Bradley H. Geplaatst: 27 februari 2005 Rapport Geplaatst: 27 februari 2005 hoe kan ik een savehuis neerzetten, dus dat je iets kan kopen een stuk land waar je eerst niets in mag en na het kopen wel ofzo ? alvast bedankt, bradley Reageren
McDude Geplaatst: 27 februari 2005 Rapport Geplaatst: 27 februari 2005 (bewerkt) hey ik weet wel hoe je alleen een save pickup plaat deze code gebruikte ik voor mijn mod: 004F: create_thread ££PimpMyRideSave ... :PimpMyRideSave 03A4: name_thread "SAVE1" :PimpMyRideSave2 0001: wait 250 ms 00D6: if 0 0256: player $PLAYER_CHAR defined 004D: jump_if_false ££PimpMyRideSave3 00D6: if 0 0121: player $PLAYER_CHAR in_zone "STARI" 004D: jump_if_false ££PimpMyRideSave3 00D6: if 0 0256: player $PLAYER_CHAR defined 004D: jump_if_false ££PimpMyRideSave3 00D6: if 0 03EE: player $PLAYER_CHAR controllable 004D: jump_if_false ££PimpMyRideSave3 00D6: if 0 0038: $ONMISSION == 0 ;; integer values 004D: jump_if_false ££PimpMyRideSave4 00D6: if 0 0038: $60 == 0 ;; integer values 004D: jump_if_false ££PimpMyRideSave5 0213: $645 = create_pickup -17 (PICKUPSAVE) type 3 at -445.8 -311.8 12.0 0004: $60 = 1 ;; integer values :PimpMyRideSave5 00D6: if 0 0214: pickup $645 picked_up 004D: jump_if_false ££PimpMyRideSave6 0050: gosub ££Label012D4C 00D6: if 0 0256: player $PLAYER_CHAR defined 004D: jump_if_false ££PimpMyRideSave7 0215: destroy_pickup $645 0213: $645 = create_pickup -17 (PICKUPSAVE) type 3 at -445.8 -311.8 12.0 016A: fade 1 (back) 1000 ms 0395: clear_area 1 at -442.6 -311.7 range 19.8 1.0 0055: put_player $PLAYER_CHAR at -442.6 -311.7 10.5 0171: set_player $PLAYER_CHAR z_angle_to 270.0 :PimpMyRideSave7 0050: gosub ££Label012DA8 :PimpMyRideSave6 0002: jump ££PimpMyRideSave2 :PimpMyRideSave4 00D6: if 0 0038: $60 == 1 ;; integer values 004D: jump_if_false ££PimpMyRideSave3 0215: destroy_pickup $645 0004: $60 = 0 ;; integer values :PimpMyRideSave3 0002: jump ££PimpMyRideSave2 Om er zlef een te maken doe je als volgt: 1. open mission builder gebruik deze threads doe rechtermuisknop en druk op replace en typ 'PimpMyRideSave' en daaronder bijv. 'BredleySave' en klik daarna op 'Replace All' 2. verander 'SAVE1' in 'SAVE2' (teminste als je een 2de save toevoegd dan is de 3de 'SAVE3') 3. en als laatste gebruik je 2 verschillende coordinaten, een voor waar de save pickup staat en de ander voor waar je staat als je gesaved hebt tevens hoort dit bij het grote main.scm topic Bewerkt: 27 februari 2005 door McDude Reageren
Bradley H. Geplaatst: 27 februari 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 27 februari 2005 ik snap het niet echt, kun je het op een andere manier uitleggen, het is dus in de main, waar moet ik dat stukje code dan neer zetten en wat valt er aan die code nog te veranderen ? Reageren
McDude Geplaatst: 27 februari 2005 Rapport Geplaatst: 27 februari 2005 mischien kun je toch echt beter wachten tot mijn scm site af is Reageren
Bradley H. Geplaatst: 27 februari 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 27 februari 2005 mischien kun je toch echt beter wachten tot mijn scm site af is hmmm dat klinkt goed waneer krijg ik toegang ? Reageren
PatrickW Geplaatst: 27 februari 2005 Rapport Geplaatst: 27 februari 2005 hey ik weet wel hoe je alleen een save pickup plaat deze code gebruikte ik voor mijn mod: 004F: create_thread ££PimpMyRideSave ... :PimpMyRideSave 03A4: name_thread "SAVE1" :PimpMyRideSave2 0001: wait 250 ms 00D6: if 0 0256: player $PLAYER_CHAR defined 004D: jump_if_false ££PimpMyRideSave3 00D6: if 0 0121: player $PLAYER_CHAR in_zone "STARI" 004D: jump_if_false ££PimpMyRideSave3 00D6: if 0 0256: player $PLAYER_CHAR defined 004D: jump_if_false ££PimpMyRideSave3 00D6: if 0 03EE: player $PLAYER_CHAR controllable 004D: jump_if_false ££PimpMyRideSave3 00D6: if 0 0038: $ONMISSION == 0;; integer values 004D: jump_if_false ££PimpMyRideSave4 00D6: if 0 0038: $60 == 0;; integer values 004D: jump_if_false ££PimpMyRideSave5 0213: $645 = create_pickup -17 (PICKUPSAVE) type 3 at -445.8 -311.8 12.0 0004: $60 = 1;; integer values :PimpMyRideSave5 00D6: if 0 0214: pickup $645 picked_up 004D: jump_if_false ££PimpMyRideSave6 0050: gosub ££Label012D4C 00D6: if 0 0256: player $PLAYER_CHAR defined 004D: jump_if_false ££PimpMyRideSave7 0215: destroy_pickup $645 0213: $645 = create_pickup -17 (PICKUPSAVE) type 3 at -445.8 -311.8 12.0 016A: fade 1 (back) 1000 ms 0395: clear_area 1 at -442.6 -311.7 range 19.8 1.0 0055: put_player $PLAYER_CHAR at -442.6 -311.7 10.5 0171: set_player $PLAYER_CHAR z_angle_to 270.0 :PimpMyRideSave7 0050: gosub ££Label012DA8 :PimpMyRideSave6 0002: jump ££PimpMyRideSave2 :PimpMyRideSave4 00D6: if 0 0038: $60 == 1;; integer values 004D: jump_if_false ££PimpMyRideSave3 0215: destroy_pickup $645 0004: $60 = 0;; integer values :PimpMyRideSave3 0002: jump ££PimpMyRideSave2 Om er zlef een te maken doe je als volgt: 1. open mission builder gebruik deze threads doe rechtermuisknop en druk op replace en typ 'PimpMyRideSave' en daaronder bijv. 'BredleySave' en klik daarna op 'Replace All' 2. verander 'SAVE1' in 'SAVE2' (teminste als je een 2de save toevoegd dan is de 3de 'SAVE3') 3. en als laatste gebruik je 2 verschillende coordinaten, een voor waar de save pickup staat en de ander voor waar je staat als je gesaved hebt tevens hoort dit bij het grote main.scm topic vergeet niet de regel 0121: player $PLAYER_CHAR in_zone "STARI" te veranderen in de zone waarin de nieuwe savepoint zich bevind... voor de rest een prima uitleg.. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.