Jump to content

Moeilijkste Spel Ooit

Recommended Posts

Geplaatst:

World of warcraft by far is het moeilijkste spel.

Je hebt als nederlander nooit de beste gear die er is in het spel van alles PVE/PVP. Daarom zal je het altijd blijven spelen.

• Reacties 54
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Dx11

3

• IV trailer

3

• Harrison

3

• Basssss

3

Geplaatst:

Medabots..

Enigste spel dat ik nog nóóit heb uitgespeelt. Duurde heel lang om bij het eind te komen, Daar moest ik tegen Mega Emporor: Onverslaanbaar.

mega-emperor.jpg

Ik speelde het toen ik 10 was, zelfs sinds de dag van vandaag nog velen keren geprobeert maar nooit gelukt met Metabee, Ze zeggen dat ik roqusho(ofzo) Nodig had, maar die zit niet in de metabee versie :7

• 1 maand later...
Geplaatst:
Medabots..

Enigste spel dat ik nog nóóit heb uitgespeelt. Duurde heel lang om bij het eind te komen, Daar moest ik tegen Mega Emporor: Onverslaanbaar.

mega-emperor.jpg

Ik speelde het toen ik 10 was, zelfs sinds de dag van vandaag nog velen keren geprobeert maar nooit gelukt met Metabee, Ze zeggen dat ik roqusho(ofzo) Nodig had, maar die zit niet in de metabee versie :7

haha

ik heb nog nooit (raar op een gta forum) gta 3 en sa uitgepeeld

gta 3 nog niet eens eiland n3 geunlockt

sa nog in de 2e stad

Geplaatst:

wolvenstein 3d een heel oud spel dat ik speelde.

die laatste level waarbij je tegen hitler moest vechten was verschikkelijk moeilijk

Geplaatst:

Bij andere games snap ik de missie's meestal.

Maar bij Hitman blood money is het anders.

Meestal kan ik iets niet vinden bevoorbeeld een persoon moet ik met een sniper dood schieten maar als ik de laatste zoek kan ik hem niet vinden en moet ik weer het filmpje kijken van hoe je het moet doen en dat begint wel irritant te worden.

Geplaatst:

Juiced 2 en dan Drift Endurance.

Dan moet je beetje driften beetje glijden en zo.

En dan krijg je punten.

Maar je mag niet botsten en niet normaal recht naar voren rijden of traag dan is de missie mislukt.

Na 30x proberen is het mij eindelijk gelukt om boven de 500.000 punten te bereiken.

Me hoogste punten waren rond de 700.000.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...