Jump to content

Windows Movie Maker

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Hey,

Ik heb een probleempje met Windows Movie Maker.

Als ik een filmpje wil opslaan (na ik het heb gemaakt) in Windows Media Player,dan geeft de PC een waarschuwing dat er Voldoende virtueel geheugen beschikbaar is.Ik vind dit erg raar.Weten jullie raad ?

En dan nog iets,Ik heb een Sony Camera Gekocht (Type:DCR-DVD110E) en ik wil de filmpjes maar al te graag bewerken met Windows movie maker,maar het bestand is niet compatibel met WMM of zoiets.Echt raar.

Ik vind het ook raar dat altijd als ik men camera via USB aansluit op men PC en dan naar het mapje met de filmpjes ga,hij een foutmelding (foutrapport) geeft.Kunnen jullie me ook eventueel hier bij helpen ?

Alvast Bedankt...

>>> Door Thundercover: Bumpen in twee uur is onnodig. Bericht + reacties erop verwijderd.<<<

Bewerkt: door Thundercover
Geplaatst:

Het camera probleem had ik ook..

Dat komt doordat je camera filmpjes alleen te bewerken zijn met een Apple.. (dat komt doordat je bestand waarsch. .MOV o.i.d is en dat is van Quicktime)

Je kan het overzetten naar .avi met SUPER, dan kan je hem wél bewerken :cya:

Geplaatst: (bewerkt)

Dat komt doordat je camera filmpjes alleen te bewerken zijn met een Apple.. (dat komt doordat je bestand waarsch. .MOV o.i.d is en dat is van Quicktime)

Dankje voor de tip,heb geprobeerd om eentje te uploaden,maar zoals ik al zei geeft hij een ERROR.En als ik dus het mapje met de filmpjes op m'n pc open,dan geeft hij een Foutmelding.Ik krijg de filmpjes dus NIET open :(

Bewerkt: door profile300
Geplaatst:

Dankje voor de tip,heb geprobeerd om eentje te uploaden,maar zoals ik al zei geeft hij een ERROR.En als ik dus het mapje met de filmpjes op m'n pc open,dan geeft hij een Foutmelding.Ik krijg de filmpjes dus NIET open :(

Mischien moet je de goede Codecs nog downloaden?

Moet je even K-Lite Codec Pack Full 3.2.5. (of een ander codec pakket) downloaden en instaleren.. mischien dat het dan wel werkt :tu:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...