Daan007 Geplaatst: 3 juni 2008 Rapport Geplaatst: 3 juni 2008 Jawel! Ik heb na 3 maand eindelijk Photoshop weer geïnstalleerd. Ben weer even aan het spelen geweest dus. Maar omdat ik 3 maand niet heb geShopt, moet je niet teveel verwachten. 300 Is er nog iemand zo lief om hem te raten? Reageren
TomHagen Geplaatst: 3 juni 2008 Rapport Geplaatst: 3 juni 2008 (bewerkt) Inderdaad niet echt geslaagd Het is nogal donker en vaag. Die gloed op het schild is wel mooi gedaan, maar ik snap niet waarom zo'n bocht... Verder is er niet veel te zien... Ik geef het een 7. Bewerkt: 3 juni 2008 door TomHagen Reageren
Pennywise The Clown Geplaatst: 4 juni 2008 Rapport Geplaatst: 4 juni 2008 Inderdaad niet echt geslaagd Het is nogal donker en vaag. Die gloed op het schild is wel mooi gedaan, maar ik snap niet waarom zo'n bocht... Verder is er niet veel te zien... Ik geef het een 7. Uhm, die bocht is misschien omdat dat de vorm van het schild is... Ik vind het al met al helemaal niet verkeerd. Alleen jammer dat je het allemaal zo verkloot hebt met de tekst. Die past er absoluut niet bij. En dan maak je deze ook nog eens zo belachlijk groot. Klein detail waar je aan kunt werken. Moet je gevoel voor creëren. Of blur deze de volgende keer iets in, angezien de signature nu geen diepte heeft. Maak een nieuwe layer aan, neem de soft brush, 100 px. En brush het hier en daar zwart en wit. Zet de layer vervolgens op Overlay, of Soft Light. Nu krijf je al wat meer dieptegang in je sig. Misschien dat de tekst er daardoor ook beter uit rold. Verder vind ik de lijst eromheen niet zo mooi. Ik had liever border willen zeggen, maar hij is zo afschuwelijk groot. Voortaan ook ietsjes kleiner houden misschien. Reageren
Daan007 Geplaatst: 4 juni 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 4 juni 2008 (bewerkt) Oké, hier en daar een paar kleine aanpassingen. Wat vinden jullie ervan? v2.0 Ik had btw een witte border, maar nu zie ik dat hij niet zo mooi is bij de Orange Dawn skin. Je ziet hem haast niet. Bewerkt: 4 juni 2008 door Daan007 Reageren
TomHagen Geplaatst: 4 juni 2008 Rapport Geplaatst: 4 juni 2008 Ik zie het schild niet. Alleen de gloed Oftewel nog steeds te donker. De achtergrond valt nu ook helemaal weg, en de tekst kan je nu net zo goed weg laten, want je ziet het toch bijna niet. Reageren
Bossinkje Geplaatst: 4 juni 2008 Rapport Geplaatst: 4 juni 2008 IK vind versie 1 mooier dan versie 2. Versie 2 is veel te donker.Versie 1 was al donker,en als je het dan nog donkerder gaat maken,wordt het helemaal niet mooi.Bij versie twee zie je alleen de render nog een beetje,en de gloed bij het schild.De rest zie je bijna niet.Dus het zou mooier zijn als hij lichter zou zijn,en ook de tekst mag van mij anders. V1: 7/10 V2: 4.5/10 Reageren
KJF Geplaatst: 4 juni 2008 Rapport Geplaatst: 4 juni 2008 Ik vind allebei je versies mooi, er is maar 1 ding bij 1 is het logo te licht en bij v2 te donker. beide een 8/10 Reageren
Dizzee Geplaatst: 5 juni 2008 Rapport Geplaatst: 5 juni 2008 Ik vind het donkere gevoel wel passen bij de signature dus daar klaag ik zeker niet over, ik vind het wel mooi. Je sig heeft een mooi effect, het blur + lighten geeft een regenachtigeffect die ik zeer geslaagd vind. Veel negatiefs kan ik niet zeggen. Ik vind versie 1 mooier, in tegenstelling tot andere vind ik de tekst wel passen. Alleen zou ik hem een wit/sepia kleur geven. Als cijfer geef ik een 9/10 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.