Jump to content

Smackdown


Johnny_gespony

Recommended Posts

hey ik zat gta 4 te spelen en ik speelde de missie Smackdown en de missie undertaker

later dacht ik er echter aan dat smackdown een worstelorganisatie als raw. zoek maar eens op op google: WWE Smackdown

en Undertaker is een van de grootste sterren

Is dit een easteregg? zoja dan hoop ik dat niemand hem al eerder door had

Link to comment
Delen op andere websites

"Undertaker" is engels voor begrafenisondernemer, dus ik denk dat een beetje ver gezocht is.

Mooi niet! Het zou best kunnen. Amerikanen en mensen uit het verenigd koninkrijk zijn verzot op World Wrestling Entertainment. Er zijn grapjes en grolletjes voor een breed publiek geplaatst in GTA IV. Er zijn zelfs grappen voor muziekanten en automatiseerders. :tu: Dus waarom niet voor worstelliefhebbers. De Undertaker zit op het programma dat Smackdown! genoemd wordt, zijn gimmick is zoals een begrafenisondernemer vroeger in het Wilde Westen eruit zag alleen dan evil met bovennatuurlijke krachten (het is en blijft een (goede) show) en het spel is dus door Schotten en Amerikanen in elkaar gezet... Toevallig gaat het spel nog over Amerika ook! Dus, welke conclusie trekken we hier uit? Waarschijnlijk is het ook een soort verwijzing. Vooral het woord Smackdown. :Y

EDIT: Voor de mensen die nieuwsgierig zijn naar wat de Undertaker nou eigenlijk is, filmpje:

Bewerkt: door Iscariah
Link to comment
Delen op andere websites

"Undertaker" is engels voor begrafenisondernemer, dus ik denk dat een beetje ver gezocht is.

Mooi niet! Het zou best kunnen. Amerikanen en mensen uit het verenigd koninkrijk zijn verzot op World Wrestling Entertainment. Er zijn grapjes en grolletjes voor een breed publiek geplaatst in GTA IV. Er zijn zelfs grappen voor muziekanten en automatiseerders. :tu: Dus waarom niet voor worstelliefhebbers. De Undertaker zit op het programma dat Smackdown! genoemd wordt, zijn gimmick is zoals een begrafenisondernemer vroeger in het Wilde Westen eruit zag alleen dan evil met bovennatuurlijke krachten (het is en blijft een (goede) show) en het spel is dus door Schotten en Amerikanen in elkaar gezet... Toevallig gaat het spel nog over Amerika ook! Dus, welke conclusie trekken we hier uit? Waarschijnlijk is het ook een soort verwijzing. Vooral het woord Smackdown. :Y

EDIT: Voor de mensen die nieuwsgierig zijn naar wat de Undertaker nou eigenlijk is, filmpje:

dat bedoelde ik.

voor de duidelijkheid: die met de hoed is undertaker en die kaalkop is zijn halfbroer kane

Link to comment
Delen op andere websites

undertaker is legendarisch _O__O__O__O__O__O_

net zoals de rock en stone cold _O__O__O__O__O__O__O__O__O_

undertaker:rest in peace

the rock:if you ssmmmmmmmmmmeeeeeeeeeeellllllllllllllll what the rock is cooking

stone cold: 3:16

Link to comment
Delen op andere websites

undertaker is legendarisch _O__O__O__O__O__O_

net zoals de rock en stone cold _O__O__O__O__O__O__O__O__O_

undertaker:rest in peace

the rock:if you ssmmmmmmmmmmeeeeeeeeeeellllllllllllllll what the rock is cooking

stone cold: 3:16

Bij Stone Cold zou je "and that's the bottomline, cause Stone Cold said so!" erbij moeten schrijven. Dan issie compleet. ;) En laten we Mick Foley/Cactus Jack/Mankind/Dude Love ook niet vergeten! Die zei dus altijd: "Have a nice day... Bang bang!". Mick Foley is ook absoluut legendarisch. Maar z'n mooiste tijd was in Japan, toen hij Deathmatches deed. Ik ben worstelfan, maar een beetje uitgekeken op TNA en WWE. Deathmatches is de echte shit! Mijn absolute favoriet. Dat vind je alleen bij indy federaties zoals CZW, IWA-MS, IWA-DS, FMW, Big Japan Pro Wrestling, XPW, etc. Mijn favo's qua Deathmatches zijn: Necro Butcher, Ian Rotten, Nick Gage, Mad Man Pondo, Sick Nick Mondo, Toby Klein, Brain Damage, Zandig, Lobo, Drake Younger, The Wifebeater, Lufisto (vrouwelijk!), Micky Knuckles (ook vrouwelijk!), etc. etc. Maar da's allemaal vrij recent werk. Het minder recente werk is dus van Mick Foley, Terry Funk, Leatherface, Atsushi Onita, Mr.Pogo, Hayabusa, Masato Tanaka, Matsunaga, Great Muta, etc. Allemaal helden! Voor degene die nieuwsgierig is wat een Deathmatch nou weer is, heb ik hier nog twee filmpjes van. Eentje uit Mick Foley's tijd en eentje recent:

FMW: Wing Kanemura vs. Cactus Jack (Match Compilatie, 1995)

