Pemp Geplaatst: 31 december 2006 Rapport Geplaatst: 31 december 2006 Bij mij zeker weten end of de line en ''The Black Project''Echt mijn favo!
Blink Geplaatst: 31 december 2006 Rapport Geplaatst: 31 december 2006 Stowaway Waarschijnlijk niet de eerste missie die in je komt als je denkt aan de leukste missie van San Andreas. De missie zelf zit goed in elkaar en ook hoe alles ''loopt'' is perfect. Voor de mensen die niet weten waar ik het over heb, lees onderstaande stukje even:Wat je in deze missie moet doen is het vliegtuig van een geheim agentschap doen ontploffen. Je start met een PCJ-600 en het is de bedoeling dat je daarmee in het vliegtuig rijdt terwijl het aan het opstijgen is. Het vliegtuig laat tonnen vallen, dus zorg dat je daar niet tegenaan botst. Trek bij de start van de missie direct op en rij rakelings rechts van de schietende mannetjes langs. Zorg dat je nergens tegenaan botst. Vanaf de mannetjes stuur je direct in de richting van het midden van het vliegtuig en gaat zo dicht mogelijk bij de ramp rijden. Wacht tot er weer een lading tonnen uit het vliegtuig is gerold en stuur dan meteen strak naar binnen. Wanneer je in het vliegtuig bent geraakt, moet je zonder te schieten alle security medewerkers uitschakelen. Als je schiet, dan ontploft het vliegtuig met jou erbij! Plaats een Satchel Charge ergens in het vliegtuig en pak de parachute van één van de security-mannen die je juist hebt neergeslagen. Spring uit het vliegtuig en druk op het bakje zodat de Satchel Charge ontploft. Je hebt de missie gehaald. Bron: WikiGTA >>> Door Dutchy3010: Graag in het vervolg de bron erbij vermelden. Nu heb ik het even voor je gedaan .<<<
Jorair Geplaatst: 31 december 2006 Rapport Geplaatst: 31 december 2006 Ook de missie stowaway, en de missie Black Project. Missie's die prachtig zijn ineengestoken en waarbij je toch een paar keer opnieuw moet proberen voor de missie lukt.
Toni Caprioni Geplaatst: 31 december 2006 Rapport Geplaatst: 31 december 2006 Mijn favoriete missies: Stowaway Black Project End Of The Line Breaking The Bank At Caligula's Reuniting The Families Een beetje actie is altijd lekker in GTA.
~Lance Vance Geplaatst: 31 december 2006 Rapport Geplaatst: 31 december 2006 Madd Dog's Rhymes en The Da Nang Thang, lekker stealthen
Scarface92 Geplaatst: 10 mei 2007 Rapport Geplaatst: 10 mei 2007 mijn lievelings missie is: Are you going to San Fiero? Waarom? omdat ik het een leuke en spannende missie vind. De politie komt en snel al die wiet planten verbranden met een flametrowher. En daarna moet je naar je garage met de mothership van the Truth in San Fiero. The GTA man
Gino99 Geplaatst: 10 mei 2007 Rapport Geplaatst: 10 mei 2007 Een paar:Black Project - Die van Madd Dogg met dat rymes book - End of the Line
Daffy Duck Geplaatst: 10 mei 2007 Rapport Geplaatst: 10 mei 2007 Reuniting The Families en Black Project zijn mijn favorieten.
Groot-Duimpje Geplaatst: 10 mei 2007 Rapport Geplaatst: 10 mei 2007 end of de line waarom ,, ik vind dat er echt een super verhaal bij zit en dat je later in de missie nog Big Smoke moet vermorden ..
Bling Geplaatst: 10 mei 2007 Rapport Geplaatst: 10 mei 2007 Zo te zien is dit nogal oude topic nog steeds in leven. Op zich geen probleem, aangezien er gewoon ontopic gepost wordt. Maar.. momenteel is het Favorietenlijstje-topic weer erg populair geworden, waar je ook je mening kwijt kunt over jouw favoriete missie. En aangezien dat topic veel uitgebreider is door het invulbare lijstje in de beginpost, lijkt mij dit topic een beetje dubbelop. Het lijkt me dan een beetje zinloos om dit topic langer open te laten. Gelieve vanaf heden verder te gaan in het hierboven genoemde topic.
Recommended Posts