Jump to content

Smackdown

Johnny_gespony

Recommended Posts

dan kan je voetbal ook geen sport noemen gewoon een bal tussen twee palen shotten

weet jij wel hoe lang die gasten in de gym zitten

ps:ik heb niks tegen voetbal

op voorhand kan het misschien wel wat vastgelegd zijn, maar in die ring als ze neergemept worden kunnen ze er nog altijd een eigen draai aan geven hé

Delen op andere websites

...

Ik bedoel: dit is toch gewoon ziek! Slavenwerk! Deze gast heeft een gat ter grootte van een bus deoderant en een diepte van minstens 5 cm in z'n rug!

...

:D Dit is geen slavenwerk hoor! :D

De mannen kiezen er zelf voor en het zijn hele leuke matches met een zeer hoog risico. Die wonden horen er nou eenmaal bij. Twee maanden later deed deze gast die jij laat zien al weer aan een andere deathmatch tournament mee. (IWA-MS - Double Death Tag Tournament) En om nog even een allerallerlaatste (beloofd!) filmpje te posten wil ik nog even laten zien dat de vrouwen er ook wat van kunnen! Veel beter dan een paar domme snollen (lees: diva's) die niet kunnen worstelen. ;) Komt ie:

Delen op andere websites

Doe eens normaal zou ik zeggen. :duh:

Het is net zo normaal als de gladiators heel vroeger of een oorlog, alleen dan vriendschappelijk. Het zit gewoon in onze genen. Ze geven elkaar trouwens altijd een hand na afloop en als er een speech gehouden wordt, dan wordt er met respect naar elkaar gepraat. En nogmaals, het is hun eigen keuze om mee te doen. Deze mensen uit de filmpjes doen het graag, zo'n deathmatch.

Delen op andere websites

Godverdomme zeg, die 'sport' is fucking niet meer normaal, die schiet een paar dollar driefje recht op zijn neus met een nietmachine, of die bitch op haar tong.

Die zijn ziek in de kop dat ze zo iets doen, maar zal wel door een ding komen, voor geld doen mensen alles.

Nadat ik die twee filmpjes zag, heb ik geen honger meer, damn, en ik dacht dat worstelen soms ver ging, dit slaat echt alles.

Soms lijkt het wel dat ze zich zelf 'extra' dit laten aan doen, zoals die vent in de hoek, met zijn benen gespreid en 'extra' zich in zijn kloten laat trappen.

Maargoed, gelukkig dat ik dat niet ben,

Later

Delen op andere websites

Het is net zo normaal als de gladiators heel vroeger of een oorlog, alleen dan vriendschappelijk. Het zit gewoon in onze genen. Ze geven elkaar trouwens altijd een hand na afloop en als er een speech gehouden wordt, dan wordt er met respect naar elkaar gepraat. En nogmaals, het is hun eigen keuze om mee te doen. Deze mensen uit de filmpjes doen het graag, zo'n deathmatch.

Komaan, je moet toch wel ziek zijn om daar aan mee te doen. Ik heb alle filmpjes bekeken en het is gewoon walgelijk.

Als je daar naar kijkt ben je toch wel een serieuse sadist, want waarom kijk je er anders naar? Er worden hier zo bloederig mogelijke filmpjes geplaatst dus kan het wel niet anders dat je er gewoon naar kijkt voor het "bloed" en al die geweldadige filmpjes erom heen.

En het is dan noggeen eens een kunst ( teakwondo,ji jutsi(?)) bij. Met stoelen en tafels op elkaar slaan...moelijk...

Bewerkt: door Think
Delen op andere websites

Komaan, je moet toch wel ziek zijn om daar aan mee te doen. Ik heb alle filmpjes bekeken en het is gewoon walgelijk.

Als je daar naar kijkt ben je toch wel een serieuse sadist, want waarom kijk je er anders naar? Er worden hier zo bloederig mogelijke filmpjes geplaatst dus kan het wel niet anders dat je er gewoon naar kijkt voor het "bloed" en al die geweldadige filmpjes erom heen.

