Jump to content

Moeilijkste Spel Ooit

Recommended Posts

Geplaatst:
Zonder enige twijfel deze:

http://www.elevizion.com/index.php/2008/03...ep-on-leveling/

Ik kwam nooit verder dan level 47 dachtik...

Ik daag jullie allemaal uit om hoger dan 100 te komen :schater::tu: (ja het kan wel)

Hoe kom ik voorbij lvl 8? _O_

Maar heb niet echt moeilijke spellen, het enige wat echt moeilijk is is om 100 verschillende gassies af te maken in GTA SAMP zonder dood te gaan. :Y

Ja,dat vraag ik me dus ook af..

Het antwoord staat er naast, fire dus, mocht je 7 bedoelen daar moet je op t vierkantje klikken, en nu gauw verder :D

En 12? Mijn engels is zo slecht. :puh:

• Reacties 54
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Dx11

3

• IV trailer

3

• Harrison

3

• Basssss

3

Geplaatst:

Er staat "multipli it by itself" ondersteboven. In het nederlands betekend het vermedigvuldigen met zichzelf. Het antwoord is dus 12x12=144[/font]

Geplaatst:
Audiosurf met DragonForce - Through Fire and Flames op Pro mode zonder vluchtstrook :puh:

Noes. Elite character + iron mode aan en dan Dragonforce. Best vet al die scores van een half miljoen. Wel lastig :D

Geplaatst: (bewerkt)

Er staat "multipli it by itself" ondersteboven. In het nederlands betekend het vermedigvuldigen met zichzelf. Het antwoord is dus 12x12=144[/font]

Mag wel eens gaan opletten bij engels, ik kom nu niet verder bij 27. :puh: (heb alle blokjes al weggeklikt.)

Bewerkt: door Basssss
Geplaatst: (bewerkt)

Moeilijkste spel ooit? Die moet nog komen denk ik. :puh:

Je moet nu alleen niet gaan denken dat ik alle spellen makkelijk vind, want dat is niet zo. :puh::schater:

snowguard3@ Je hoeft het ook niet uitgespeelt te hebben hoor. ;)

Bewerkt: door Sonny-The-Pilot
  • 1 maand later...
Geplaatst:

Sonic Adventure 2 Battle was vroeger heel moeilijk voor me. Maarja, ik was toen 7 / 8 jaar oud :7. Nu kan ik het spel binnen een dag uitspelen :7.

• 3 weken later...
Geplaatst:
Zonder enige twijfel deze:

http://www.elevizion.com/index.php/2008/03...ep-on-leveling/

Ik kwam nooit verder dan level 47 dachtik...

Ik daag jullie allemaal uit om hoger dan 100 te komen :schater::tu: (ja het kan wel)

Hoe kom ik voorbij lvl 8? _O_

Maar heb niet echt moeilijke spellen, het enige wat echt moeilijk is is om 100 verschillende gassies af te maken in GTA SAMP zonder dood te gaan. :Y

Man ik kom niet verder dan level 4 :7.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...