Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

ik heb en tijdje geleden deze sing gemaakt:post-56999-1212571328_thumb.jpg maar is die leuk? ik denk zelf dat dit nog een beta is want ik ga misschien ook nog een pistool maken :Y

ps: ik wist niet waar te plaatsen @ moderators: stuur mij een pb naar voor de coördinaten na het verplaatsen van het topic

Geplaatst:

signatures moeten in de signature showroom bij graphics.

en deze tekening lijkt met paint gemaakt :duh:

Geplaatst:

Hm, ik heb er niet zoveel over te zeggen. Als ik dit zo bekijk zie ik dat jij een apart gevoel voor kunst hebt. Ook zie ik meteen dat jij vast een professioneel programma gebruikt. Zoals photoshop CS3 V10.03 (heb ik ook). Het kleurgebruik vindt ik er erg bij passen, ook vindt ik de lijnen erg goed voor iemand op jouw niveau. Verder zijn de teksten boven de AK74 erg pakkend. Ja, voor een kleuter is dit erg goed ja...

0/10

Geplaatst:
Hm, ik heb er niet zoveel over te zeggen. Als ik dit zo bekijk zie ik dat jij een apart gevoel voor kunst hebt. Ook zie ik meteen dat jij vast een professioneel programma gebruikt. Zoals photoshop CS3 V10.03 (heb ik ook). Het kleurgebruik vindt ik er erg bij passen, ook vindt ik de lijnen erg goed voor iemand op jouw niveau. Verder zijn de teksten boven de AK74 erg pakkend. Ja, voor een kleuter is dit erg goed ja...

0/10

kan jij dan een betere voor me maken? als dat kan wil ik dat graag :Y

Geplaatst: (bewerkt)

0/10

Gelieve dit lijstje in te vullen dan doe ik het ^_^

[b]Type[/b]:
[b]Stijl[/b]:
[b]Grootte[/b]:
[b]Afbeelding[/b]:
[b]Tekst[/b]:
[b]Rand[/b]:
[b]Kleuren[/b]:
[b]Render[/b] (optioneel):
[b]Extra[/b] (optioneel):

Bewerkt: door Bierbuikje
Geplaatst:

0/10

Die sarcasme druipt ervan af :puh:

Geplaatst:

Ik vind hem eigenlijk wel mooi.

Hij is grappig omdat je goed kan zien, dat je zelf bezig bent geweest. ^_^

Geplaatst:

0/10

Gelieve dit lijstje in te vullen dan doe ik het ^_^

[b]Type[/b]:
[b]Stijl[/b]:
[b]Grootte[/b]:
[b]Afbeelding[/b]:
[b]Tekst[/b]:
[b]Rand[/b]:
[b]Kleuren[/b]:
[b]Render[/b] (optioneel):
[b]Extra[/b] (optioneel):

het moet gewoon het zelfde zijn maar dan echter

echte ak kleuren(echte ak 47 van google een afbeelding)

met als cover gtaforum wat boven in staat.

text gtaforums one and only claud.

groote dezelfde als mag. zigtbaar dus.

render: weet niet wat dat is

extra: dat er vuur en een kopel uitkomt: vuur speld gtaforum. op kogel staat CLAUD

zo ga je gang

Geplaatst:

ik gebruik geen gtaforum in de sig, omdat ik daar simpel weg geen toestemming voor heb. ik maak er wel wat van...

Geplaatst:
ik gebruik geen gtaforum in de sig, omdat ik daar simpel weg geen toestemming voor heb. ik maak er wel wat van...

ach maakt niet uit doe je best maar gewoon

Geplaatst:

0/10

Die sarcasme druipt ervan af :puh:

Theoretisch gezien is dit ironie, maar bon :puh:

Ik zeg ook altijd sarcasme :7

Ik zou je gevoelens willen sparen door te zeggen dat het heel creatief en afgewerkt is, maar dan zou ik aan het liegen zijn :puh:

Geplaatst:
Die handtekening doet het 'm.

