Jump to content

Hoeveel uren heb jij al verloren in gta 4?

Recommended Posts

Geplaatst:

:tu: Hallo :tu:

Gta 4 is natuurlijk een top spel... Maar spelen julie het nog tseeds, en hoeveel uur hebben julie het la gespeeld. Ik speel het spel nu bijna voor 30 uur en hou het bijna voor gezien, op naar gta 5?

• Reacties 43
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• rakker126

5

• Devsio

3

• Fa_

3

• blacklord

2

Geplaatst:

ik heb iets van 78 uur maar zit nog steeds te spelen omdat ik die duiven moet neerknallen. maar ik hou het nog niet voor gezien maar de volgende gta mag tog wel komen. ^_^

Geplaatst:

K ben het nog altijd niet beu!!! K had het 2 dagen na de release en k heb het al 2 keer uitgespeeld! Nu de 100% nog halen en de liberty city marathon challenges:D

Geplaatst:
K ben het nog altijd niet beu!!! K had het 2 dagen na de release en k heb het al 2 keer uitgespeeld! Nu de 100% nog halen en de liberty city marathon challenges:D

wat zijn die marathon challenges?

Geplaatst:

Van op de social club.

Geplaatst:

Na 80 uur spelen en het uitgespeeld te hebben, ben ik het een beetje beu.

Maar dat komt om dat ik andere spellen heb om ook uitgespeeld te worden. (VB: Burnout Paradise)

Als ik die andere spellen heb uitgespeeld is mijn eerste keuze om GTA IV opnieuw uit te spelen!

Geplaatst:

Van op de social club.

ok bedankt :7

Geplaatst:

Ik zo'n uur of 3 maar >.<

dit odmat ik met het freeze probleem zit :(

en omdat gisteren men hard drive het begaf :o

dus nu geen xbox meer (voorlopig)

Gratzz GTAFreak007 :sigaar:

Geplaatst:

Ik xbox iets te veel maar ik heb niet zo veel tijd... Ik doe GTA al wat minder maar nu mijn PES disk kapot is (lame) speel ik weer wat meer GTA, ben op 57% ongeveer.

Geplaatst:
Ik xbox iets te veel maar ik heb niet zo veel tijd... Ik doe GTA al wat minder maar nu mijn PES disk kapot is (lame) speel ik weer wat meer GTA, ben op 57% ongeveer.
[/font]

Ac, gta is eigenlijl ook wel leuker, of niet soms?

Geplaatst:

bij gta 4 heb ik ongeveer 45 uur mee gespeeld een ik zou niet durven zeggen hoe veel ik met san andreas heb gedaan dat is rijm 500 uur zins 2004 :D:D

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...