En het is dan noggeen eens een kunst ( teakwondo,ji jutsi(?)) bij. Met stoelen en tafels op elkaar slaan...moelijk...

wedden één klap in je gezicht van die gasten en jij ligt knock-out

Delen op andere websites

En waarom kijk jij dan alle filmpjes? ;):puh: Maar ik zal het niet ontkennen hoor. Het is sadistisch. Het is ook niet echt worstelen (alhoewel er wel worstelmoves worden gedaan) maar puur hardcore vechten, voor de beker en voor hun leven. Prachtig. Maar ik hou gewoon van extreme dingen, kan er ook niks aan doen. Dit is trouwens niet in Amerika maar in Japan ontstaan. In Amerika hebben ze er alleen weer een schepje bovenop gedaan. Maar zoals ik al zei, ik hou van extreme dingen. Dus ook heel gevaarlijk skieën of biken van een berg ofzo. Kan ook extreem zijn, off eerlijk gezegd extremer omdat de dood kan volgen als het mis gaat. Gaat het mis bij het vechten, dan betekent dat alleen dat ze een flinke wond hebben. Er is nog nooit een dode gevallen door dit soort matches. En diezelfde mensen doen het over en over opnieuw. Jaar in jaar uit. Kiezen ze toch echt zelf voor en heel veel verdienen ze niet hoor. Net genoeg om van te leven. Alleen met het verschil dat ze 1 keer in de maand of zelfs 2 of 3 maanden werken voor dat geld. Met plezier, geloof me. ;) En je kan genoeg publiek verwachten bij dit soort shows. (Voor een indy federatie dan, WWE heeft natuurlijk een ietsje breder publiek! ;))

EDIT: Wie kijkt er hier eigenlijk wel eens naar Japanse films? Die zijn ook tof! Ichi the Killer is een aanrader:

In het Japans heet ie Koroshiya Ichi en het is een meesterwerkje van Takashi Miike! En Japanse Yakuza films van hem zijn ook tof. Het leuke van DVD's uit Azië is dat ze er ook altijd Engelse ondertiteling erbij proppen. IMDB: http://www.imdb.com/title/tt0296042/

Bewerkt: door Iscariah
Delen op andere websites

En waarom kijk jij dan alle filmpjes? ;):puh: Maar ik zal het niet ontkennen hoor. Het is sadistisch. Het is ook niet echt worstelen (alhoewel er wel worstelmoves worden gedaan) maar puur hardcore vechten, voor de beker en voor hun leven. Prachtig. Maar ik hou gewoon van extreme dingen, kan er ook niks aan doen. Dit is trouwens niet in Amerika maar in Japan ontstaan. In Amerika hebben ze er alleen weer een schepje bovenop gedaan. Maar zoals ik al zei, ik hou van extreme dingen. Dus ook heel gevaarlijk skieën of biken van een berg ofzo. Kan ook extreem zijn, off eerlijk gezegd extremer omdat de dood kan volgen als het mis gaat. Gaat het mis bij het vechten, dan betekent dat alleen dat ze een flinke wond hebben. Er is nog nooit een dode gevallen door dit soort matches. En diezelfde mensen doen het over en over opnieuw. Jaar in jaar uit. Kiezen ze toch echt zelf voor en heel veel verdienen ze niet hoor. Net genoeg om van te leven. Alleen met het verschil dat ze 1 keer in de maand of zelfs 2 of 3 maanden werken voor dat geld. Met plezier, geloof me. ;) En je kan genoeg publiek verwachten bij dit soort shows. (Voor een indy federatie dan, WWE heeft natuurlijk een ietsje breder publiek! ;))

EDIT: Wie kijkt er hier eigenlijk wel eens naar Japanse films? Die zijn ook tof! Ichi the Killer is een aanrader:

In het Japans heet ie Koroshiya Ichi en het is een meesterwerkje van Takashi Miike! En Japanse Yakuza films van hem zijn ook tof. Het leuke van DVD's uit Azië is dat ze er ook altijd Engelse ondertiteling erbij proppen. IMDB: http://www.imdb.com/title/tt0296042/

OFF-Topic

Euhhh Japanse films zoals:

Brother, Battle Royal, Sonatine allemaal van Takeshi Kitano

En natuurlijk Dead or Alive van Takashi Miike

Delen op andere websites

En nu is het genoeg... Erg onsmakelijk en inmiddels volledig offtopic. Het kan inderdaad een verwijzing zijn, misschien wel, misschien niet. Maar aangezien het topic nu al onsmakelijk is, sluit ik het bij deze.

Wel goed bedacht trouwens. ;)

Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...