Echt hé :7

Ik verheug me op zijn volgende ehh, "kunstwerk" :Y0_0

Maargoed. Omdat we Claudje nooit serieus nemen, en hij onze afwijzingen ook niet, kan het vast niet zo'n kwaad om mijn eigen ironische en cynische onzin hier achter te laten.

De lijnen zijn krom, waarom gebruik je daar geen rechte lijnen voor? Die vind je toch wel in Paint of niet? Ik zal je eventjes een korte rondleiding geven door het programma:

Paint

Mogelijkheden:

Tekenen

Lijntje[/font]

Driehoekje...[/font]

Extra Mogelijkheden:

Inkleuren

Gum?[/font]

Nickelodeon's kleurplatensite

Mogenlijkheden:

Tekenen

Lijntje[/font]

Driehoekje...[/font]

Extra Mogelijkheden:

Inkleuren

Gum?[/font]

Om maar eventjes tot de conclusie te komen. Je hoeft op dit forum niet met een dergelijk werkje aan te komen. Het wordt niet gewaardeert, en veel motivatie zul je er niet mee op doen.

Wordt nou eerst eens wat ouder. Ga wat meer buiten spelen, vriendjes maken, ervaring opdoen op de wipwap, en wanneer je eindelijk door hebt dat Sinterklaas 'niet' bestaat, en de kerstman op de zuidpool woont, en niet op de noordpool, pas dán zou je misschien erkenning kunnen krijgen voor je signatures. Op deze leeftijd zou je er gewoon nog niet mee bezig mogen zijn. Je hebt er de ideeën nog niet voor, de kennis, de ervaring, kortom... Je bent al met al gewoon veel te jong voor dit forum.

Nu weet ik geen cynische opmerkingen meer...

Geplaatst: (bewerkt)
Die handtekening doet het 'm.

Echt hé :7

Ik verheug me op zijn volgende ehh, "kunstwerk" :Y0_0

Maargoed. Omdat we Claudje nooit serieus nemen, en hij onze afwijzingen ook niet, kan het vast niet zo'n kwaad om mijn eigen ironische en cynische onzin hier achter te laten.

De lijnen zijn krom, waarom gebruik je daar geen rechte lijnen voor? Die vind je toch wel in Paint of niet? Ik zal je eventjes een korte rondleiding geven door het programma:

Paint

Mogelijkheden:

Tekenen

Lijntje[/font]

Driehoekje...[/font]

Extra Mogelijkheden:

Inkleuren

Gum?[/font]

Nickelodeon's kleurplatensite

Mogenlijkheden:

Tekenen

Lijntje[/font]

Driehoekje...[/font]

Extra Mogelijkheden:

Inkleuren

Gum?[/font]

Om maar eventjes tot de conclusie te komen. Je hoeft op dit forum niet met een dergelijk werkje aan te komen. Het wordt niet gewaardeert, en veel motivatie zul je er niet mee op doen.

Wordt nou eerst eens wat ouder. Ga wat meer buiten spelen, vriendjes maken, ervaring opdoen op de wipwap, en wanneer je eindelijk door hebt dat Sinterklaas 'niet' bestaat, en de kerstman op de zuidpool woont, en niet op de noordpool, pas dán zou je misschien erkenning kunnen krijgen voor je signatures. Op deze leeftijd zou je er gewoon nog niet mee bezig mogen zijn. Je hebt er de ideeën nog niet voor, de kennis, de ervaring, kortom... Je bent al met al gewoon veel te jong voor dit forum.

Nu weet ik geen cynische opmerkingen meer...

is dit beter dan?post-56999-1212757224.jpg

edit: bastaat sinterklaas en de kerstman niet dan!!!!!!!!!?

Bewerkt: door claud
Geplaatst:
edit: bastaat sinterklaas en de kerstman niet dan!!!!!!!!!?

Sarcastisch of niet sarcastisch...

Ik geef het op :duh:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...