Unmountable Tijmen Geplaatst: 3 juni 2008 Rapport Geplaatst: 3 juni 2008 (bewerkt) Type: Signature Stijl: Vuur achtig Grootte: 500x150 Afbeelding: Een mooi gebrusht achtergrond met een mooie render wat bij het achtergrond past. Tekst: Unmountable. Rand: Wat er bij past 1 Px Kleuren: - Render (optioneel): - Extra (optioneel): Ik zou er graag vuurtjes lijnen omheen willen. En wel een mooie render waar die vuur lijntjes mooi omheen passen. Omdat ik deze niet zo goed kan. Ik kan geen goede vuurlijnen eromheen... Bewerkt: 3 juni 2008 door Unmountable Tijmen Reageren
Arthis Geplaatst: 3 juni 2008 Rapport Geplaatst: 3 juni 2008 Sins waneer kan je zelf niet meer photoshoppen? Reageren
Daan007 Geplaatst: 3 juni 2008 Rapport Geplaatst: 3 juni 2008 Ik wil hem graag voor je doen, maar ik snap niet precies wat je bedoelt met een vuurtjes lijntjes. En wat voorn soort render je wilt. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.