Bierbuikje Geplaatst: 4 juni 2008 Rapport Geplaatst: 4 juni 2008 Hey hallo, ik wil graag een Minigun plaatsen in Grove Street. Alleen het lukt mij niet. Ik heb de Coördinaten. X=2492.13Y=-1686.924 Z=13.5128 en het nummer van het wapen. 44 Nu heb ik al wat geprobeerd door een code te maken zoals: 44,2492.13,-1686.924,13.5128 Maar hij spawnt niet in Grove street. Ik plaats de code altijd tussen: PickEnd In het bestand "Lae2.ipl", maar er gebeurt niets. Kan iemand helpen die er een beetje verstand van heeft? Alvast bedankt, Bierbuikje Reageren
GTAFreak007 Geplaatst: 4 juni 2008 Rapport Geplaatst: 4 juni 2008 Kan zijn dat ik fout ben hoor maar moet je wapens niet in SCM doen ? ik heb in scm moet doen voor een auto te spawnen dus ik dacht zelfde mss met wapens Gratzz GTAFreak007 Reageren
K.O. Geplaatst: 4 juni 2008 Rapport Geplaatst: 4 juni 2008 Waarom maak je daar een nieuw topic voor? Wat was er mis met deze? Is het nou echt zo moeilijk een dag of 3 te wachten op antwoord? Ik zou het zelf niet weten (volgens mij zou t gewoon moeten werken, ook al heb ik t zelf nooit getest) maar iemand anders kan best nog reageren in je vorige topic hoor. Reageren
Bierbuikje Geplaatst: 5 juni 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 5 juni 2008 dat andere topic gaat over het veranderen van een wapen van iemand, ik heb het over het "plaatsen" van een wapen. en om zijn topic daarmee vol te gaan posten terwijl hij geen antwoord heeft (nog). lijkt het me makkelijker voor mij en hem om een nieuw topic te beginnen. iemand? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.