Jump to content

Demos downloaden via PLAYSTATION® Store

Recommended Posts

Geplaatst:

Veel mensen die dit niet weten.

Ga gewoon naar de PLAYSTATION® Store, klik daar op "Alle Games", ga naar het gewenste genre. En als er bij de bechrijving DEMO, of GRATIS staat, kan je die downloaden. Gewoon op downloaden klikken, even wachten, nog eens op downloaden klikken. En dan zal het beginnen. Bij grote bestanden kan je kiezen om het op de achtergrond te laten downloaden, zodat je ondetussen verder kan gamen. Bij kleinere bestanden, moet je hem in één keer volledig laten downloaden.

Hopelijk zijn er mensen die hier iets aan hebben. =)

Laatste Demo die ik heb gedownload is die van Haze, slaagt serieus tegen. Je moet jezelf opboosten door middel van Nectar in je lijf te spuiten, en als je te veel spuit ga je helemaal flippen, en is het net of je een Aimbot hebt aanstaan, raar spel. ^^

Geplaatst:

Ja wel beter dan een demo kopen bij een blad ofzo.....vind PS Store slechter geworden omdat je bijna niks goed meer kan vinden.....was 5 minuten bezig met wat map packs zoeken :$

Geplaatst:

ik heb battlefield bad company gedownload en wat een tof spel is het zeg :tu:

wel jammer dat je voor de meeste dingen wel moet betalen :N

• 5 weken later...
Geplaatst:
Veel mensen die dit niet weten.

Ga gewoon naar de PLAYSTATION® Store, klik daar op "Alle Games", ga naar het gewenste genre. En als er bij de bechrijving DEMO, of GRATIS staat, kan je die downloaden. Gewoon op downloaden klikken, even wachten, nog eens op downloaden klikken. En dan zal het beginnen. Bij grote bestanden kan je kiezen om het op de achtergrond te laten downloaden, zodat je ondetussen verder kan gamen. Bij kleinere bestanden, moet je hem in één keer volledig laten downloaden.

Hopelijk zijn er mensen die hier iets aan hebben. =)

Laatste Demo die ik heb gedownload is die van Haze, slaagt serieus tegen. Je moet jezelf opboosten door middel van Nectar in je lijf te spuiten, en als je te veel spuit ga je helemaal flippen, en is het net of je een Aimbot hebt aanstaan, raar spel. ^^

heb het ook 1x geprobeert met Assasins creed

Geplaatst:

Ik heb ook nog een tip:

Maak twee extra accounts aan, eentje waarbij je in Amerika 'woont', en eentje waarbij je in Japan 'woont', dan kun je Japanse en Amerikaanse demo's downloaden die hier nog niet eens uit zijn.

Zo heb ik 'Siren' demo, die nog niet eens in Amerika en Europa uit is.

Waarschijnlijk kunnen jullie die game niet eens.

Later,

Geplaatst:
Ik heb ook nog een tip:

Maak twee extra accounts aan, eentje waarbij je in Amerika 'woont', en eentje waarbij je in Japan 'woont', dan kun je Japanse en Amerikaanse demo's downloaden die hier nog niet eens uit zijn.

Zo heb ik 'Siren' demo, die nog niet eens in Amerika en Europa uit is.

Waarschijnlijk kunnen jullie die game niet eens.

Later,

maar waar kan je dat kiezen???

Geplaatst:

Maak een nieuwe account aan op je PSN -> Connect dan die account met het internet -> Ga dan naar het icoon van PSN -> Pijltje naar boven daar staat 'Maak PSN Account-> Maak een PSN account, maar die niet je eigen adres enz-> Voer dus een Amerikaans adres in met post code enz. DIe zijn erg makkelijk te vinden opgoogle.nl.

Geplaatst:
Maak een nieuwe account aan op je PSN -> Connect dan die account met het internet -> Ga dan naar het icoon van PSN -> Pijltje naar boven daar staat 'Maak PSN Account-> Maak een PSN account, maar die niet je eigen adres enz-> Voer dus een Amerikaans adres in met post code enz. DIe zijn erg makkelijk te vinden opgoogle.nl.

Idd, mijn profiel staat op de adres van het Witte huis :7

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...