Jump to content

Bigstijn vs Gta Ripper

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Onderwerp: Voetbal

Soort design: Signature

Size design: Max. 500x150

Render: Mag je zelf weten

Animatie: Nee

Premade: Ja/ nee

Tijd van inlevering: Z.S.M.

Opmerking: Premade mag je dus zelf weten, daarom Ja/ nee.

Bring it on :)

Bewerkt: door Dizzee

Ik wil wel, zig komt z.s.m.

Edit: Hier issie

Arjenrobbenbattle.png

Bewerkt: door Gta Ripper

GTARipper:

Hmm.. Ben niet echt zo een Robben fan. Maarja, je signature. Je plaatje is goed uitgekozen, en de flammen staan er goed bij. Alleen, ik vind de achterkant een beetje saai, alleen zwart. De render vind ik trouwens ook niet zo mooi.

Cijfer: Goed genoeg voor een 6,5

Bigstijn:

Gerrard, die mag ik wel wat meer. :puh: Mooi plaatje. Je plaatje en de achtergrond passen goed bij elkaar, en is ook niet leeg. :) Somigge zullen je sig mischien wel te druk vinden, maar ik zelf vind hem niet te druk. Je lettertype + kleur passen goed bij elkaar, alleen waarom II tussen Steven Gerrard? En de render is ook wel beter. :puh:

Cijfer: 8+

Stem: Bigstijn

Bewerkt: door Sonny-The-Pilot
Geplaatst:

Vote: Bigstijn

GtaRipper: Jouw sig, vind ik niet zo heel slecht, je hebt de render goed ingeblend en leuke effecten gebruikt.

Alleen vind ik je achtergrond toch nog wat te leeg, misschien had je nog een stock van een

voetbalstadion in de achtergrond kunnen plaatsen.

7/10.

Bigstijn: Jij had eerst al 2 andere versies gemaakt, toen had ik je al commentaar gegeven, en ik vind je

verbeterde versie veel beter, je render is goed ingeblend. goede effecten op de achtergrond.

en je hebt nu ook een border ;).

8.5/10.

Geplaatst:

GTA Ripper

Op het eerste gezicht is dit een fantastische signature, maar als je wat verder naar de details kijkt vallen er een aantal aspecten toch tegen. De render is goed ingeblend en gaat echt mee met de vlammen maar ik vind de render zelf toch iets te oranje. Het zou toch iets donkerder mogen naar mijn mening. Er werd al opgemerkt dat de achtergrond behoorlijk leeg is naast de vlammen. Alleen maar een zwarte achtergrond doet het nooit goed en daarom had ik toch wat meer effecten gezien. De vlammen daarentegen zien er wel fantastisch uit. Je border ziet er ook leuk en simpel uit, misschien dat een rode of oranje kleur mooier was geweest maar dit ziet er ook prima uit. En dan nog iets wat erg belangrijk is en wat de signature leeg maakt; de tekst. Had het nou rechts gedaan en dan zou het er veel mooier uitzien. De minpunten waren toch echt de zwarte achtergrond en de tekst, probeer hieraan te werken.

Bigstijn

Jij hebt wel een kleurrijke achtergrond waar je veel details uit kunt halen, iets wat zeker positief is. Maar ook jij hebt zeker wat minpunten. Allereerst vind ik dat rode wat je gebrusht hebt er echt niet mooi uitzien. Het geeft mij tenminste een erg onprofessioneel gevoel en ik had daar toch wat andere effecten terug gezien en je had ook iets minder heftig kunnen brushen. Je render daarentegen is wel weer mooi ingeblend en op de juiste plek gezet. Ook jij hebt een simpele border maar je ziet het rode er wel weer van terug. Je tekst zier er prima uit; passende kleuren, juiste plaatsing en je bent het gewoon niet vergeten in tegenstelling tot je tegenstander.

Stem

Bigstijn.

Geplaatst:

GTA Ripper:

Prachtige signature vind ik dit. Je signature heeft echt goede effecten. Het vlammeneffect vind ik echt een mooi effect geven en de kleuren zijn hier zeker onderdeel van. De render is goed ingeblend en de signature heeft in zijn geheel een goede flow. Enige nadeel vind ik de linkerbovenkant, die is wat te leeg. Je kan daar misschien nog je tekst kwijt.

In het algemeen krijg ik naar mijn gevoel de indruk dat de sig nog niet echt af is, mede door de ontbrekende tekst.

Bigstijn:

Geen slechte signature, alleen valt hij niet echt in de smaak bij mij. De kleuren zijn mooi, dat zeker. Alleen vind ik de effecten een beetje rommelig en geven de signature een onverzorgde uitstraling en daardoor ontbreekt er ook een goede flow.

Mijn stem: Gta Ripper

Geplaatst:

Gta Ripper

Ik vind jou sig niet echt geweldig vind ik je kan wel beter :Y ,de kleuren passen wel bij elkaar alleen om de speler heen is het wel best leeg,dus probeer de volgende keer rondom de personage wat voller te maken daardoor wordt het ook mooier ;) Daarom krijg jij van mij een dikke 6,6

BigStijn

Jou sig is meer kleurrijker en je hebt mooie kleuren gebruikt de lettertype is ook goed. Rondom de personage is het ook best leeg maar dat is weer bijna opgevult door de groen,rood en de geel voor de rest is hij perfect :) Dus daarom krijg jij van mij een dikke 7,8 Dat heb je wel verdiendt ^_^

Geplaatst:

Battle afgelopen. Gefeliciteerd Bigstijn, +1 punt voor jou. helaas Gta Ripper, jij verliest een punt.

Closed en updated.

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...