Seraph X Geplaatst: 3 juni 2008 Rapport Geplaatst: 3 juni 2008 weet iemand waar die golf club is? Reageren
Pennywise The Clown Geplaatst: 3 juni 2008 Rapport Geplaatst: 3 juni 2008 weet iemand waar die golf club is? De Swinger Golfclub vind je na mijn weten alleen in Vice City Stories. Niet in GTAIV... Reageren
Rullez Geplaatst: 3 juni 2008 Rapport Geplaatst: 3 juni 2008 (bewerkt) Naar mijn weten is Swingers geen golfclub, maar een honkbal club. Buiten dat is dit stadion nog niet gevonden. Bewerkt: 3 juni 2008 door Rullez Reageren
ASPHALT Geplaatst: 3 juni 2008 Rapport Geplaatst: 3 juni 2008 Kijk eens aan: Stevie's Car Theft. Jouw Comet staat volgens de tabel in Algonquin, Westminster. Algonquin is het middelste eiland, en Westminster ligt in het midden van Algonquin aan de linker kant. Wat dus betekent dat hij staat bij al die uitsteeksels. Reageren
maus1994 Geplaatst: 18 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 18 oktober 2008 ik zoek hem ook maar heb je geen snap map of zo ? veel handiger ! Reageren
cj101 Geplaatst: 18 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 18 oktober 2008 Click here to view the SnapMap Zo goed! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.