Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Hey,

Ik droom wel eens dat ik bv op Vice City woon met dik jacht en villa.

Post hier je eigen verhaal, 't mag zo onzinnig als het kan.

De mijne:

Waar woon ik: In Little Havana

Gang: Cubans

Standard Weapon: Micro SMG

Auto: Witte Cuban Hermes

Opdrachtgever: Umberto Robina

Vijand: Haitans, Cholos.

Extra: Ik woon samen met mijn meisje in Little Havana. Ik kom aan mijn geld door

karweitjes op te knappen voor Umberto Robina en andere grote opdrachtgevers.

Soms verhoog ik mijn Balls- o meter door mee te doen aan een grote drive by op

wat Cholos (1984) of wat Haitans (1986). Ik handel soms in drugs en beheer wat Empire Buildings (1984).

Later (1986) heb ik met mijn eigen Cubans wat terrein ingenomen zodat ik daar de Winkels bezit.

Ook bepaal ik gedeeltelijk dingen over de ladingen voor de Ammunation. Daardoor kan ik mijn eigen gang

betere wapens geven.

Geplaatst:

Een spamtopic, vind je zelf ook niet? Ik heb hier toch al gepost dus ik kan mijn verhaal ook wel vertellen. Ik ben in Vice City en dan verhuis ik toch maar weer terug naar Nederland omdat in Vice City veel te veel geweld is. Best redelijk verhaal, toch?

Geplaatst:

Mag ik meespammen dan: Vorig jaar toen ik nogal veel vice city speelde, misschien te veel als je erover gaat dromen, is redelijk onzinnig maar best een lekkere droomwereld.

Het is mooi weer en de zon schijnt altijd, overal palmbomen, je kan in alle gebouwen naar binnen en met rare liften naar boven. Ik heb er trouwens geen wapens. Maar je kan wel helicopters en vliegtuigen in, en dan rondvliegen over Vice City en dat is in m'n droom nog relaxter als in het spel. Ik kan in auto's stappen want die staan niet op slot, en je hebt ook geen sleutels nodig.

En soms krijg je politie achter je aan, en de sterren van je wanted level staan niet bovenin beeld,

maar op m'n arm en hoe meer sterren hoe meer raar gevoel ik in mijn arm krijg.

Een keer voelde ik het zelfs nog aan m'n arm toen ik wakker werd. :bonk:

Geplaatst:

Ik zou in ocian drive wonen.

Met een mooi uitzicht over de zee.

gewone job,...

familie,...

Zo een beetje sims :7

Geplaatst:

My dream:

Ik zit lekker met me Ferrari F430 Scuderia wat rond te rijden (met 300km/h :7 ). Ineens, zie ik een F-16. Ik zeg: "Hee pilootje! Raceje houden, wie het snelste is?" Piloot: "Muahahahahaha, dat verlies je dik, let maar op!"

Ik: "Pff, opscheppertje! :puh: ".

En de race gaat van start. Ik lig meteen voor, omdat ik snellere acceleratie heb. Maar, de F-16 komt terug en gaat vals spelen. Hij gaat door de geluids barriëre, en KABOEM ( :puh: ), de F-16 ligt voor. Ik zag de piloot nog net uit het raam zwaaien. Maar, ik rijd gewoon lekker met 330km/h door. Opeens, is de kerosine op. De F-16 vermindert snelheid, en hoogte. :) Dus, ik gas flink door en kom weer voor. :D Toen, was de F-16 zo laag, dat me telefoon ineens af ging. Het was de piloot die gesprongen was, en zei: "Nou jongen, jij in je snelle, mooie Ferrari heb gewonnen. Gefeliciteerd." En, de piloot gaf me een (heel) mooi meisje. :puh:

Nou, dit was dus mij droom. :puh:

Geplaatst: (bewerkt)

NiNi. Dit gaat Over VCS en jij zei VC.

Ik weet niet of dit een fout van je is of dat je verkeerd geplaatst heb.

wel een funny droom.

Mij verhaal krijg je te horen als ik wat vrder ben in het spel...

Bewerkt: door RoyBoow
Geplaatst:

Meestal ben ik een huurmoordenaar.

Ik verzin dan opdrachtgevers en slachtoffers. :D bv: Umberto zegt dat de man in de rode vierdeur-auto op starfish 2 ladingen drugs heeft gestolen van hem. En dan hopen dat er op starfish een man in een rode vierdeur zit! :tu:

Geplaatst: (bewerkt)

Ten eerste: Het lijkt me niet gezond om over Grand Theft Auto te dromen.

Ten tweede: Dit wordt een Spam-topic.

Ten derde:

Dit denk ik:

Het jaar 1977-1982

Tommy Verceti gaat met vakantie naar Vice City. Hij is blij, hij ziet al z'n vrienden weer. In het verleden waren z'n vrienden opgepakt wegens het plegen van een bankoverval. Naar 5 jaar werden ze weer vrijgelaten. Tommy was 5 jaar geleden ook aanwezig maar hij kon nog net op tijd vluchten in de auto van Sonny. Tommy, ging speciaal naar Vice Ciy om z'n vrienden weer te zien. De eerste dag ging hij bij Sonny slapen. Dit was een goede vriend van hem. Meteen de dag na dat ze uit de gevangenis waren, gingen Sonny en zijn gangleden al nieuwe plannen bedenken om een Wapenwinkel te gaan beroven. Tommy Verceti zag dit helemaal niet zitten en zei tegen de gangleden: "Doe dit nou niet, zodadelijk komen jullie weer in de gevangenis." Maar de Gangleden en Sonny de Gangbaas luisterden niet. Sonny zei: "Tommy, als je niet mee doet aan deze overval dan flikker je maar op.". Ik was toe aan vakantie en ik dacht dat ik bij jullie wel terecht kon, maar ik had niet verwacht dat jullie meteen wéér een overval gingen plegen zei Tommy. 'Tommy' !! zei Sonny, je doet mee of je gaat maar weer naar Nederland. Tommy twijfelde geen moment en zei: "Kerels, veel plezier in de gevangenis" Ik pak m'n spullen en ga weer na Nederland, ik doe hier niet aan mee. Ik wil niet weer vij zo'n criminele bende horen. Meteen die middag zat Tommy alweer in het vliegtuig op de terug reis naar Nederland.

Lach niet..:puh: Ik verzin ook maar wat...:clown:

DSgregor:cya:

Bewerkt: door DSgregor
Geplaatst:

Dit is niet de bedoeling van het VCS General, en bovendien ruik ik een vleugje SPAM in de lucht. Jammer maar helaas, de pret is voorbij..

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...