steve6972 Geplaatst: 4 juni 2008 Rapport Geplaatst: 4 juni 2008 Hoi, Ik ben wat aan het testen met de The Godfather GM, maar ik loop vast op een error. Ik mis het bestand "dprop", in de map, "include". Heeft iemand deze voor mij??? C:\DOCUME~1\STEFAN~1\BUREAU~1\THEGOD~2\Server\GAMEMO~1\gf.pwn(19) : fatal error 100: cannot read from file: "dprop" Compilation aborted.Pawn compiler 3.2.3664 Copyright © 1997-2006, ITB CompuPhase 1 Error. gr. Steve Reageren
Ymosky Geplaatst: 4 juni 2008 Rapport Geplaatst: 4 juni 2008 Die kun je ->hier<- downloaden. succes ermee! groetjes, Ymosky Reageren
steve6972 Geplaatst: 4 juni 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 4 juni 2008 Die kun je ->hier<- downloaden.succes ermee! groetjes, Ymosky ik heb hem gedownload, maar het helpt niet.Ik heb met 3 bestanden problemen; #include <utils> #include <morphinc> #include <dprop> Ze zitten alle 3 in de map "include", maar toch geeft die op alle 3 een error. Degene die bovenaan staat, daar krijg ik een error op. Dus geen 3 errors, alleen op de bovenste Reageren
Ophion Geplaatst: 5 juni 2008 Rapport Geplaatst: 5 juni 2008 De errors zijn zoals deze? C:\DOCUME~1\STEFAN~1\BUREAU~1\THEGOD~2\Server\GAMEMO~1\gf.pwn(19) : fatal error 100: cannot read from file: "dprop" Reageren
steve6972 Geplaatst: 5 juni 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 5 juni 2008 De errors zijn zoals deze? C:\DOCUME~1\STEFAN~1\BUREAU~1\THEGOD~2\Server\GAMEMO~1\gf.pwn(19) : fatal error 100: cannot read from file: "dprop" Ja, klopt Misschien is de gamemode niet compleet, ik heb hem gedownload via www.sa-mp.com. Er staat een hoop engelse info bij, maar dat kan ik niet allemaal volgen. Ik denk dat ik alles maar weer ga verwijderen, want volgens mij moet je ook zelf een account systeem erin bouwen, en wie weet nog meer. bedankt voor de moeite gr Steve Reageren
Ophion Geplaatst: 6 juni 2008 Rapport Geplaatst: 6 juni 2008 Als je gelijk met een super groot script gaat beginnen, moet je zelf eerst de script-methode kennen. Daarom kun je beter die bestuderen en dan jouw eigen gaan maken Reageren
Ymosky Geplaatst: 6 juni 2008 Rapport Geplaatst: 6 juni 2008 Nee, als je alle includes e.d. hebt en niets bewerkt aan het script zou het gewoon moeten werken. Tenzij je een of andere gemodde versie hebt ofzo. In GF zit trouwens een behoorlijk groot acountsysteem. (+ nog 100.000 andere dingen ) Reageren
randolph Geplaatst: 15 juni 2008 Rapport Geplaatst: 15 juni 2008 mischien een beetje laat maar hier heb ik de versie met acount systeem http://www.sendspace.com/file/mhwmfh mvg Randolph Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.