Jump to content

Hoeveel uren heb jij al verloren in gta 4?


rakker126

Recommended Posts

  • Reacties 43
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • rakker126

    5

  • Devsio

    3

  • Fa_

    3

  • blacklord

    2

Haha, ik had gister van Bol die 360 gekregen, ik ging meteen spelen tot ik naar bed moest, vandaag voelde ik me niet goed, ik de hele tijd spelen. Probeerde nog online te connecten.. lukte, hele tijd online maar der waren niet veel mensen. Enfin, gewoon een top spel, heb heel lang gespeeld maar weet niet precies. In iedergeval rond de 7 uur, speelde namelijk van 10u tot ongeveer 5 uur in de middag :7 .

Link to comment
Delen op andere websites

Ik speel het maar af en toe. Ik heb het spel sinds begin mei maar ben nog maar op 2 van de 3 gebieden. :puh: Het spel spreekt me niet genoeg aan om er uren per dag mee bezig te zijn. Dat was met Vice City wel anders. :klap:

Link to comment
Delen op andere websites

Heb laatst de bundel gekocht !

Ps, kan ik nu nog steeds problemen krijgen, nee toch ?

Problemen kunnen op elk moment ontstaan. Tuurlijk! Maar laten we nou maar gewoon hopen van niet. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

ik was weer nieuw save gedaan, maar dan zonder cheats de storyline uitspelen. heb het binnen 16.34 uur gedaan. en mijn ander save zit ik op 44 uur, maar ik speel heel vaak maar dan save ik het niet.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...