CZW Tournament of Death 4 (Muziekvideo, vrij recent (2005, een goed deathmatch jaar)):

Het is Ultraviolent! Don't try this at home!!! ;)

EDIT: Shit... Ik kan het niet laten! :puh: Ik heb nog een beter filmpje gevonden die wat beter laat zien waat voor een schade je met dit soort matches kunt aanrichten. :)

Bewerkt: door Iscariah
Link to comment
Delen op andere websites

ik ben een fan van mysterio bij smackdown en John Cena bij RAW

ik ben ook een grote fan van mysterio BOOYAKA 619 _O_

cena heeft zijn beste tijd gehad

Link to comment
Delen op andere websites

Bij WWE gaat het er soms ook hard aan toe hoor.

kijk maar:

dan bedoel ik het stukje bij 2.38

Het is toch echt niets vergeleken bij zoiets:

IMG_4199.JPG

De worstelaars van WWE hebben tenminste een goede behandeling backstage als het mis gaat. Bij de CZW of IWA hebben ze een minimale behandeling en moeten helemaal naar het ziekenhuis rijden meteen, terwijl ze halfdood bloeden als ze niet oppassen. En de wapens die ze gebruiken is voornamelijk prikkeldraad, glas, scheermesjes, zout, citroen, TL-Balken, Schorpioenen en alles wat maar pijn als hel doet. Dát zie ik de WWE nog niet doen! ;)

EDIT: En dan vergeet ik nog te vertellen dat ze in een tournament zo'n 3 à 4 matches moeten doen om te winnen. En elke match is er eentje waar er ziekere wapens liggen. De finale is altijd de klapper van de show, want er is maar 1 winnaar en de meest zieke wapens liggen er klaar. Zieker dan voorgaande matches van die show.

EDIT2: Even een wapen die gemaakt is door een fan, best grappig gedaan:

IMG_5012.JPG

Bewerkt: door Iscariah
Link to comment
Delen op andere websites

gaan we niet een heel klein beetje offtopic :duh:

en ik denk trouwens dat het niks met worstelen heeft te maken want smackdown kan net zo goed een engels woordje betekenen

Link to comment
Delen op andere websites

Bij WWE gaat het er soms ook hard aan toe hoor.

kijk maar:

dan bedoel ik het stukje bij 2.38

Het is toch echt niets vergeleken bij zoiets:

IMG_4199.JPG

De worstelaars van WWE hebben tenminste een goede behandeling backstage als het mis gaat. Bij de CZW of IWA hebben ze een minimale behandeling en moeten helemaal naar het ziekenhuis rijden meteen, terwijl ze halfdood bloeden als ze niet oppassen. En de wapens die ze gebruiken is voornamelijk prikkeldraad, glas, scheermesjes, zout, citroen, TL-Balken, Schorpioenen en alles wat maar pijn als hel doet. Dát zie ik de WWE nog niet doen! ;)

EDIT: En dan vergeet ik nog te vertellen dat ze in een tournament zo'n 3 à 4 matches moeten doen om te winnen. En elke match is er eentje waar er ziekere wapens liggen. De finale is altijd de klapper van de show, want er is maar 1 winnaar en de meest zieke wapens liggen er klaar. Zieker dan voorgaande matches van die show.

EDIT2: Even een wapen die gemaakt is door een fan, best grappig gedaan:

IMG_5012.JPG

Je hebt wel gelijk, maar ik vind dit wel een beetje te ver gaan hoor.

En heel veel mensen zeggen dat WWE nep is. dat is maar voor een deel en dat vind ik juist wel leuk. ze zetten een goeie show neer en daar gaat het bij mij om.

Link to comment
Delen op andere websites

Doe me een lol en stop met het quoten van dergelijk enorm lange berichten.. Iets als "@ Iscariah: + bericht" is korter en veel overzichtelijker, want kleine berichten vallen ook nog eens weg tussen die grote quotes..

Om niet te veel offtopic te gaan: dit is ziek. Ik weet niet of iemand hier zich dat worstelen op de Gameplay '07 zich nog kan herinneren, maar dat was 100% show. Die gasten hebben zulke buikspieren dat ze elke knal kunnen weerstaan en weten wanneer ze moeten stoppen.

Ik bedoel: dit is toch gewoon ziek! Slavenwerk! Deze gast heeft een gat ter grootte van een bus deoderant en een diepte van minstens 5 cm in z'n rug!

Verder is het gewoon puur toeval: het zijn twee woorden die in dergelijke spellen vaak langskomen: in Gta:IV en worstelen zit beide geweld, maar is er verder totaal geen verband tussen de twee spellen...

Bewerkt: door Puma
Link to comment
Delen op andere websites

Zieke mensen vind ik, zeker een Amerikaanse "sport". Hoewel ik dit geen sport kan noemen. Ik snap niet wie dit interessant vind :duh: . Gewoon wat venten met opgespoten spieren die doen alsof ze vechten. Ik snap de bedoeling erachter niet. De kijkers weten toch dat dit vals is???

Link to comment
Delen op andere websites

dan kan je voetbal ook geen sport noemen gewoon een bal tussen twee palen shotten

weet jij wel hoe lang die gasten in de gym zitten

ps:ik heb niks tegen voetbal

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...