soedje Geplaatst: 4 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 4 juni 2008 Hallo, Ik neem aan dat dit bij iedereen is, maar moet het gewoon ff kwijt, want ik stoor me er ENORM aan! als ik chille aan het rijden ben, en wil kijken of er een krasje op mn dure getunede Sultan RS zit, doe ik R3 ('omkijken'). Als ik dan weer terugkijk, rijden er vaak gewoon ineens auto's die daarvoor niet reden. Niemand opgevallen? of al gepost? groetz Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Visser23 Geplaatst: 4 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 4 juni 2008 Dit is altijd zo. Er worden meestal gelijk, als je niet kijkt, auto's gerespawnt. Dus is ook zo met Peds. Dit hoort gewoon in het spel, want anders zou je nooit meer een auto of een Ped tegen komen op straat. Dit hoort dus gewoon zo. Dit is met alle GTA's ook al zo geweest. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
soedje Geplaatst: 4 juni 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 4 juni 2008 oh viel me dit keer pas op geloof ik wel hatelijk.. lekker cruize zonder schade, kijk je terug zit je tegen zon kutcab :') Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
marcootje Geplaatst: 4 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 4 juni 2008 hmm...waarom zouden ze dat erin programmeren? ik denk dat ze dat er beter uit kunnen halen, zeker voor de realiteit. Als je rijdt moeten er wel spawnen, maar als je omkijkt moet er niets voor je neus komen te staat als dat al niet zo was...vaag Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
FerryN Geplaatst: 4 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 4 juni 2008 Als je in RL gaat rijden, ga je toch ook niet telkens naar achter kijken? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
niko belic Geplaatst: 4 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 4 juni 2008 inderdaad dat heb ik ook wel een dan is het op eens boem op andere auto een dat was je gaven auto maar dat is op elke gta die ik ken Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
oostzaan Geplaatst: 4 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 4 juni 2008 Valt me nooit zo op.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Swiggers Geplaatst: 4 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 4 juni 2008 Je bent niet de enige die er enorm aan ergert. Wat ik erger mij er ook aan. Elkekeer als ik een mooie Infernus heb, mooie kleur gegeven, en ik ben ermee naar de Carwash geweest dan kijk ik achterom en dan heb ik ook ineens een botsing met een andere auto. Potverdikkie, daar kun je weer. Naar de Pay 'N Spray, en vervolgens weer helemaal naar de Carwash. En waar ik mij sowieso aan erger is dat Rockstar zich de laatste tijd niet meer aan zijn woord houdt, er zijn nu inmiddels al wel 5 of 6 dingen die Rockstar erin zou maken, maar er niet in zit. Nu ook dit weer. Rockstar heeft gezegt, dat als je vooruit kijkt en daarna weer achteruit dat je dan precies de zelfde auto's bleef zien. Nou, niet dus... En zo zijn er nog wel meer dingen. In de Trailers zie je dat Nico handschoentjes aan heeft. Nee hoor, die heeft R* er niet ingemaakt. In één van de trailers zie je ook dat Nico in een paal klimt, maar deze optie is ook niet het spel zelf gezet. Zo zijn er nog wel meer dingen die R* er niet in heeft gemaakt, maar er wel wijs mee hebben gemaakt. Kortom, ik vindt het ook erg irritant, maar goed, je kunt er niets meer aan doen... DSgregor Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Proximitus Geplaatst: 4 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 4 juni 2008 Als je in RL gaat rijden, ga je toch ook niet telkens naar achter kijken? Jij hebt zeker nog nooit in RL gereden dus? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Swiggers Geplaatst: 4 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 4 juni 2008 Als je in RL gaat rijden, ga je toch ook niet telkens naar achter kijken? Jij hebt zeker nog nooit in RL gereden dus? FerryN, als je in RL achteruit kijkt, dan kijk je meestal in de 'achteruit kijk spiegel'... Maar ik zou GTA IV maar niet vergelijk met RL.. Anders weet je het verschil nog niet tussen 'Realiteit' en 'Werkelijkheid'DSgregor Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Sharingan Geplaatst: 4 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 4 juni 2008 Je bent niet de enige die er enorm aan ergert. Wat ik erger mij er ook aan. Elkekeer als ik een mooie Infernus heb, mooie kleur gegeven, en ik ben ermee naar de Carwash geweest dan kijk ik achterom en dan heb ik ook ineens een botsing met een andere auto. Potverdikkie, daar kun je weer. Naar de Pay 'N Spray, en vervolgens weer helemaal naar de Carwash. En waar ik mij sowieso aan erger is dat Rockstar zich de laatste tijd niet meer aan zijn woord houdt, er zijn nu inmiddels al wel 5 of 6 dingen die Rockstar erin zou maken, maar er niet in zit. Nu ook dit weer. Rockstar heeft gezegt, dat als je vooruit kijkt en daarna weer achteruit dat je dan precies de zelfde auto's bleef zien. Nou, niet dus... En zo zijn er nog wel meer dingen. In de Trailers zie je dat Nico handschoentjes aan heeft. Nee hoor, die heeft R* er niet ingemaakt. In één van de trailers zie je ook dat Nico in een paal klimt, maar deze optie is ook niet het spel zelf gezet. Zo zijn er nog wel meer dingen die R* er niet in heeft gemaakt, maar er wel wijs mee hebben gemaakt. Kortom, ik vindt het ook erg irritant, maar goed, je kunt er niets meer aan doen... DSgregor Waarom dubbel op ? De Pay&Spray, maakt ook gelijk je auto schoon. Dus naar de carwash rijden, is overbodig! