Jump to content

auto's jatten voor stevie


Limitbreak

Recommended Posts

ik heb nu net die 1e auto voor stevie gejat . toen ik erin ging zitten kreeg ik meteen 1 ster wanted enzo dus ik gevlucht voor de politie maar ik rij er nu al 5 min in rond (zonder wanted level) en ik krijg maar niks te zien van waar ik hem moet afleveren ik heb hem nu maar voor mijn huis gezet maar weet iemand waar je die moet afleveren als je ze hebt gestolen? of krijg je iets van een sms?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik dacht dat dit die autos waren die je per mail kreeg van brucie maar via sms:O ik heb ze nooit gekregen! ik d8 eerst van wel alleen dat zijn die via de email!

Link to comment
Delen op andere websites

MAAR IK KRIJG DUS GEEN SMS'JES!!!! WAT NOU???

je krijgt het smsje pas na de missie smackdown, dus pas na die missie kun je beginnen met die auto's te stelen

Link to comment
Delen op andere websites

En toch ook na de missie No 1. van Brucie? Want daar leen je Stevie's z'n auto :Y Je krijgt een SMS en als je de auto hebt gestolen en je hebt hem naar de garage gebracht dan moet je 6 in-game uren wachten voor het volgende SMS-je. Wat ik deed is met Romans-taxi naar de betreffende auto en dan naar de garage brengen en dan saven bij het huis wat daar het dichtste in de buurt is en dan krijg je meteen het volgende SMS-je al! :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Srry maar ik heb de hele verhaallijn uigespeeld, alle "jobs" van jacop en races maar ik zie alleen zo'n garage maar ik heb nog nooit een smsje gekregen van stevie ook niet naar smackdown!

Link to comment
Delen op andere websites

Srry maar ik heb de hele verhaallijn uigespeeld, alle "jobs" van jacop en races maar ik zie alleen zo'n garage maar ik heb nog nooit een smsje gekregen van stevie ook niet naar smackdown!

Waarschijnlijk herinner je je dat gewoon niet meer, kijk even bij je Messages in je GSM, ik ben er zeker van dat je daar een berichtje van Stevie moet tegenkomen. Kijk dus even rustig al je berichten door.

Link to comment
Delen op andere websites

Inderdaad. Als de garage er staat dan moet het SMSje ook ergens te bekennen zijn tenzij je ze allemaal al hebt gedaan. Ik verwijder zelf alle SMSjes die ik niet meer nodig heb maar volgens mij doe ik dat als enige.

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb gekeken maar geen sms van stevie of brucie (heb alles voor de zekerheid ook maar gelezen) dus ik zou niet weten wat ik nu moet doen!

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

hey vraagje.. mischien weet jij dit..

die Comet die je voor Stevie moet halen bij de golfbaan he..

Waar the fuck is die golfbaan dan?? ik zoek me echt het leplazarus.. :schater:

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...