Jump to content

stowaway lukt niet

Recommended Posts

Geplaatst:

hey,

de missie stowaway lukt niet, het vliegtuig gaat te snel door die bug

ik heb er al 'n ander forum over gelezen, en er zegt er 1 dat hij een savegame als bijlage heeft gedaan, die je dan kan downloaden en dan kan je verder spelen.

kan of iemand uitleggen waar de bijlage staat, of iemand meteen hier een savegame van stowaway onderplakken, met ook meteen de uitleg erbij over de bijlage???

vast bedankt!

Geplaatst:

Wil je hulp met deze missie of wil je dat een ander die missie voor jou doet? Wat betreft de missie zelf raad ik je aan om de Frame Limitter aan te zetten en eventueel de resolutie lager te zetten. Hierdoor hapert het beeld niet en zal je makkelijk de Andromada in moeten kunnen rijden. Tenminste, ik ga er maar van uit dat dat het probleem is bij deze missie. Dat is het namelijk altijd in 99/100 gevallen.

Als je wilt dat een ander deze missie voor je doet kan je in >dit subforum< een topic aanmaken, lees wel eerst de regels. De regels én hoe je een bijlage toevoegt staan allemaal in >dit topic<. Succes ^_^

Geplaatst:
Wil je hulp met deze missie of wil je dat een ander die missie voor jou doet? Wat betreft de missie zelf raad ik je aan om de Frame Limitter aan te zetten en eventueel de resolutie lager te zetten. Hierdoor hapert het beeld niet en zal je makkelijk de Andromada in moeten kunnen rijden. Tenminste, ik ga er maar van uit dat dat het probleem is bij deze missie. Dat is het namelijk altijd in 99/100 gevallen.

Als je wilt dat een ander deze missie voor je doet kan je in >dit subforum< een topic aanmaken, lees wel eerst de regels. De regels én hoe je een bijlage toevoegt staan allemaal in >dit topic<. Succes ^_^

dat heb ik dus al allemaal aangepast, daar ligt het niet aan.

en ik heb al vaker als 1x gelezen over die bug die heel af en toe in san andreas voorkomt in die missie, dus ik verwacht dat het daar aan ligt.

maar ik zal dan wel ff kijken of iemand anders die missie voor me doet, zou wel realext zijn, hou ik ook gewoon m'n eige kerel

Geplaatst:

Klopt, als je je eigen spel wilt behouden is dit een betere optie dan een savegame van iemand anders te downloaden. Het enige wat er dan anders is is die ene missie die je niet lukt en misschien een paar kogels minder. ^_^

Geplaatst:
hey,

de missie stowaway lukt niet, het vliegtuig gaat te snel door die bug

ik heb er al 'n ander forum over gelezen, en er zegt er 1 dat hij een savegame als bijlage heeft gedaan, die je dan kan downloaden en dan kan je verder spelen.

kan of iemand uitleggen waar de bijlage staat, of iemand meteen hier een savegame van stowaway onderplakken, met ook meteen de uitleg erbij over de bijlage???

vast bedankt!

Een bug, en daar gaat een vliegtuig doorheen.

Welke bug is dat dan? Ik heb er nog nooit van gehoord.

Geplaatst:

Een bug, en daar gaat een vliegtuig doorheen.

Welke bug is dat dan? Ik heb er nog nooit van gehoord.

die zit in sommige san andreas spellen, niet in allemaal.

dan gaat het vliegtuig in 1x weg, dus haal je hem nooit in met je motor.

maar ik heb al 'n savegame, dus het probleem is opgelost

• 2 weken later...
Geplaatst:

mij is het gwn gelukt ik leg het wel ff uit

zorg er voor dat je een beetje zijwaarts van het vliegtuig rijd en zorg dat cj bukt op de motor dan ga je harder

als de tonnen eruit zijn gegooit moet je erin rijden p.s de tonnen blijven komen bedoel als er 2 weg zijn dat je er dan in moet

moet lukken succes :D

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...