roelor Geplaatst: 30 juni 2007 Rapport Geplaatst: 30 juni 2007 Een vraagje: Kan ik MTA nog spelen als ik GTA: Revolution heb geïnstalleerd? Zo niet, hoe kan ik ervoor zorgen dat ik MTA nog kan spelen? installeer vice city op een andere schijf -.- Reageren
roelor Geplaatst: 1 juli 2007 Rapport Geplaatst: 1 juli 2007 Een vraagje: Kan ik MTA nog spelen als ik GTA: Revolution heb geïnstalleerd? Zo niet, hoe kan ik ervoor zorgen dat ik MTA nog kan spelen? installeer vice city op een andere schijf -.- oops foutje ik vond het niet echt een leuke mod de snelle autos/motors die er in zaten konden geen jumps doen want dan raakte de body de grond en stonden ze weer bijna stil... ik had een back up gemaakt van vice city maar de comp heeft het weeris niet gekopieerd waardoor ik weer vice city opnieuw kan installeren. autos rijden dwars door muren heen autos rijden over het gras. je kan dwars door de achterkant van een jump heen rijden Reageren
Galiorix Geplaatst: 1 juli 2007 Rapport Geplaatst: 1 juli 2007 Zou je AUB aanvullingen op je andere bericht kunnen plaatsen door je oude bericht te editten , zo blijft alles overzichtelijk. Ook heb je zonder reden een oud topic (2 jaar) gebumped , wat ook niet mag. Let daar in het vervolg even op. Het is toch geen probleem dat je VC opnieuw moet instaleren of wel dan? Reageren
Diedie Geplaatst: 13 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2007 ik heb hem geinstaleerd en teon ik hem opstarte en op nieuw game drukte ging ie laden maar op de helft kwam dit wat moet ik doen of wat heb ik fout gedaan Ik krijg ook dit schermpje, maar bij mij zijn de getallen wel rood wat moet ik dan doen? Reageren
The GamerII Geplaatst: 14 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2007 Is er ook een readme, want deze doet het niet. Als ik namelijk de BWInstaller doe en ik kies de 'Grand Theft Auto Vice City' map en ik klik op OK, dan krijg ik: Can't read C:\Documents and Settings\Frenk\Local Settings\Temporary Internet Files\Content.IE5\7ULCXR7B\BWInstall.txt ------------------------------------------- All done. ------------------------------------------- Help mij alstublieft Reageren
kiekeskiller Geplaatst: 30 november 2007 Rapport Geplaatst: 30 november 2007 ik heb hem geinstaleerd en teon ik hem opstarte en op nieuw game drukte ging ie laden maar op de helft kwam dit wat moet ik doen of wat heb ik fout gedaan ik heb het zelfde probleem wat moet ik doen ??? alvast bedankt Reageren
henk__l Geplaatst: 25 februari 2008 Rapport Geplaatst: 25 februari 2008 Mijn excuses dat ik reageer op een oud topic, maar ik heb hetzelfde probleem. De Readme doet het niet. Nu kan ik VC niet opstarten dus ik hoop dat iemand het probleem kan oplossen. BVD ik heb hem geinstaleerd en teon ik hem opstarte en op nieuw game drukte ging ie laden maar op de helft kwam dit wat moet ik doen of wat heb ik fout gedaan ik heb het zelfde probleem wat moet ik doen ??? alvast bedankt Reageren
js007 Geplaatst: 3 april 2008 Rapport Geplaatst: 3 april 2008 als ik hem opstart loopt hij vast wat is er aan de hand Reageren
LifeOwner Geplaatst: 13 juni 2008 Rapport Geplaatst: 13 juni 2008 Een vraagje: Kan ik MTA nog spelen als ik GTA: Revolution heb geïnstalleerd? Zo niet, hoe kan ik ervoor zorgen dat ik MTA nog kan spelen? Beetje domme vraag... als het zo niet is dan kan het ook niet Reageren
Pmixer Geplaatst: 11 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2008 ik heb gta niet meer ( ranja overheen gevallen ) maar ik vind het wel super vet alleen die jumps houd ik niet zo van en dat savehuisje vind ik op super! Ga zo door Toppie ( 8.9 ) Reageren
Dwayne Forge Geplaatst: 6 september 2008 Rapport Geplaatst: 6 september 2008 Eclipse ga je nog andere mods maken?? En als ik deze mod heb geinstaleerd kan ik dan nog jou andere 2 mods instaleren of werkt dat niet? Reageren
Puma Geplaatst: 6 september 2008 Rapport Geplaatst: 6 september 2008 Eclipse is al 321.532.543 jaar niet meer aanwezig op dit forum (komt eens per jaar nog wel eens langs), dus verwacht niet dat hij zal reageren in dit topic. Het is beter/makkelijker Eclipse te PM'en (hij krijgt een e-mail dat hij een PM heeft gekregen, als hij die functie nog aan heeft staan), of hem een e-mail te sturen via het adres dat in zijn profiel staat. Even on-topic: Deze mod heb ik jaren geleden zelf ook gehad, en had er toen geen problemen mee. Waarschijnlijk heb je nog andere map-mods of iets dergelijks erin staan, die een probleem vormen voor deze mod. Installeer VC even opnieuw, is mijn advies. Je kunt echter ook meerdere installaties van één spel op je PC hebben staan; ga met de verkenner naar de Rockstar Games map, waar de "Gta Vice City" map in staat, hernoem de VC-map naar bijvoorbeeld "Vice City modding 1", deïnstalleer VC (de map "Vice City modding 1" zal blijven staan, omdat de deïnstaller alleen de map "Gta Vice City" wil weghalen, die er niet is), en installeer VC opnieuw. Als dit niet werkt, PM of e-mail dan Eclipse. Succes.. Reageren
Dwayne Forge Geplaatst: 6 september 2008 Rapport Geplaatst: 6 september 2008 Ok en nog een vraag aan iemand die dit ook heeft geïnstalleerd hoe krijg je die getallen op groen ?bij mij blijven ze op rood staan. Reageren
Puma Geplaatst: 6 september 2008 Rapport Geplaatst: 6 september 2008 (bewerkt) Welke getallen ? Je kunt sneller en beter worden geholpen als je je vraag duidelijker formuleert. Bewerkt: 6 september 2008 door Puma Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.