Jump to content

Bug in het spel?


gamerz1o1

Recommended Posts

Ik stond op het empire state building en had mijn mobieltje in mijn hand, en liep zo van het gebouw af.

toen ik beneden neerkwam schoot het mobieltje uit m'n hand, en toen ik weer tot leven kwam bij het ziekenhuis kon ik mijn mobieltje niet meer tevoorschijn halen!!! is dit een bug?

Edit: toen ik hem herstartte had ik hem weer gelukkig ^_^

Bewerkt: door gamerz1o1
Link to comment
Delen op andere websites

Ik stond op het empire state building en had mijn mobieltje in mijn hand, en liep zo van het gebouw af.

toen ik beneden neerkwam schoot het mobieltje uit m'n hand, en toen ik weer tot leven kwam bij het ziekenhuis kon ik mijn mobieltje niet meer tevoorschijn halen!!! is dit een bug?

Edit: toen ik hem herstartte had ik hem weer gelukkig ^_^

Whoops! Dat lijkt me wel een bug ja... Gelukkig voor je dan, dat hij het nu wel weer doet.

Link to comment
Delen op andere websites

Alweer een bug ? Eerst al drie bugs met een paar motors. Dan een bug met de tol weg. Dan was er al een fout tussen GTA IV + PS3, dit zal de patch moeten hebben opgelost, en nu krijgen we er weer één :puh: Je mobiel viel uit de handen, en vervolgens werdt je 'wakker' bij het ziekenhuis ? Da's raar, deze bug kenden we nog niet, er zijn inmiddels al heel veel bugs ontdekt. Ik denk dat er nog één patch nogdig is, en dan maar hopen dat alles goed is. Rockstar laat veel bugs achter in IV. De grootste fout die ze gemaakt hadden, dat was natuurlijk de beroemde 'Hot Coffee Mod', maar dat laten we achterwege. Ik vindt dat Rockstar de spellen beter moet nakijken. Maargoed, niet elk spel kan 'perfect' zijn. Trouwens ik ga het vanavond ook even proberen, even kijken of het bij mij ook uit de hand valt. :puh:

Gelukkig dat je je mobieltje weer kan gebruiken...:D

DSgregor:cya:

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
Ik stond op het empire state building en had mijn mobieltje in mijn hand, en liep zo van het gebouw af.

toen ik beneden neerkwam schoot het mobieltje uit m'n hand, en toen ik weer tot leven kwam bij het ziekenhuis kon ik mijn mobieltje niet meer tevoorschijn halen!!! is dit een bug?

Edit: toen ik hem herstartte had ik hem weer gelukkig ^_^

Waarschijnlijk viel je zo hard naar beneden dat je mobieltje kapot was en toen had Nico hem naar Whiz gestuurd en dat duurt zeker een paar dagen ofzo? :schater::schater:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind het eigenlijk best realitis. Als je zo hoo valt houd tog niemand zijn mobiel vast? Nicco dus ook niet:P

en miss kreeg je hem terug als je gewoon ff ging pitten in je save house;)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben m'n mobieltje al 3x kwijt geraakt ofzo... toen werd ik overreden terwijl ik m'n mobieltje in m'n hand had of toen ik van een motor af vloog. Kan natuurlijk een bug zijn, maar kan ook realisme ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...