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Swiggers Geplaatst: 4 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 4 juni 2008 (bewerkt) Je bent niet de enige die er enorm aan ergert. Wat ik erger mij er ook aan. Elkekeer als ik een mooie Infernus heb, mooie kleur gegeven, en ik ben ermee naar de Carwash geweest dan kijk ik achterom en dan heb ik ook ineens een botsing met een andere auto. Potverdikkie, daar kun je weer. Naar de Pay 'N Spray, en vervolgens weer helemaal naar de Carwash. En waar ik mij sowieso aan erger is dat Rockstar zich de laatste tijd niet meer aan zijn woord houdt, er zijn nu inmiddels al wel 5 of 6 dingen die Rockstar erin zou maken, maar er niet in zit. Nu ook dit weer. Rockstar heeft gezegt, dat als je vooruit kijkt en daarna weer achteruit dat je dan precies de zelfde auto's bleef zien. Nou, niet dus... En zo zijn er nog wel meer dingen. In de Trailers zie je dat Nico handschoentjes aan heeft. Nee hoor, die heeft R* er niet ingemaakt. In één van de trailers zie je ook dat Nico in een paal klimt, maar deze optie is ook niet het spel zelf gezet. Zo zijn er nog wel meer dingen die R* er niet in heeft gemaakt, maar er wel wijs mee hebben gemaakt. Kortom, ik vindt het ook erg irritant, maar goed, je kunt er niets meer aan doen... DSgregor Waarom dubbel op ? De Pay&Spray, maakt ook gelijk je auto schoon. Dus naar de carwash rijden, is overbodig! Ik rij regelmatig iemand dood nadat ik naar de Pay 'N Spray ben geweest. Dan zit er aardig wat bloed op mijn 'bloed'mooie Infernus. Dus dan moet je wel naar de Carwash om het weer schoon te krijgen. Daar is de Carwash voor. En als er geen vlekje op zit dan ga ik nog naar de Carwash, dan is het voor mijn gevoel glimmender DSgregor Bewerkt: 4 juni 2008 door DSgregor Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hayte Geplaatst: 4 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 4 juni 2008 Je bent niet de enige die er enorm aan ergert. Wat ik erger mij er ook aan. Elkekeer als ik een mooie Infernus heb, mooie kleur gegeven, en ik ben ermee naar de Carwash geweest dan kijk ik achterom en dan heb ik ook ineens een botsing met een andere auto. Potverdikkie, daar kun je weer. Naar de Pay 'N Spray, en vervolgens weer helemaal naar de Carwash. En waar ik mij sowieso aan erger is dat Rockstar zich de laatste tijd niet meer aan zijn woord houdt, er zijn nu inmiddels al wel 5 of 6 dingen die Rockstar erin zou maken, maar er niet in zit. Nu ook dit weer. Rockstar heeft gezegt, dat als je vooruit kijkt en daarna weer achteruit dat je dan precies de zelfde auto's bleef zien. Nou, niet dus... En zo zijn er nog wel meer dingen. In de Trailers zie je dat Nico handschoentjes aan heeft. Nee hoor, die heeft R* er niet ingemaakt. In één van de trailers zie je ook dat Nico in een paal klimt, maar deze optie is ook niet het spel zelf gezet. Zo zijn er nog wel meer dingen die R* er niet in heeft gemaakt, maar er wel wijs mee hebben gemaakt. Kortom, ik vindt het ook erg irritant, maar goed, je kunt er niets meer aan doen... DSgregor waar heb jij niko in een paal zien klimmen? waar heb je gezien dat er geen auto's voor je zouden spawnen? ze zeiden dat het minder zou zijn... maar afijn, anders is het een beetje on-realistisch als het bijvoorbeeld 9 uur is en er is geen hond omdat je niet achteruit wou kijken Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
dynastus Geplaatst: 4 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 4 juni 2008 Je bent niet de enige die er enorm aan ergert. Wat ik erger mij er ook aan. Elkekeer als ik een mooie Infernus heb, mooie kleur gegeven, en ik ben ermee naar de Carwash geweest dan kijk ik achterom en dan heb ik ook ineens een botsing met een andere auto. Potverdikkie, daar kun je weer. Naar de Pay 'N Spray, en vervolgens weer helemaal naar de Carwash. En waar ik mij sowieso aan erger is dat Rockstar zich de laatste tijd niet meer aan zijn woord houdt, er zijn nu inmiddels al wel 5 of 6 dingen die Rockstar erin zou maken, maar er niet in zit. Nu ook dit weer. Rockstar heeft gezegt, dat als je vooruit kijkt en daarna weer achteruit dat je dan precies de zelfde auto's bleef zien. Nou, niet dus... En zo zijn er nog wel meer dingen. In de Trailers zie je dat Nico handschoentjes aan heeft. Nee hoor, die heeft R* er niet ingemaakt. In één van de trailers zie je ook dat Nico in een paal klimt, maar deze optie is ook niet het spel zelf gezet. Zo zijn er nog wel meer dingen die R* er niet in heeft gemaakt, maar er wel wijs mee hebben gemaakt. Kortom, ik vindt het ook erg irritant, maar goed, je kunt er niets meer aan doen... DSgregor waar heb jij niko in een paal zien klimmen? waar heb je gezien dat er geen auto's voor je zouden spawnen? ze zeiden dat het minder zou zijn... maar afijn, anders is het een beetje on-realistisch als het bijvoorbeeld 9 uur is en er is geen hond omdat je niet achteruit wou kijken GTA is ook niet populair geworden door realisme... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jacky-2007 Geplaatst: 4 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 4 juni 2008 Ik kijk altijd achter me door de rechter stick te draaien ipv in te drukken, via de cameramodus dus. Dan heb je géén last van plotseling spawnende auto's! Alleen als ik de stick indruk (dus de achteruitkijkspiegel, geen idee hoe dit op de ps3 werkt?) spawnt er van alles voor me. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.