Sonny-The-Pilot Geplaatst: 4 juni 2008 Rapport Geplaatst: 4 juni 2008 (bewerkt) Hee, Wil jij het tegen mij opnemen, voor de beste spot? Zo ja, zeg dat dan. Onderwerp: Spots Soort design: Je foto formaat Size design: ? Render: ? Animatie: ? Premade: ? Tijd van inlevering: Z.S.M Opmerking: Wel een een echte spot, dus geen neppe spot van internet! Ik post mijne naar die van jou. En, het gaat hier niet om een zeldzame spot, maar ook hoe de foto er uit ziet. PS: Een Dacia Logan is niet echt een spot, dus wel iets zeldzaams. Bv. een Ferrari of Lamborghini. Een Porsche Carrera of Boxster is ook niet echt een spot... Succes!!! ? is dat je het zelf mag weten Bewerkt: 5 juni 2008 door Dizzee
hank_187 Geplaatst: 5 juni 2008 Rapport Geplaatst: 5 juni 2008 Hee,Wil jij het tegen mij opnemen, voor de beste spot? Zo ja, zeg dat dan. Onderwerp: Spots Soort design: Je foto formaat Size design: ? Render: ? Animatie: ? Premade: ? Tijd van inlevering: Z.S.M Opmerking: Wel een een echte spot, dus geen neppe spot van internet! Ik post mijne naar die van jou. PS: Een Dacia Logan is niet echt een spot, dus wel iets zeldzaams. Bv. een Ferrari of Lamborghini. Een Porsche Carrera of Boxster is ook niet echt een spot... Succes!!! ? is dat je het zelf mag weten ik wil wel eem ganster graphic?
hank_187 Geplaatst: 5 juni 2008 Rapport Geplaatst: 5 juni 2008 ik snapp het eigenlijk nie wat jbe doelt met spot
Jesperkaj Geplaatst: 5 juni 2008 Rapport Geplaatst: 5 juni 2008 Een spot is meestal iets dat heel erg zeldzaam is. In het geval dat je het nog niet weet kan je net zo goed even langgaan bij http://www.vandale.nl/. PS: Gebruik eventueel de 'Edit' knop om je bericht te bewerken ipv een nieuw bericht.
Sonny-The-Pilot Geplaatst: 5 juni 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 5 juni 2008 Een spot is meestal iets dat heel erg zeldzaam is. In het geval dat je het nog niet weet kan je net zo goed even langgaan bij http://www.vandale.nl/.PS: Gebruik eventueel de 'Edit' knop om je bericht te bewerken ipv een nieuw bericht. En in dit geval een auto.
Bossinkje Geplaatst: 5 juni 2008 Rapport Geplaatst: 5 juni 2008 Is goed,ik neem het tegen je op. Bentley Continental Flying Spur
Sonny-The-Pilot Geplaatst: 5 juni 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 5 juni 2008 (bewerkt) Oké. Je neemt het op tegen de Ferrari 360 Spider!! Bij de laatste 3 foto's stond hij geparkeert. Succes! Bewerkt: 5 juni 2008 door Sonny-The-Pilot
Bossinkje Geplaatst: 5 juni 2008 Rapport Geplaatst: 5 juni 2008 (bewerkt) Ik stem op Bossinkje,omdat ik die auto gewoon mooier vind. :schater: Grapje! ,maar er mag gestemd worden! Bewerkt: 5 juni 2008 door Bossinkje
.Phobia Geplaatst: 5 juni 2008 Rapport Geplaatst: 5 juni 2008 ik stem op bossinkje Sonny-the-Pilot: hele mooie foto's! goede positie's, en de belichtingen zijn ook goed, maar ik heb het niet voor ferrari's. 7/10 bossinkje: dit vind ik wel een mooie auto, soms niet te veel rekening gehouden met de weerspiegelingen maar dat valt allemaal wel goed mee 8.5/10
Kai-ShockWave Geplaatst: 6 juni 2008 Rapport Geplaatst: 6 juni 2008 Zag het al aankomen dat Sonny die foto's ging nemen. Je hebt ze al paar keer ergens gepost. Maar die bak van Bossinkje vind ik mooier. Stem: Bossinkje
Sonny-The-Pilot Geplaatst: 6 juni 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 6 juni 2008 Zag het al aankomen dat Sonny die foto's ging nemen. Je hebt ze al paar keer ergens gepost.Maar die bak van Bossinkje vind ik mooier. Stem: Bossinkje Waar dan?
Kai-ShockWave Geplaatst: 7 juni 2008 Rapport Geplaatst: 7 juni 2008 (bewerkt) Zag het al aankomen dat Sonny die foto's ging nemen. Je hebt ze al paar keer ergens gepost.Maar die bak van Bossinkje vind ik mooier. Stem: Bossinkje Waar dan? Deze en deze die doorlinkt naar deze. en dan halen we je sig er ook nog even bij http://img386.imageshack.us/img386/5388/ferrariwq6.jpg Bewerkt: 7 juni 2008 door Kai-ShockWave
Sonny-The-Pilot Geplaatst: 7 juni 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 7 juni 2008 Zag het al aankomen dat Sonny die foto's ging nemen. Je hebt ze al paar keer ergens gepost.Maar die bak van Bossinkje vind ik mooier. Stem: Bossinkje Waar dan? Deze en deze die doorlinkt naar deze. en dan halen we je sig er ook nog even bij http://img386.imageshack.us/img386/5388/ferrariwq6.jpg Alleen de eerste link dus. En nu a.u.b weer stemmen!
Unmountable Tijmen Geplaatst: 7 juni 2008 Rapport Geplaatst: 7 juni 2008 Stem: Bossinkje. Zijn auto is gewoon veel mooier. Ik houd meer van die auto's. Ik vind de ferrari ook wel mooi, maar niet zo mooi als die van Bossinkje. Volgende keer beter STP!
KJF Geplaatst: 7 juni 2008 Rapport Geplaatst: 7 juni 2008 Stem: Bossinkje Ik vind zijn auto mooier, en voor mij is die nog zeldzamer dan de ferrari van STP wat mij dus de doorslag geeft.
Recommended Posts