RS-modder Geplaatst: 3 juni 2008 Rapport Geplaatst: 3 juni 2008 Ik heb wel eens gehoord dat er een glitch is dat je door muren kan lopen waar is die? Reageren
gamerz1o1 Geplaatst: 3 juni 2008 Rapport Geplaatst: 3 juni 2008 Je kan wel bij een deur die openzwiept er snel op klimmen en dan eraf springen door een muur heen! Reageren
Swiggers Geplaatst: 3 juni 2008 Rapport Geplaatst: 3 juni 2008 (bewerkt) De muur glitch? Er zijn giga veel bug's/glitches maar van de muur glitch heb ik nog nooit gehoord. Bij vele online shooters bijvoorbeeld 'Warrock', ja daar kun je wel door muren lopen. Maar bij GTA IV heb ik dat nog nooit meegemaakt/gehoord. @Hierboven: Lol, waar kun je dat doen ? Whaha, gelukt Ik reed met de Sentinal tegen een Café aan, en ik vloog gewoon door de muur Het kan dus echt DSgregor Bewerkt: 3 juni 2008 door DSgregor Reageren
gamerz1o1 Geplaatst: 3 juni 2008 Rapport Geplaatst: 3 juni 2008 Bij de Burger shot of Clukin Bell...weet niet meer welke. Reageren
RS-modder Geplaatst: 3 juni 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 3 juni 2008 Chuking bell maar als ik op de deur klim gaat hij niet verder omhoog hij gaat eraan hangen Reageren
gamerz1o1 Geplaatst: 3 juni 2008 Rapport Geplaatst: 3 juni 2008 Moet je nog een keer op de spring knop drukken, gaat ie d'r ook overheen. Reageren
RS-modder Geplaatst: 3 juni 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 3 juni 2008 Dan doet hij nog steeds niks. Reageren
Jacky-2007 Geplaatst: 3 juni 2008 Rapport Geplaatst: 3 juni 2008 Dan doet hij nog steeds niks. Ik heb het gisteren toevallig nog geprobeerd met Iscariah online. Als je samen bent, moet de één zorgen dat deur half open staat, en de ander kan er dan met de spring button overheen klimmen. Het lukt echter niet één twee drie, je moet er wel even de tijd voor nemen! Reageren
Jozz Geplaatst: 4 juni 2008 Rapport Geplaatst: 4 juni 2008 ziekenhuis in alderney heb je aan het einde van een gang als je daar een auto onder zet kan je door die muur heen. Reageren
RS-modder Geplaatst: 4 juni 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 4 juni 2008 Kan je misschien een snapmap maken? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.