GTAFreak007 Geplaatst: 4 juni 2008 Rapport Geplaatst: 4 juni 2008 Hey, Ik heb me is in de GTA Texture wereld gestort ik heb al de garage in Grove St. retextured maar nu wil ik AUTO's ! dus ik open TXD Workshop IMG Tool 2.0 ik extract sabre.txd in TXD Workshop open ik de txd maar ik zie 2 files sabre29interior128 en sabre92wheel64 maar ik wil de buitenkant veranderen of is dat met andere files ?? Gratzz GTAFreak007 Reageren
Bierbuikje Geplaatst: 4 juni 2008 Rapport Geplaatst: 4 juni 2008 Welkom in hetzelfde wereldje als mij. Van de auto de buitenkant retexturen kan simpelweg niet. Daarvoor moet je hem openen in Gmax of 3DS en dan daar de afbeelding erop plakken. Dat komt omdat de auto standaard kleuren heeft die er gewoon worden op geplaatst in het spel. Er zit geen plaatje op. Er zijn wel een aantal auto's waarbij dat niet zo is en die kan je gewoon rustig texturen. Zoals de "Camper" en het "Monster'. Verder zou ik gewoon poppetjes retexturen. Makkelijk, leuk en simpel. Reageren
GTAFreak007 Geplaatst: 4 juni 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 4 juni 2008 hoe doe ik dan poppetjes ? =D Gratzz GTAFreak007 Reageren
K.O. Geplaatst: 4 juni 2008 Rapport Geplaatst: 4 juni 2008 hoe doe ik dan poppetjes ? =D Gratzz GTAFreak007 Op vrijwel exact dezelfde manier als auto's. Nu moet je alleen de texture van een pedestrian of verhaalpersonage gebruiken in plaats van een auto texture. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.