarschijnlijk.

Maar eerlijk gezegd vermoed ik dat je bij de neus genomen bent, de samp crew is wel heel stom af en toe, maar een ongepubliceerde samp-versie laten uitlekken zal zelfs hun toch niet overkomen :puh:

Geplaatst:
WTF?!?! hoe kun je aan 0.2.5 komen? die versie is nog niet eens uit...

Hoe je bots kunt plaatsen e.d. zal (nog) niemand weten waarschijnlijk.

Maar eerlijk gezegd vermoed ik dat je bij de neus genomen bent, de samp crew is wel heel stom af en toe, maar een ongepubliceerde samp-versie laten uitlekken zal zelfs hun toch niet overkomen :puh:

blijkbaar wel want er zijn meerdere mensen die er al op hebbe gezeten en bots hebbe gebruikt

Geplaatst: (bewerkt)

Ik heb ff zitten kijken, inderdaad is 0.2.5 al uitgelekt.

Het zal beter zijn af te wachten totdatie echt uitkomt en er ook de nodige informatie aanwezig is, ik vermoed dat er nog niet veel zijn die de functies van het nieuwe samp kennen.

bovendien vind ik het zelf toch wel een flauw tegenover de samp-crew om nu een beetje misbruik te gaan maken van zoiets, ik ga geen moeite doen om hem te downloaden.

Bewerkt: door Ymosky
Geplaatst:
Ik heb ff zitten kijken, inderdaad is 0.2.5 al uitgelekt.

Het zal beter zijn af te wachten totdatie echt uitkomt en er ook de nodige informatie aanwezig is, ik vermoed dat er nog niet veel zijn die de functies van het nieuwe samp kennen.

jah maar de kans dat tie uit kompt is nogal klein

Geplaatst:

Als je betrapt word door de ontwikkelaars van Sa:mp, zal je van sa:mp verbannen worden.

Het is al meerderen overkomen..

Ik raad je aan om het zo snel mogelijk te verwijderen van je computer en geduldig wachten tot de legale versie uitkomt. (als die ooit nog uitkomt :puh:)

Geplaatst:
Als je betrapt word door de ontwikkelaars van Sa:mp, zal je van sa:mp verbannen worden.

Het is al meerderen overkomen..

Ik raad je aan om het zo snel mogelijk te verwijderen van je computer en geduldig wachten tot de legale versie uitkomt. (als die ooit nog uitkomt :puh:)

ik ben er al achter dat ik gebanne ben van de sa mp forum, kreeg niet ff een waarschuwing ofzo, nee gelijk een ban van de forum. dus nu kan ik er niet meer op.. miss wel eigen schuld, maar een waarschuwing van hun had wel zo toepasselijk geweest.

Geplaatst:
dus nu kan ik er niet meer op.. miss wel eigen schuld, maar een waarschuwing van hun had wel zo toepasselijk geweest.

Mwah, je wist dat het illegaal was.

Ik had gehoord dat het illegaal in bezit hebben van die software een misdaad is, waar je zelfs strafrechtelijk voor vervolgt kan worden.

Maar je had inderdaad na moeten denken voordat je die versie had gedownload. :{

Geplaatst:

weet iemand mischien de mail van 1 van de admins of moderators die mij weer kan onbanne?

want ik keek egt super vaak op die site.

Geplaatst:
Dude, je bent gewoon een dikke hacker, je hebt sa:mp 0.2.5 + je bent banned op het forum..

nu ben ik een hacker, right

Geplaatst:

WackoX, voor je iemand voor uist uitmaakt moet je eerst weten wat datgene inhoudt @.@ http://nl.wikipedia.org/wiki/Hacker

Je kunt uitleggen wat de situatie is, maar je bent gebanned, en daarmee is het meestal uit.

Ik ben ook banned simpelweg omdat ik mijn onschuld wilde bewijzen bij het SAC probleem.

Geplaatst:

die versie is tog useless

fucties als GetActorPos() kent server0.2.5b nog nie :puh: moe je er dus zelf in maken

vrijwel onmogelijk dat te doen zonder de source zelf, tenzij je een uber persoon bent maar da zal wel nie

ook is de server max 4 personen, Dit is wel makkelijk te veranderen. :puh: Hoe mag je zelf uitzoeken :D heb je wat te doen in je vakantie :D

kan dit wel posten neem ik aan aangezien samp nu na berichten wel dood is

anders delete maar :D en dan is mijn naam haas :D

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...