gamerz1o1 Geplaatst: 3 juni 2008 Rapport Geplaatst: 3 juni 2008 (bewerkt) Ik stond op het empire state building en had mijn mobieltje in mijn hand, en liep zo van het gebouw af. toen ik beneden neerkwam schoot het mobieltje uit m'n hand, en toen ik weer tot leven kwam bij het ziekenhuis kon ik mijn mobieltje niet meer tevoorschijn halen!!! is dit een bug? Edit: toen ik hem herstartte had ik hem weer gelukkig Bewerkt: 3 juni 2008 door gamerz1o1 Reageren
Iscariah Geplaatst: 3 juni 2008 Rapport Geplaatst: 3 juni 2008 Ik stond op het empire state building en had mijn mobieltje in mijn hand, en liep zo van het gebouw af. toen ik beneden neerkwam schoot het mobieltje uit m'n hand, en toen ik weer tot leven kwam bij het ziekenhuis kon ik mijn mobieltje niet meer tevoorschijn halen!!! is dit een bug? Edit: toen ik hem herstartte had ik hem weer gelukkig Whoops! Dat lijkt me wel een bug ja... Gelukkig voor je dan, dat hij het nu wel weer doet. Reageren
HoutwormNL Geplaatst: 3 juni 2008 Rapport Geplaatst: 3 juni 2008 dat is raar:P zal het es uitproberen want dat heb ik nog nooit meegemaakt dat zou wel klote zijn dan kan je geen 100% meer halen Reageren
Swiggers Geplaatst: 3 juni 2008 Rapport Geplaatst: 3 juni 2008 Alweer een bug ? Eerst al drie bugs met een paar motors. Dan een bug met de tol weg. Dan was er al een fout tussen GTA IV + PS3, dit zal de patch moeten hebben opgelost, en nu krijgen we er weer één Je mobiel viel uit de handen, en vervolgens werdt je 'wakker' bij het ziekenhuis ? Da's raar, deze bug kenden we nog niet, er zijn inmiddels al heel veel bugs ontdekt. Ik denk dat er nog één patch nogdig is, en dan maar hopen dat alles goed is. Rockstar laat veel bugs achter in IV. De grootste fout die ze gemaakt hadden, dat was natuurlijk de beroemde 'Hot Coffee Mod', maar dat laten we achterwege. Ik vindt dat Rockstar de spellen beter moet nakijken. Maargoed, niet elk spel kan 'perfect' zijn. Trouwens ik ga het vanavond ook even proberen, even kijken of het bij mij ook uit de hand valt. Gelukkig dat je je mobieltje weer kan gebruiken... DSgregor Reageren
Gta Bram Geplaatst: 15 juni 2008 Rapport Geplaatst: 15 juni 2008 Ik stond op het empire state building en had mijn mobieltje in mijn hand, en liep zo van het gebouw af. toen ik beneden neerkwam schoot het mobieltje uit m'n hand, en toen ik weer tot leven kwam bij het ziekenhuis kon ik mijn mobieltje niet meer tevoorschijn halen!!! is dit een bug? Edit: toen ik hem herstartte had ik hem weer gelukkig Waarschijnlijk viel je zo hard naar beneden dat je mobieltje kapot was en toen had Nico hem naar Whiz gestuurd en dat duurt zeker een paar dagen ofzo? Reageren
vinnie1234 Geplaatst: 15 juni 2008 Rapport Geplaatst: 15 juni 2008 Ik vind het eigenlijk best realitis. Als je zo hoo valt houd tog niemand zijn mobiel vast? Nicco dus ook niet:P en miss kreeg je hem terug als je gewoon ff ging pitten in je save house;) Reageren
Gino99 Geplaatst: 15 juni 2008 Rapport Geplaatst: 15 juni 2008 Even Offtopic.Waar ligt de Empire building,dan kan ik dat ook proberen Reageren
Platypus Geplaatst: 15 juni 2008 Rapport Geplaatst: 15 juni 2008 Even Offtopic.Waar ligt de Empire building,dan kan ik dat ook proberen Op je map staat Rotterdam Tower, en dat is de Empire State Building. Reageren
Hayte Geplaatst: 15 juni 2008 Rapport Geplaatst: 15 juni 2008 dit is niet echt een bug, dit zou je kunnen zien als realisme... zou jij als je van dat gebouw af springt (ik spoor niemand aan! ) je mobieltje nog kunnen gebruiken? denk van niet nee... Reageren
Tomo_Tanker Geplaatst: 16 juni 2008 Rapport Geplaatst: 16 juni 2008 Ik ben m'n mobieltje al 3x kwijt geraakt ofzo... toen werd ik overreden terwijl ik m'n mobieltje in m'n hand had of toen ik van een motor af vloog. Kan natuurlijk een bug zijn, maar kan ook realisme Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.