Jump to content

Bahamma Mamas ?

Fruitcake

Recommended Posts

In Algonquin op de hoek van Lorimar Street en Frankfort Avenue zit de Bahamma Mamas. Volgens de kaart die bij het spel zit kun je daar gaan drinken met vrienden maar ik heb daar nog nooit zo'n gele pijl zien staan en je kunt er ook zo niet binnen lopen. Iemand die daar van op de hoogte is? Misschien is dit uit het spel gehaald vlak voor de release of is deze club alleen in de amerikaanse uitvoering van het spel?

Hier staat ze ook op: http://grandtheftauto.ign.com/maps/1/Liberty-City-Map

Delen op andere websites

In Algonquin op de hoek van Lorimar Street en Frankfort Avenue zit de Bahamma Mamas. Volgens de kaart die bij het spel zit kun je daar gaan drinken met vrienden maar ik heb daar nog nooit zo'n gele pijl zien staan en je kunt er ook zo niet binnen lopen. Iemand die daar van op de hoogte is? Misschien is dit uit het spel gehaald vlak voor de release of is deze club alleen in de amerikaanse uitvoering van het spel?

Hier staat ze ook op: http://grandtheftauto.ign.com/maps/1/Liberty-City-Map

Ik ben al wel een keer in die bar geweest met packie maar volgensmij is die link van die map van jou niet goed ik kom wel bij een map uit maar met alle startpunten dan de missies.. maar ik had ff. uitgezocht waar die bar zat toen ik op nightlife etc drukte en toen zag ik daar op da 2e eiland die bar en daar was ik al wel een keer geweest die zit op een hoek daro ergens

Delen op andere websites

[ik ben al wel een keer in die bar geweest met packie maar volgensmij is die link van die map van jou niet goed ik kom wel bij een map uit maar met alle startpunten dan de missies.. maar ik had ff. uitgezocht waar die bar zat toen ik op nightlife etc drukte en toen zag ik daar op da 2e eiland die bar en daar was ik al wel een keer geweest die zit op een hoek daro ergens

De map klopt wel, je moet alleen in de kolom links bij Start het vinkje weghalen en bij Entertainment & Nightlife een vinkje zetten! :Y

Delen op andere websites

Ik ben al wel een keer in die bar geweest met packie maar volgensmij is die link van die map van jou niet goed ik kom wel bij een map uit maar met alle startpunten dan de missies.. maar ik had ff. uitgezocht waar die bar zat toen ik op nightlife etc drukte en toen zag ik daar op da 2e eiland die bar en daar was ik al wel een keer geweest die zit op een hoek daro ergens

Daar direct linksboven op de andere hoek kun je volgens de kaart in het spel gaan drinken en volgens de kaart die je bij het spel hebt gekregen darts gaan spelen. Als je een vriend vraagt om te gaan darten komt die bar niet op de kaart te staan in het spel maar je kunt wel die bar zo binnen lopen en darts spelen met hem. Je moet alleen niet over de gele pijl lopen want dan word het drinken geactiveerd. Ik denk dat ze op het laatste moment het drinken in de Bahamma Mamas uit het spel hebben gehaald en verplaatst naar de bar voor te darten. Op het rechtse eiland is zo'n zelfde bar en daar werkt alles wel goed (Drinken en Darts). Ze hebben de Bahamma Mamas waarschijnlijk uit het spel gehaald omdat de koffie misschien te heet was :)

Jammer want ik had graag een Discotheek gezien in het spel zoals bij San Andreas.

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...