Jump to content

Cops plegen zelfmoord


soedje

Recommended Posts

Ik ging net voor mezelf scene zetten.. je weet toch.. verveling.

dus ik denk, als die cop me gaat schieten spring ik!

maarja ik had 1 sterretje, dus hij niet schieten..

gaan ze ineens allemaal op zelfde hoogte klimmen en zo eroverheen tiefe :')

en dat heb ik even gefilmd met mijn telefoon ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 30
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • soedje

    6

  • Swiggers

    2

  • oostzaan

    2

  • GTAFreak007

    1

Hier is niets vreemd aan in principe, want die agenten zijn geprogrammeerd om er alles aan te doen om op dezelfde hoogte te komen als jij. Ze "zien" niet dat het alleen maar een brugleuning is waar je op staat. Vandaar dat ze springen. Normaal zou het met niko ook gebeuren. Maar daar heb je iets op gevonden blijkbaar. Ik moet trouwens zeggen dat het scherp beeld was voor een opname van een telefoon! :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Hier is niets vreemd aan in principe, want die agenten zijn geprogrammeerd om er alles aan te doen om op dezelfde hoogte te komen als jij. Ze "zien" niet dat het alleen maar een brugleuning is waar je op staat. Vandaar dat ze springen. Normaal zou het met niko ook gebeuren. Maar daar heb je iets op gevonden blijkbaar. Ik moet trouwens zeggen dat het scherp beeld was voor een opname van een telefoon! :tu:

nee dat weet ik ook wel ;) maar vond het tog leuk om ff te delen :D

nokia n73 ftw ;>

Link to comment
Delen op andere websites

Haha, al die dode agenten onder aan de brug :puh: Hele grote bloed plassen:P Ik vindt het trouwens erg knap hoe jij op zo'n pilaartje kan komen. Iedere keer als ik het probeer, dan val ik er af en ben ik dus dood. :duh::puh:

Swiggers :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Haha, al die dode agenten onder aan de brug :puh: Hele grote bloed plassen:P Ik vindt het trouwens erg knap hoe jij op zo'n pilaartje kan komen. Iedere keer als ik het probeer, dan val ik er af en ben ik dus dood. :duh::puh:

Inderdaad een erg comisch gezicht, even onthouden! :tu:

Waarschijnlijk kom je er makkelijk op vanaf een auto die je strak naast de railing parkeert. Op de auto klimmen en erop lopen!

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...