JeGe Geplaatst: 3 juni 2008 Rapport Geplaatst: 3 juni 2008 Sinds 3 dagen heb ik OVERAL een enorme ping :S M'n internetverbinding is snel en niemand download op ons netwerk :s Hoe komt dit en hoe zou ik het eventueel kunnen oplossen? Greetz Noisekick.. Reageren
.Timothy Geplaatst: 3 juni 2008 Rapport Geplaatst: 3 juni 2008 Heb je LimeWire, MSN, internet en alles wat je internet in beslag neemt uitgezet? Druk eens op Ctrl + Alt + DEL en kijk bij 'Processen'. Als er iets staat van 'MSNMSGR.exe' of 'firefox.exe' zou ik die beëindigen. Het is een ruwe manier, doe dit alleen als het programma zelf al is afgesloten, zodat het meeste opgeslagen is. Als je dit doet, kunnen er namelijk dingen verloren gaan. Het wil nog wel eens werken, succes Reageren
GTAgangsta Geplaatst: 3 juni 2008 Rapport Geplaatst: 3 juni 2008 Sinds 3 dagen heb ik OVERAL een enorme ping :SM'n internetverbinding is snel en niemand download op ons netwerk :s Hoe komt dit en hoe zou ik het eventueel kunnen oplossen? Greetz Noisekick.. Sinds 3 dagen zeg je? Heb je misschien back-up online van KPN? Hebben wij wel en als ie voor de eerste keer back-upt, duurt dat een hele tijd. Ik had er last van toen ik ging internetten en met MTA had ik toen een hoge ping. Reageren
wesley123 Geplaatst: 19 juni 2008 Rapport Geplaatst: 19 juni 2008 Dat je een hoge pinghebt kan komen doordat je verschillende progs op hebt staan die het internet gebruiken zoals limewire bitlord firefox etc., of de server waar je op speelt is ergens in verweggistan. Reageren
Juwayri Geplaatst: 19 juni 2008 Rapport Geplaatst: 19 juni 2008 (bewerkt) Hij zegt overal. Dus niet alleen in verweggistan maar ook bij de buren (beetje overdreven). Ik denk dat hij de firewall, de router of de modem niet goed heeft ingesteld. Misschien is het goed om een speedtest te doen: Speedtest Als hier de ping hoog is en/of de downstream extreem laag. Is de kans erg groot dat je de firewall, de router of de modem niet goed hebt ingesteld. Of dat je gewoon een slecht abbonnement hebt maar dat denk ik niet want tegenwoordig heeft iedereen wel snel internet en je zegt zelf ook dat je snel hebt dus dat zal hier niet aan de orde zijn. Bewerkt: 19 juni 2008 door Juwayri Reageren
Big Boss Geplaatst: 29 juni 2008 Rapport Geplaatst: 29 juni 2008 Ik krijg zelf altijd een enorme ping als iemand op het netwerk LimeWire, etc. gebruikt. Zorg dus dat alles afgesloten is wat internet gebruikt. De logs van je router verwijderen (kijk in de handleiding, verschilt per router). Vervolgens je router eens uit het stopcontact trekken en 'm na een minuut weer insteken helpt soms ook. Reageren
JeGe Geplaatst: 30 juni 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 30 juni 2008 Lol ben er al lang vanaf Reageren
Ymosky Geplaatst: 30 juni 2008 Rapport Geplaatst: 30 juni 2008 Lol ben er al lang vanaf Zeg dat dan man!! Het kwam zeker van al die vieze filmpjes die je aan het downloaden was? geintje hoor, mooi dat het opgelost is, kun je meedoen met het event van Beat Down Reageren
JeGe Geplaatst: 1 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 1 juli 2008 Lol ben er al lang vanaf Zeg dat dan man!! Het kwam zeker van al die vieze filmpjes die je aan het downloaden was? geintje hoor, mooi dat het opgelost is, kun je meedoen met het event van Beat Down Hehe sry xD Maareh, mn broer is vandaag jarig en k heb sinds kort een vriendin dus weet niet of ik er zal zijn xD En als ik er ben is het waars rond half 11 ofzo Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.