Jump to content

GTA SA start niet

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo

GTA SA wil bij mij niet opstarten. Na de intro/credit crasht hij naar mijn desktop. Ik draai op windows vista, heb 2Gb RAM, heb een AMD 64 X2 dual core processor 4000+ en een ASUS EN8600GT videokaart. iemand een idee wat er aan de hand kan zijn? o ja heb GTA SA versie 1.0 en kan ook geen upgrade doen.

Geplaatst: (bewerkt)

Kan je nog wel een savegame openen? Want dan kan het zijn dat je een Versie 2 savegame op een Versie 1 San Andreas doet. Kijk a.u.b. nog even voor de zekerheid welke versie je hebt.

Ga naar je GTA San Andreas map (Standaard C:\Program Files\Rockstar Games\GTA San Andreas) en zoek naar de map Data --> Script. Daar zie je, als het goed is, twee bestanden staan, met onder andere de Script.img. Is deze...

• ...568KB, dan heb je V1 (savegame)
  • ...562KB, dan heb je V2 (savegame)

De bestanden kunnen groter zijn, als je hebt gemod.

Als het opeens wel versie 2 is, en je hebt gemod, doet hij het waarschijnlijk ook niet meer. Dan moet je alle mods weer un-installeren.

Dit hoeft niet, want meestal met een crash heb je gewoon een V2 savegame op V1 GTA.

Zeg dus a.u.b. even welke versie je echt hebt.

Bewerkt: door Visser23
Geplaatst: (bewerkt)

die is 568Kb dus neem aan dat ik V1 heb. En ik heb nog geen savegames want kan na install het spel niet starten

Bewerkt: door kistigun
Geplaatst:

Raar, ik heb geen problemen met GTA in Vista (Alleen iets met mn muis iedere keer als ik GTA weer eens installeer, en ik vergeet steeds hoe ik het oplos :puh:). Maar ja kunt proberen Rechtermuisknop op GTA icoontje>Eigenschappen>Compatibiliteit>Windows XP Service Pack 2>Toepassen en dan opnieuw proberen

Geplaatst:

Raar... probeer anders een --- te gebruiken, doe ik ook (Heb het spel origineel hoor alleen te lui de DVD er steeds in te doen). Ik mag je hier geen link naar geven dus Google er ff naar

>>> Door -Matthijs-: Bespreken is evenmin toegestaan..<<<

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...