Jump to content

Lievelingsmissie

Recommended Posts

• Reacties 159
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• P-Jamma

4

• DenkaanHenk

4

• Darts

3

• Caltson

3

Geplaatst:

Heb eigenlijk egt geen idee....

Al vind ik erg veel missies kei leuk, en goed verzonnen...

Bijvoorbeeld de eerste missie in Las Venturas vind ik wel leuk, (ben ff de naam kwijt :$ )

Dat ze die man op de motorkap binden en dat je dan zo hard mogelijk moet crossen :engel:

Geplaatst:
  Nasty-Toilet-Man zei:

Bijvoorbeeld de eerste missie in Las Venturas vind ik wel leuk, (ben ff de naam kwijt :$ )

Dat ze die man op de motorkap binden en dat je dan zo hard mogelijk moet crossen :engel:

dat is Fender Ketchup

is inderdaad wel een grappige missie :puh:

Geplaatst:

Ik vind ook Just business, maar samen met End of the LIne, veel actie... en het is moeilijk, dat maakt het wat spannender... had Just busines 3x overnieuw moeten doen en End of the line 6x.... :sst:

Koos. :bier:

Geplaatst:
  italia_juju zei:
  Nasty-Toilet-Man zei:

dat is Fender Ketchup

is inderdaad wel een grappige missie :puh:

Ohja Fender Ketchup, dat was 'ie! Thx ;)

Ik heb wel respect voor de mensen die de missies gemaakt hebben, zoveel verschillende dingen en je zult dan ook bijna geen missies tegenkomen die erg op elkaar lijken _O_

Geplaatst:

Just Business, End of the line, en ST. Marks Bistro (dat je terug moet naar Liberty City). Dat zijn mijn 3 favoriete missies. :)

Geplaatst:

ik vind zelf test drive wel een leuke, samen met die andere gast een beetje door san fierro crossen :)

Geplaatst:

End of the Line vind ik persoonlijk de leukste missie. Hij duurt lekker lang en er komt veel actie in voor. Het lijkt een beetje op een film die je zelf speelt.

Geplaatst:

niet echt mijn lievelings maar toen sweet terug kwam homecoming hij was vrij maar de leukste is breaking the bank at cataliguas

Geplaatst:

Ik heb er een paar

Just Business 8)

Breaking The Bank At Calagulia's :'D

ST. Mark Bistro :Y

A Home In The Hills :)

En die ene waarmee je OG LOC moet achtervolgen met een kart en die andere voertuigen ;)

En monster vond ik wel een lollige..beetje met een monster truck racen :puh:

Ik heb nog maar 1 missie te gaan..End Of The Line(maar die kan ik niet halen :-(:-( )

:cya:

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...