Farynthane Geplaatst: 2 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 2 juni 2008 Op het vliegveld (helemaal in het oosten van de map) is er op de verkeerstoren een duif op een reling (bovenste verdieping). Je kan hem alleen neer schieten door er met een helicopter te landen. Mijn probleem is, wanneer ik er land, kan ik niet meer de helicopter in. En het is al zo rot landen daaro. Zo enig idee hoe ik daar op een goeie manier kan landen, zodat ik er na weer gewoon normaal kan weg vliegen, inplaats van naar beneden springen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dx11 Geplaatst: 3 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 3 juni 2008 Ik zou zeggen pak een sniper Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Farynthane Geplaatst: 3 juni 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 3 juni 2008 Ik zou zeggen pak een sniper Heb dat al geprobeerd....maar je ziet die duif niet. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
HoutwormNL Geplaatst: 3 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 3 juni 2008 Ik zou zeggen pak een sniper Heb dat al geprobeerd....maar je ziet die duif niet. probeer sixaxis met je controller heeft voor mij gewerkt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
THE_HYBRID Geplaatst: 3 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 3 juni 2008 Ik zou zeggen pak een sniper dat kan maar je moet wel weer op de goeie plek staan als je hem wilt zien Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gta-mike Geplaatst: 3 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 3 juni 2008 Ik heb ook een paar keer moeten proberen om daar te landen. Uiteindelijk heb ik geland met mijn staart over de reling. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
djrodney Geplaatst: 3 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 3 juni 2008 probeer het eens met een politie helikopter en sgiet m daarmee neer, dan hoef je helemaal niet te landen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bobsie132 Geplaatst: 3 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 3 juni 2008 zoek een hunter en schiet met die hunter die duif dood Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tomo_Tanker Geplaatst: 3 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 3 juni 2008 zoek een hunter en schiet met die hunter die duif dood Lees je ooit andere posts?? Diegene voor je zei precies hetzelfde. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
danielb Geplaatst: 3 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 3 juni 2008 zoek een hunter en schiet met die hunter die duif dood Lees je ooit andere posts?? Diegene voor je zei precies hetzelfde. dat is toevallig, kijk maar naar de tijd. kan zijn dat toen de ene op reageren drukte dat de andere net zn bericht postte Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA_fan_psp Geplaatst: 4 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 4 juni 2008 zoek een hunter en schiet met die hunter die duif dood Lees je ooit andere posts?? Diegene voor je zei precies hetzelfde. dat is toevallig, kijk maar naar de tijd. kan zijn dat toen de ene op reageren drukte dat de andere net zn bericht postte zou ik toch ff kijken naar de uren, want de eerste is om 07 uur gepost, de tweede om 15 uur Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Felixio Geplaatst: 4 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 4 juni 2008 Gewoon vlak boven het plateau eruit springen, de duif aan flarden knallen en naar beneden springen. Je gaat wel dood maar dat kost je maar iets van $10000. Je kunt ook proberen om een helecopter te laten verschijnen door middel van een code maar ik weet niet of dat lukt. Succes. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Da Phoenix Geplaatst: 4 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 4 juni 2008 op een bus of vrachtwagen springen en dan sniperen? lukt dat niet? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.