Jump to content

Moeilijkste Spel Ooit

Recommended Posts

• Reacties 54
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Dx11

3

• IV trailer

3

• Harrison

3

• Basssss

3

Geplaatst:

Mijn moeilijkste ligt bij Mortal Kombat III. De originele op de Sega. Speel hem nog dagelijks. Heb nog een originele en werkende sega staan. Pure nostalgie o_O. Maargoed,Ik kom haast nooit voorbij het derde gevecht op Novice (easy). Voor de mensen die MKIII niet kennen;

Vaag veel uren aan besteed, en opnieuw begonnen. Bring back nostalgie ^_^

Geplaatst:

Level 72 :engel:

Alle 'echte' spellen die ik heb gespeeld, heb ik volgens mij wel een soort van uitgespeeld, dus ik heb niet echt een moeilijkste spel ooit.

Geplaatst:

Er zijn een paar super moeilijke spellen:

God of War II zonder walktrough

Commandos I + II + III

En meer weet ik er niet uit mijn hoofd :schater:

Geplaatst:

Zoals ik al eerder zei Boom Boom Rocket en dan alle levels op endurance en hard en dan hoger dan 10 laps krijgen, maar ook Grim Fandango is aardig pittig. Niet omdat je telkens dood gaat, maar omdat je gewoon zo veel moet puzzelen enzo.

Daarnaast kun je eigenlijk alle games zo moeilijk maken als je wil.

Ik zou kunnen zeggen:

Half Life 2 waar ik alleen mijn crowbar gebruik, behalve als de RPG echt nodig is.

Dan kan je ook zeggen dat Half Life 2 moeilijk is. Maar goed.

Geplaatst:
Zoals ik al eerder zei Boom Boom Rocket en dan alle levels op endurance en hard en dan hoger dan 10 laps krijgen, maar ook Grim Fandango is aardig pittig. Niet omdat je telkens dood gaat, maar omdat je gewoon zo veel moet puzzelen enzo.

Ik zou kunnen zeggen:

Half Life 2 waar ik alleen mijn crowbar gebruik, behalve als de RPG echt nodig is.

Op endurance? Man, bij mij ging Easy al niet makkelijk af, gelukkig nu elke level op Easy voltooit met boven de 80% hit. Zelfs 1 op 100, maar die Beethoven, Game Over is moeilijk.

Geplaatst:

Ik zou kunnen zeggen:

Op endurance? Man, bij mij ging Easy al niet makkelijk af, gelukkig nu elke level op Easy voltooit met boven de 80% hit. Zelfs 1 op 100, maar die Beethoven, Game Over is moeilijk.

Met oefening zal dat uiteindelijk makkelijk worden, ik denk alvast vooruit ;) Want ook ik ken meeste songs nog niet op standard gamemode.
Geplaatst:

Ik zou kunnen zeggen:

Met oefening zal dat uiteindelijk makkelijk worden, ik denk alvast vooruit ;) Want ook ik ken meeste songs nog niet op standard gamemode.

Inderdaad, oefenen baart kunst, dat heb ik wel gemerkt met Halo, erover gesproken trouwens, ga effe weer Halo Custom Edition doen, even weer op de heuveltjes mensen weg sniperen bij onze vlag, iemand werd gister super pissig. 'Kick that snipers hid ass!' Whaha, vandaag weer :):cya:

Geplaatst:
daar moet je op de v klikken van level 4

Oh, en ik maar zoeken naar een V in het midden, of boven :7. Dank U, ik ben nog bezig, zit in level 35 nu.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...