Eclipse Geplaatst: 27 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 27 februari 2005 (bewerkt) GTA Revolution v1.0 released Deze legendarische mod veranderd het strand op level 1 in een waar paradijs. Dit kan je o.a doen in GTA Revolution: - Er zitten ook 2 nieuwe missies in GTA Revolution waar je veel geld mee verdiend! - Er zijn vele jumps in Revolution geplaatst waar je veel geld mee kan verdienen. - Ook zitten er 10 Unique Jumps in waar je nog meer geld mee verdiend. Behaal ze alle 10 en je krijg een mooie beloning. - Tevens zijn er 40 hidden packages te vinden in Revolution. Vind ze allemaal en je krijgt vele beloningen! - Je kan je geld uitgeven aan vele dingen. Zoals wapens kopen, ga naar Pay 'n Spray of koop een nieuw savehuis. Deze mod is dus zeker de moeite waard om te downloaden! Deze mod is gemaakt door: Eclipse, Wauzie, Ramirez, Rios en Gubbel. Download hem HIER Vragen en reacties kun je hier posten: Bewerkt: 17 juni 2007 door Joriz url geupdate Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
joep Geplaatst: 27 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 27 februari 2005 Ik heb geprobeert Gta Revolution te instaleren maar als ik BW installer.exe geopend heb en geselecteert heb waar ik Vice city heb geinstaleerd en vervolgens op OK duw krijg ik: Can't read E:\Avontuur\Vice City\BWInstall.txt ------------------------------------------- All done. ------------------------------------------- Ik hoop dat iemand weet wat ik fout doe Joep Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Eclipse Geplaatst: 27 februari 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 27 februari 2005 Deze fout heb ik zelf nog nooit gehad en is mij ook niet bekend. Maar je hebt toch wel alle bestanden van GTA Revolution in de gedownloade map laten zitten en niets veranderd aan de inhoud...Anders kan hij bepaalde dingen niet vinden en doet de hele installatie het niet. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jarno Geplaatst: 28 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 28 februari 2005 Ik ben benieuwd Eclipse. Ik zal vanmiddag het downloaden en installen. Ben benieuwd naar je missies Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bradley H. Geplaatst: 28 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 28 februari 2005 leuke mod eclipse, echt ik ben helemaal de wegkwijt in VC *zo hoort het* missies zijn vrij moeilijk... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sasuke Geplaatst: 28 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 28 februari 2005 Ik heb VC niet op de PC dus kan hem niet uitproberen, maar dit ziet er wel zéér wreed uit ! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
superman Geplaatst: 1 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 1 maart 2005 ik heb hem geinstaleerd en teon ik hem opstarte en op nieuw game drukte ging ie laden maar op de helft kwam dit wat moet ik doen of wat heb ik fout gedaan Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Eclipse Geplaatst: 2 maart 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 2 maart 2005 Hmmm....een paar vraagjes: - Had je al andere mods in VC staan toen je Revolution installeerde? - Heb je de .zip wel uitgepakt en daarna pas geinstalleerd? - Heb je de VC Limit adjuster wel gebruikt. - Waren de getallen wel groen bij de VC limit adjuster? Anders weet ik het ook niet. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
X-TX Geplaatst: 2 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 2 maart 2005 De screens zien er goed uit, als ik mijn nieuwe schijf heb dan instelleer ik het wel. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Wauzie Geplaatst: 2 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 2 maart 2005 Ja, ik hoop dat onze mod bij jullie in de smaak valt , en verder, stel jullie vragen. En dat probleem dat je VC vastloopt na de installatie van GTA REVOLUTION kan dus liggen aan de punten die ECLIPSE al heeft gegeven, maar misschien ook er aan dat je je VC folder op alleen lezen hebt staan. Ga dus naar je GRAND THEFT AUTO VICE CITY folder, klik op rechtermuisknop->eigenschappen en vink 'alleen lezen' uit en druk op toepassen. Veel succes Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
superman Geplaatst: 2 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 2 maart 2005 Hmmm....een paar vraagjes:- Had je al andere mods in VC staan toen je Revolution installeerde? - Heb je de .zip wel uitgepakt en daarna pas geinstalleerd? - Heb je de VC Limit adjuster wel gebruikt. - Waren de getallen wel groen bij de VC limit adjuster? Anders weet ik het ook niet. -nee geen andere mods -ja alles uitgepakt -ja limit adjuster gebruikt -ja getallen waren groen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Wauzie Geplaatst: 2 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 2 maart 2005 Hmmm....een paar vraagjes:- Had je al andere mods in VC staan toen je Revolution installeerde? - Heb je de .zip wel uitgepakt en daarna pas geinstalleerd? - Heb je de VC Limit adjuster wel gebruikt. - Waren de getallen wel groen bij de VC limit adjuster? Anders weet ik het ook niet. -nee geen andere mods -ja alles uitgepakt -ja limit adjuster gebruikt -ja getallen waren groen Misschien 'niet alleen' lezen uitgevinkt zoals in mijn laatste REPLY vermeldt staat Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
superman Geplaatst: 2 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 2 maart 2005 (bewerkt) nee dat aleen lezen had ik ook al aangeklikt Bewerkt: 4 maart 2005 door superman Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tim14 Geplaatst: 4 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 4 maart 2005 Bij mij doet ie het! Aleen soms lijkt het trager dan Vice City eerst was. Dat maakt niet zoveel uit maar wel mijn complimenten hoor :ooolala: Coole auto's trouwens en een makkelijke installatie goed werk! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jesse_gtalover Geplaatst: 6 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 6 maart 2005 Een vraagje: Kan ik MTA nog spelen als ik GTA: Revolution heb geïnstalleerd? Zo niet, hoe kan ik ervoor zorgen dat ik MTA nog kan spelen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.