HoutwormNL Geplaatst: 3 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 3 juni 2008 aljebliefd even goed lezen voordat je vragen gaat stellen ik heb beneden de hoofd router dat is een speedcom heb ik geen problemen mee als ik mijn playstation daarop aansluit dan heb ik nat type 1 volgens mij is dat het snelst boven zit nog een e tech rtbr04 goedkoop rotding ja dat weet ik die e tech zit weer aangesloten op de speedcom vanaf die e tech heb ik nat type 3 dus hij zecht alleen maar connection lost to other players we hebben nog een speedcom aansluiting die zit ook weer op die speedcom 1 ook die zelfde problemen niet dus die e tech is het probleem dat weet ik maar wat is er mis mee hij heeft 100 mb per seconde en deze pc loopt er vlekkeloos op mijn psp loopt er vlekkeloos op alleen mijn ps3 niet wat is het probleem? heb een tekeningetje gemaakt pc is computer psp is psp ps3 is ps3 sc is speedcom e t is etech Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hayte Geplaatst: 3 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 3 juni 2008 ik heb ook het probleem met connection lost to players ik heb hier ergens iets gevonden over ports openen, maar ik weet niet zeker of dat wel veilig is... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
HoutwormNL Geplaatst: 3 juni 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 3 juni 2008 ik heb ook het probleem met connection lost to playersik heb hier ergens iets gevonden over ports openen, maar ik weet niet zeker of dat wel veilig is... en voordat het weer verplaatst wordt het gaat over GTA IV heb het probleem alleen bij dit spel er is hier geen hardware topic voor dus dit leek mij de meest lochise plaats Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Biocount Geplaatst: 4 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 4 juni 2008 (bewerkt) Je moet op nat type 2 komen en je poorten open zetten voor je ps3 in je router (en eventueel ook nog voor je spel) Zoek eventueel via google naar hoe je het kan fixen op de manier hoe ik het zei Dus: 1. Nat type 3 naar 2 2. poorten open zetten voor je ps3 (in je router) 3. poorten open doen voor gta4 (ook in je router) Bewerkt: 4 juni 2008 door Biocount Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
HoutwormNL Geplaatst: 4 juni 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 4 juni 2008 ik zal het proberen:D ik update wel als het gelukt is of neit Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
HoutwormNL Geplaatst: 4 juni 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 4 juni 2008 et is gelukt heb die stomme e tech ertussenweg gesloopt op mijn manier:D dus heb nu boven ook nat type 1 alleen nu nog een probleem dat is ik kan nu niet op mijn ps3 en pc tegelijk weet iemand van jullie of er zoiets bestaat als een splitter:D Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Biocount Geplaatst: 4 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 4 juni 2008 et is gelukt heb die stomme e tech ertussenweg gesloopt op mijn manier:Ddus heb nu boven ook nat type 1 alleen nu nog een probleem dat is ik kan nu niet op mijn ps3 en pc tegelijk weet iemand van jullie of er zoiets bestaat als een splitter:D Een splitter bestaat.. maar ik raad tog een router aan En dat je op nat 1 zit is altijd zo zonder router er tussen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
HoutwormNL Geplaatst: 4 juni 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 4 juni 2008 waarom wel een router en geen splitter straks krijg ik weer nat type 3 zonde van het geld en kan ik alsnog een splitter halen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.