claud Geplaatst: 6 juni 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 6 juni 2008 (bewerkt) edit: bastaat sinterklaas en de kerstman niet dan!!!!!!!!!? Sarcastisch of niet sarcastisch... Ik geef het op wat? dit> ps: ik geloof niet meer in sinterklaas Bewerkt: 6 juni 2008 door claud Reageren
Hackman Geplaatst: 6 juni 2008 Rapport Geplaatst: 6 juni 2008 (bewerkt) Is er eigenlijks iets waar je niet in gelooft? Want je gelooft blijkbaar ook in ufo's en marsmannetjes. Ik zal je vertellen dat Sinterklaas niet bestaat maar dat hij bestond. Hij bestond heel lang geleden en toen had hij kinderen gered van de dood en daarom vieren wij zijn verjaardig elk jaar weer. Je ouders kopen kado's en doen alsof het van Sinterklaas is.[/font] Edit:Okej, je maakt vorderingen Bewerkt: 6 juni 2008 door hackman Reageren
claud Geplaatst: 6 juni 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 6 juni 2008 (bewerkt) Is er eigenlijks iets waar je niet in gelooft? Want je gelooft blijkbaar ook in ufo's en marsmannetjes. Ik zal je vertellen dat Sinterklaas niet bestaat maar dat hij bestond. Hij bestond heel lang geleden en toen had hij kinderen gered van de dood en daarom vieren wij zijn verjaardig elk jaar weer. Je ouders kopen kado's en doen alsof het van Sinterklaas is.[/font]Edit:Okej, je maakt vorderingen kijk hierboven ik wist dit allang ja ik geloof in ufo's en buitenaarts leven duh ik die onderzoekk en maak screens. die op bij de bossen heb ik gemaakt toen ik foto's maakte van vliegtuigen in het bos alleen is deze misschien echt! ja ik geef morgen antwoord! Bewerkt: 6 juni 2008 door claud Reageren
Dizzee Geplaatst: 6 juni 2008 Rapport Geplaatst: 6 juni 2008 Laten we de discussie over Sinterklaas, UFO's en buitenaards leven nu maar achterwege en laten we terug ontopic gaan. bvd Reageren
claud Geplaatst: 6 juni 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 6 juni 2008 Laten we de discussie over Sinterklaas, UFO's en buitenaards leven nu maar achterwege en laten we terug ontopic gaan.bvd zowiezo zouw ik toch iets moeten verzinnen wat bij me past. zoals waneer je ziet dat ik wapens en een tommy gebruik heb ik erg veel werk gehad. ik heb de wapens van internat en tommy ook. dit lijkt ergens op bevat momenteel geen texten en is dus een beta. nauw post de racties maar! Reageren
Pennywise The Clown Geplaatst: 6 juni 2008 Rapport Geplaatst: 6 juni 2008 Laten we de discussie over Sinterklaas, UFO's en buitenaards leven nu maar achterwege en laten we terug ontopic gaan.bvd zowiezo zouw ik toch iets moeten verzinnen wat bij me past. zoals waneer je ziet dat ik wapens en een tommy gebruik heb ik erg veel werk gehad. ik heb de wapens van internat en tommy ook. dit lijkt ergens op bevat momenteel geen texten en is dus een beta. nauw post de racties maar! Wat vind je er zelf van? Ongeacht de tijd die je eraan hebt besteed. Een algemene signature via PS of ietsdergelijks is ook niet in een half uurtje klaar hoor... Het is puur knip- en plakwerk. Het is niet zuiver, de kwaliteit laat te wensen over. Je mag hem zelf misschien wel mooi vinden, maar dat is niet zo zeer omdat hij ook daadwerkelijk móói is, maar omdat degene die hem heeft gemaakt er trots op is dat hij/zij hem heeft gemaakt. Reageren
claud Geplaatst: 6 juni 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 6 juni 2008 (bewerkt) Laten we de discussie over Sinterklaas, UFO's en buitenaards leven nu maar achterwege en laten we terug ontopic gaan.bvd zowiezo zouw ik toch iets moeten verzinnen wat bij me past. zoals waneer je ziet dat ik wapens en een tommy gebruik heb ik erg veel werk gehad. ik heb de wapens van internat en tommy ook. dit lijkt ergens op bevat momenteel geen texten en is dus een beta. nauw post de racties maar! Wat vind je er zelf van? Ongeacht de tijd die je eraan hebt besteed. Een algemene signature via PS of ietsdergelijks is ook niet in een half uurtje klaar hoor... Het is puur knip- en plakwerk. Het is niet zuiver, de kwaliteit laat te wensen over. Je mag hem zelf misschien wel mooi vinden, maar dat is niet zo zeer omdat hij ook daadwerkelijk móói is, maar omdat degene die hem heeft gemaakt er trots op is dat hij/zij hem heeft gemaakt. k zet er een naam onder ik heb er veel werk aangehad met de kleuren. achtergrond zwart helemaal afgewerkt etc. ik zet er een naam achter en hij is van mij! en voor niemand anders cool he! Bewerkt: 6 juni 2008 door claud Reageren
Daan007 Geplaatst: 6 juni 2008 Rapport Geplaatst: 6 juni 2008 Ten eerste; hij is veelste groot. De maximale afmetingen zijn 150x500, jij hebt 474x173. Ten tweede; Ik vind deze nog minder mooi dan de eerste. In de eerste zat nog een beetje iets van jezelf in. Wat jij nu hebt gedaan is 2 wapens van slechte kwaliteit opzoeken, erin plakken, het witte een 'beetje' weghalen en klaar. Het plaatje ernaast is van nog slechte kwaliteit en daar heb je helemaal geen moeite in gestoken. Met paint kun je ook mooie dingen maken. Kijk naar 1973, die maakt altijd wel leuke dingen met paint. Ga veel oefenen en kom dan maar terug... Reageren
Hackman Geplaatst: 7 juni 2008 Rapport Geplaatst: 7 juni 2008 Ten eerste; hij is veelste groot. De maximale afmetingen zijn 150x500, jij hebt 474x173. Ten tweede; Ik vind deze nog minder mooi dan de eerste. In de eerste zat nog een beetje iets van jezelf in. Wat jij nu hebt gedaan is 2 wapens van slechte kwaliteit opzoeken, erin plakken, het witte een 'beetje' weghalen en klaar. Het plaatje ernaast is van nog slechte kwaliteit en daar heb je helemaal geen moeite in gestoken. Met paint kun je ook mooie dingen maken. Kijk naar 1973, die maakt altijd wel leuke dingen met paint. Ga veel oefenen en kom dan maar terug... Ik heb inderdaad ook bewondering voor 1973 want die kan met paint poep in goud veranderen, jij niet, Claud. Wat betreft die afmetingen... Het is 500x150 en niet 150x500 Eerst horizontaal en dan verticaal. Ook mag de sig niet meer dan 100 KB zijn alleen daar kom jij toch nooit overheen, Claud. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.