criminalmind Geplaatst: 4 juni 2008 Rapport Geplaatst: 4 juni 2008 Ik heb bijna alle stunt jumps gedaan, ik moet alleen nog een stunt jump bij het politie bureau in alqonquin. op www.whattheydonotwantyoutoknow.com staat dat er hier nog een moet zijn.Click here to view the SnapMap ik heb hier wel een schans gevonden, maar hij doet het niet, ik ben er tig keer over heen geweest en hij springt dan gewoon. kan iemand me laten zien of vertellen hoe en waar het wel moet? dankje Reageren
Visser23 Geplaatst: 4 juni 2008 Rapport Geplaatst: 4 juni 2008 (bewerkt) Deze jump zit op 28,71 meter hoogte. Het beste kan je even met een helikopter gaan kijken waar hij is. De beginschans is de zuidelijke, waar je moet eindigen, is de noordelijke. Begin hoogte: 28,71 meter Eind hoogte: 14,3 meter Steel dus even een helikopter bij de Helitours en ga kijken. Als je weet waar hij is, dan ga je er met een motor/auto heen. Veel succes! PS: Hier staan alle stunt jumps op, met hun hoogtes Bewerkt: 4 juni 2008 door Visser23 Reageren
criminalmind Geplaatst: 4 juni 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 4 juni 2008 Deze jump zit op 28,71 meter hoogte. Het beste kan je even met een helikopter gaan kijken waar hij is. De beginschans is de zuidelijke, waar je moet eindigen, is de noordelijke. Begin hoogte: 28,71 meter Eind hoogte: 14,3 meter Steel dus even een helikopter bij de Helitours en ga kijken. Als je weet waar hij is, dan ga je er met een motor/auto heen. Veel succes! PS: Hier staan alle stunt jumps op, met hun hoogtes ja ik heb alles al geprobeerd maar ik kom er maar niet aan uit Reageren
gta-mike Geplaatst: 5 juni 2008 Rapport Geplaatst: 5 juni 2008 Is dat diegene die begint in de middenberm en waar je moet landen onder de brug? Reageren
DaRick1993 Geplaatst: 5 juni 2008 Rapport Geplaatst: 5 juni 2008 http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic...;hl=stunts+hulp Kijk is bij deze topic, daar staat hoe je deze stunt moet doen, daar had die hetzelfde probleem Reageren
criminalmind Geplaatst: 5 juni 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 5 juni 2008 http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic...;hl=stunts+hulpKijk is bij deze topic, daar staat hoe je deze stunt moet doen, daar had die hetzelfde probleem toppie bedankt ik zal het sluiten Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.