Jump to content

Flying Rat op het vliegveld.

Farynthane

Recommended Posts

Op het vliegveld (helemaal in het oosten van de map) is er op de verkeerstoren een duif op een reling (bovenste verdieping). Je kan hem alleen neer schieten door er met een helicopter te landen. Mijn probleem is, wanneer ik er land, kan ik niet meer de helicopter in. En het is al zo rot landen daaro. Zo enig idee hoe ik daar op een goeie manier kan landen, zodat ik er na weer gewoon normaal kan weg vliegen, inplaats van naar beneden springen?

Delen op andere websites

zoek een hunter en schiet met die hunter die duif dood ^_^

Lees je ooit andere posts?? Diegene voor je zei precies hetzelfde. :duh:

dat is toevallig, kijk maar naar de tijd. kan zijn dat toen de ene op reageren drukte dat de andere net zn bericht postte

Delen op andere websites

zoek een hunter en schiet met die hunter die duif dood ^_^

Lees je ooit andere posts?? Diegene voor je zei precies hetzelfde. :duh:

dat is toevallig, kijk maar naar de tijd. kan zijn dat toen de ene op reageren drukte dat de andere net zn bericht postte

zou ik toch ff kijken naar de uren, want de eerste is om 07 uur gepost, de tweede om 15 uur

Delen op andere websites

Gewoon vlak boven het plateau eruit springen, de duif aan flarden knallen en naar beneden springen. Je gaat wel dood maar dat kost je maar iets van $10000. Je kunt ook proberen om een helecopter te laten verschijnen door middel van een code maar ik weet niet of dat lukt.

Succes.

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...