Vegeta Geplaatst: 3 juni 2008 Rapport Geplaatst: 3 juni 2008 Ik heb mijn faggio aan de kant gegooit en er een gilera ingezet nu wil ik weten hoe ik hem sneller kan maken bij die carols/handling dinge in die data map ?? Reageren
K.O. Geplaatst: 5 juni 2008 Rapport Geplaatst: 5 juni 2008 (bewerkt) Ik heb mijn faggio aan de kant gegooit en er een gilera ingezet nu wil ik weten hoe ik hem sneller kan maken bij die carols/handling dinge in die data map ??Af en toe wordt ik best moe van dit soort vragen. Is het nou echt heel veel moeite om eerst zelf een beetje rond te gaan zoeken? Is dit nou echt teveel gevraagd? Je hebt een heleboel voorgangers die een dergelijke vraag gesteld hebben; waarom alles nog een keer gaan uitleggen als het daar gewoon staat?Nou vooruit dan maar weer: In principe kun je het bestand handling.cfg openen met kladblok en het getal dat voor snelheid of acceleratie staat verhogen. Technisch gezien verhoogt dit je snelheid of acceleratie. De vraag is echter of je dit merkt. Test het nu eerst eens uit voor je verder leest. Een scooter heeft (in tegenstelling tot een auto) namelijk een soort maximumsnelheid die nog best laag ligt; het verhogen van die getallen lijkt dan weinig nut te hebben. Het idee hierachter ligt waarschijnlijk in de buurt van luchtweerstand. Het kan zijn dat dit soort dingen hardcoded zijn, maar wanneer je nou gewoon eens een zoekfunctie gebruikt enzo, kun je dit (plus meer) op meerdere plekken vinden. Zoek dus eens rond. Edit: en hoe had ik dat moeten zien? Volgens mij heb jij nergens staan in je beginpost dat je al rond gezocht hebt. Drie keer zoeken is overigens niks. Dat noem ik niet fatsoenlijk zoeken. In handling.cfg staat bovenaan een hele legenda van alle getallen, dus ik had eigenlijk verwacht dat je dat zelf ook wel zou zien staan. Ook staat in de Master Tutorial List, als het op modden aankomt de eerste plaats waar je begint met zoeken, een ontleding van handling.cfg, dus ook daar had je het gemakkelijk kunnen vinden. Overigens vind ik profielreacties als "stomme zeikerd" best wel onnodig. Bewerkt: 5 juni 2008 door K.O. Reageren
Vegeta Geplaatst: 5 juni 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 5 juni 2008 (bewerkt) Je kan nu wel leuk braaf gaan praten met je : ik word er moe van .... Ik gebruikte de zoekfunctie zon drie keer en ik kon niks vinden. Ik typte : Versnellen voertuig , sneller maken , top snelheid. TJah en op de voorpagina zag ik ook niks interessants dus ik mag dan best wel een vraag posten !!!! En wtf ben je nou aan het prate k snap er niks van je zegt dat je bij handling.cf iets moet veranderen DAT WEET IK OOK WEL MAAR WAT ?? IK HEB DE F**KING ZOEKFUNCTIE AL GEBRUIKT MAN !! Wjw zulke mense make me zo para hea , als je dan zo nodig moest reagere gaf dan ook gwn goed antwoord !! Bewerkt: 5 juni 2008 door cesar Reageren
Timske Geplaatst: 9 juni 2008 Rapport Geplaatst: 9 juni 2008 Ooit van Mastuer Tutorial list gehoord? Kijk daar eerst Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.