FerryN Geplaatst: 4 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 4 juni 2008 Haha, al die dode agenten onder aan de brug Hele grote bloed plassen:P Ik vindt het trouwens erg knap hoe jij op zo'n pilaartje kan komen. Iedere keer als ik het probeer, dan val ik er af en ben ik dus dood. Inderdaad een erg comisch gezicht, even onthouden! Waarschijnlijk kom je er makkelijk op vanaf een auto die je strak naast de railing parkeert. Op de auto klimmen en erop lopen! Idd, hij is volgens mij via die auto gekomen, want er stond een woutenwagen tegen dat pilaartje aan. Of hij is via de Zijkant gegaan, dus niet via de voorkant zodat Nico eraf springt, dus zo hij normaal staat recht of links. Ontopic: leuk gevonden Nu ons nog vertellen hoe je erop bent gekomen. Later Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Little Jacob Geplaatst: 4 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 4 juni 2008 Haha leuk Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
soedje Geplaatst: 4 juni 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 4 juni 2008 haha hoe komt het dat niemand erop komt ben er gewoon opgeklommen geloof ik. ik ga het zo even filmen hoe ik erop klim dan Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
niko belic Geplaatst: 4 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 4 juni 2008 knap hoor een leuk zit er erg goed een grappig uit Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
soedje Geplaatst: 4 juni 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 4 juni 2008 voor iedereen die geinteresseerd is in het klimmen... gewoon vierkantje drukke hoor Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BcashGetMoney Geplaatst: 4 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 4 juni 2008 ahahah geweldig! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Swiggers Geplaatst: 4 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 4 juni 2008 voor iedereen die geinteresseerd is in het klimmen...gewoon vierkantje drukke hoor Aha, nu weet ik hoe het moet. Ik ga het meteen opnieuw proberen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Carl-J Geplaatst: 4 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 4 juni 2008 hahaha lol Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Felixio Geplaatst: 4 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 4 juni 2008 Hehe, altijd lol met die debiele GTA agenten. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
oostzaan Geplaatst: 4 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 4 juni 2008 Lol zo nice Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
soedje Geplaatst: 4 juni 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 4 juni 2008 leuk al die reacties.. ook op youtube Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
michelIII Geplaatst: 4 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 4 juni 2008 Dit ziet er echt grappig uit!!! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Rebellion Geplaatst: 4 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 4 juni 2008 Ze doen me denken aan de Suicide Squad uit Life of Brian. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
oostzaan Geplaatst: 5 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 5 juni 2008 leuk al die reacties.. ook op youtube Het is ook het grappigste gta 4 filmpje dat ik gezien heb Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wilc0 Geplaatst: 6 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 6 juni 2008 bij mij kwam de politie ook op dat paaltje te staan :duh: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.