Aedon Geplaatst: 27 februari 2005 Rapport Geplaatst: 27 februari 2005 ik heb op de legale manier gta 2 en wild metal gedownload (gewoon om te zien wat rochstar kon buiten gta). nu gta 2 kan ik makelijk instaleren maar bij wm loopt het mis dan komt er op nen error op : 16-bits windows subsystem en dan int venster : C:\WINDOWS\SYSTEM32\AUTOEXEC.NT. Het systeembestand is niet geschikt voor MS-DOS- en Microsoft windows-toepassingen.kies Sluitne op de toepassing af te sluiten. en dan kan ik kiezen tussen sluiten en negeren bij alletwee gebuert het zelfde nl dat het stopt juist bij negeren duurt het ff langer voor het schermpje weg is ps: kheb dit ook nog bij anders spelen zoals zeus master of olympus Reageren
Mania-92 Geplaatst: 28 februari 2005 Rapport Geplaatst: 28 februari 2005 dan heb je een windows xp ofniet dan moet je wat donwloaden volgens miij zit dat ook al in windows servicepack 2 Reageren
Timovich Geplaatst: 28 februari 2005 Rapport Geplaatst: 28 februari 2005 Ik had ook eens die foutmelding... Bedankt dat je de moeite nam om de zoekfuntie te gebruiken Reageren
Aedon Geplaatst: 2 maart 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 2 maart 2005 (bewerkt) Ik had ook eens die foutmelding... Bedankt dat je de moeite nam om de zoekfuntie te gebruiken heb ik ook gedaan maar gij vond niks dus ja prob solfd slotje Bewerkt: 2 maart 2005 door Aedon Reageren
Ken-D Geplaatst: 2 maart 2005 Rapport Geplaatst: 2 maart 2005 ga naar de exe bestand. Rechter Muisknop en dan compatibiliteit. Dan het op Windows 98 zetten en Voila hij doet het. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.