gemertenaar Geplaatst: 17 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2008 World of warcraft by far is het moeilijkste spel. Je hebt als nederlander nooit de beste gear die er is in het spel van alles PVE/PVP. Daarom zal je het altijd blijven spelen. Reageren
BigM Geplaatst: 17 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2008 Medabots.. Enigste spel dat ik nog nóóit heb uitgespeelt. Duurde heel lang om bij het eind te komen, Daar moest ik tegen Mega Emporor: Onverslaanbaar. Ik speelde het toen ik 10 was, zelfs sinds de dag van vandaag nog velen keren geprobeert maar nooit gelukt met Metabee, Ze zeggen dat ik roqusho(ofzo) Nodig had, maar die zit niet in de metabee versie Reageren
the_dan Geplaatst: 28 september 2008 Rapport Geplaatst: 28 september 2008 Medabots..Enigste spel dat ik nog nóóit heb uitgespeelt. Duurde heel lang om bij het eind te komen, Daar moest ik tegen Mega Emporor: Onverslaanbaar. Ik speelde het toen ik 10 was, zelfs sinds de dag van vandaag nog velen keren geprobeert maar nooit gelukt met Metabee, Ze zeggen dat ik roqusho(ofzo) Nodig had, maar die zit niet in de metabee versie haha ik heb nog nooit (raar op een gta forum) gta 3 en sa uitgepeeld gta 3 nog niet eens eiland n3 geunlockt sa nog in de 2e stad Reageren
Youp Geplaatst: 1 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2008 Metroid blijft altijd lastig. En Kid Icarus. Reageren
ChristiaanGTA Geplaatst: 5 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 5 oktober 2008 Zonder twijfel Ninja Gaiden 1&2 Reageren
PowerPats Geplaatst: 7 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 7 oktober 2008 wolvenstein 3d een heel oud spel dat ik speelde. die laatste level waarbij je tegen hitler moest vechten was verschikkelijk moeilijk Reageren
Zaahed Geplaatst: 7 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 7 oktober 2008 Bij andere games snap ik de missie's meestal. Maar bij Hitman blood money is het anders. Meestal kan ik iets niet vinden bevoorbeeld een persoon moet ik met een sniper dood schieten maar als ik de laatste zoek kan ik hem niet vinden en moet ik weer het filmpje kijken van hoe je het moet doen en dat begint wel irritant te worden. Reageren
lil gta gamer Geplaatst: 7 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 7 oktober 2008 Pursuit force hahah Battlefield bad company online op mijn PS3 is ook knap lastig Reageren
L Geplaatst: 14 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 14 oktober 2008 The Terminator op de sega mega drive. Reageren
Zaahed Geplaatst: 17 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 17 oktober 2008 Juiced 2 en dan Drift Endurance. Dan moet je beetje driften beetje glijden en zo. En dan krijg je punten. Maar je mag niet botsten en niet normaal recht naar voren rijden of traag dan is de missie mislukt. Na 30x proberen is het mij eindelijk gelukt om boven de 500.000 punten te bereiken. Me hoogste punten waren rond de 700.000. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.