HoutwormNL Geplaatst: 3 juni 2008 Rapport Geplaatst: 3 juni 2008 aljebliefd even goed lezen voordat je vragen gaat stellen ik heb beneden de hoofd router dat is een speedcom heb ik geen problemen mee als ik mijn playstation daarop aansluit dan heb ik nat type 1 volgens mij is dat het snelst boven zit nog een e tech rtbr04 goedkoop rotding ja dat weet ik die e tech zit weer aangesloten op de speedcom vanaf die e tech heb ik nat type 3 dus hij zecht alleen maar connection lost to other players we hebben nog een speedcom aansluiting die zit ook weer op die speedcom 1 ook die zelfde problemen niet dus die e tech is het probleem dat weet ik maar wat is er mis mee hij heeft 100 mb per seconde en deze pc loopt er vlekkeloos op mijn psp loopt er vlekkeloos op alleen mijn ps3 niet wat is het probleem? heb een tekeningetje gemaakt pc is computer psp is psp ps3 is ps3 sc is speedcom e t is etech Reageren
martin123 Geplaatst: 4 juni 2008 Rapport Geplaatst: 4 juni 2008 aljebliefd even goed lezen voordat je vragen gaat stellenik heb beneden de hoofd router dat is een speedcom heb ik geen problemen mee als ik mijn playstation daarop aansluit dan heb ik nat type 1 volgens mij is dat het snelst boven zit nog een e tech rtbr04 goedkoop rotding ja dat weet ik die e tech zit weer aangesloten op de speedcom vanaf die e tech heb ik nat type 3 dus hij zecht alleen maar connection lost to other players we hebben nog een speedcom aansluiting die zit ook weer op die speedcom 1 ook die zelfde problemen niet dus die e tech is het probleem dat weet ik maar wat is er mis mee hij heeft 100 mb per seconde en deze pc loopt er vlekkeloos op mijn psp loopt er vlekkeloos op alleen mijn ps3 niet wat is het probleem? heb een tekeningetje gemaakt pc is computer psp is psp ps3 is ps3 sc is speedcom e t is etech ik heb gehoord dat je een nat-type 2 moet hebben kijk maar of je er wat aan hebt pb mij even als het gelukt is gr martin123 Reageren
HoutwormNL Geplaatst: 5 juni 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 5 juni 2008 is al gelukt heb mijn router ertussen weg gesloopt die e tech Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.