ken9 Geplaatst: 3 juni 2008 Rapport Geplaatst: 3 juni 2008 (bewerkt) Nieuws | 3 juni 2008 - FIFA 09 kent maarliefst 250 verbeteringen ten opzichte van FIFA 08. Dat liet Electronic Arts vandaag weten. Dit geldt alleen voor de PlayStation 3- en Xbox 360-versie van de game. Op de PlayStation 2 heeft men de gameplay slechts licht getweaked en op de Wii slaat EA een hele nieuwe weg in. EA heeft niet precies laten weten welke 250 verbeteringen zijn doorgevoerd, maar liet wel al enigszins weten wat we mogen verwachten. Door een verbeterd reactiesysteem heb je een betere controle over de bal en zal het rennen zonder bal beter verlopen. Wanneer twee spelers schouder aan schouder raken, zal enkel de sterkste kunnen overwinnen. Sowieso zal het gehele bots-systeem opnieuw opgebouwd zijn. Als twee spelers tegen elkaar opbotsen, tellen hun snelheid, gewicht en de nieuwe statistieken met hun kracht mee om te bepalen wie er onderuit zal gaan, en wie er met de bal vandoor kan gaan. Het nieuwe bots-systeem draagt niet alleen bij aan een een realistischere look, het speelt ook realistischer. Wanneer een speler vol op zijn dragende been wordt getackled, is de kans groot dat hij het veld op de brancard mag verlaten. Wanneer je niet-dragende been wordt geraakt, zul je hooguit even uit balans raken. FIFA 09 belooft een stuk realistischer te worden dan haar voorgangers. Of dit resulteert in een betere game, zal in de herfst blijken wanneer FIFA 09 in de winkels verschijnt. bron: deze link dus dat belooft nog wat te worden Bewerkt: 3 juni 2008 door ken9 Reageren
TomHagen Geplaatst: 3 juni 2008 Rapport Geplaatst: 3 juni 2008 Ze zeggen het spel elke keer verbeterd te hebben, maar Fifa08 barst nog steeds van de bugs. Misschien koop ik hem, maer ik moet eerst maar eens zien wat de reviews zeggen. Reageren
Carl-J Geplaatst: 6 juni 2008 Rapport Geplaatst: 6 juni 2008 250 verbeteringen is wel veel....ik hoop maar dat het dan een goede game word Reageren
AXIO Geplaatst: 11 juni 2008 Rapport Geplaatst: 11 juni 2008 Speel fifa reeks al sinds 2001 ofzo, nooit geweldige game geweest maar goed genoeg voor mij, zag al tijdje uit naar fifa09 en nu komt nieuws al beetje, heb het spel hele jaar voor ps2 gespeelt en sinds kort ps3 dus ga voor die 4 maandjes ongeveer nog over 2 weken fifa08 kopen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.