Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

lieve helpende leden: ik zou het vrij fijn vinden sa-mp te hebben. maar ik kan deze niet vinden.

ik zag een filmpje op youtube waarmee iemand met sa-mp een schip (bij de gg brug) kon laten zinken. dit wil ik ook dus kom maar op met de reakties

ps: met lieve bedoel ik aardig en mods pb me als topic verplaatst is+ coördinaten!

Geplaatst:

Dat is geloof ik niet in SA-MP te scripten, maar wel in MTA:DM. Als je MTA:DM wilt downloaden moet je >>hier<< klikken en het programma uitvoeren. De instructies bij de install zijn makkelijk te volgen. Als 'ie klaar is, moet je hem opstarten en spelen. ;)

Geplaatst:

Zulke vragen kan je inderdaad beter in het SA-MP forum stellen. Als ik me niet vergis is de hoofdserver an SA-MP een tijdje geleden gestopt, maar er is wel nog een niet-officiële server. Ik weet allemaal niet zo goed hoe het zit maar in het SA-MP forum of het niet-officiële SA-MP forum kan je even kijken hoe het zit, en waar te downloaden. ;)

Geplaatst:
Dat is geloof ik niet in SA-MP te scripten, maar wel in MTA:DM. Als je MTA:DM wilt downloaden moet je >>hier<< klikken en het programma uitvoeren. De instructies bij de install zijn makkelijk te volgen. Als 'ie klaar is, moet je hem opstarten en spelen. ;)

geef me er eentje voor vice city want san crashte en wil niet meer installeren :-(

Geplaatst:

De Vice City versie van MTA kun je >>hier<< downloaden. De instalatie is zo gedaan, je moet wel de instructies volgen. Dat zinkend schip waar je het over had in je eerste post kan hier niet, dat komt omdat MTA:VC een andere scriptcode gebruikt. :)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...